In welk tijdperk zitten mijn vrienden?

Kan je ergens op een makkelijke manier zien in welk tijdperk je vrienden zitten? (of andere spelers)
Nu moet ik telkens hun stad openen + hun stadhuis zoeken + hoveren over stadhuis en dan komt dit tussen haakjes erbij te staan.

Is het geen idee om dit mee in het globale overzicht te tonen of bij het gildeprofiel of tussen haakjes na hun naam ....

Dit is handig om te weten welk soort goederen ze naar alle waarschijnlijkheid veel hebben.
Want je hebt spelers met veel punten maar eigenlijk niet zover in de tijdslijn zitten en vice versa...
 

Geluuk

Lid
je hebt toch een complete markt waar de goederen op aangeboden worden? incl. filters en al..
Maar mocht het toch ingevoerd worden dan is het misschien ook handig om te zien hoeveel ze van elk op voorraad hebben..
 

DeletedUser10357

Guest
Gaat toch niemand aan hoeveel van welke goederen je in voorraad hebt!!
Je vraagt toch ook niet aan buurman wat op zijn bankrekening staat en wat in de ijskast!
 

DeletedUser12434

Guest
Oh jahoor, ik wil weten of er bier in de koelkast staat. En zoniet of ie genoeg geld heeft om nieuw bier te kopen.
 
De originele vraag was om gewoon ergens te kunnen zien in een overzicht in welk tijdsperk de andere spelers zitten.

Als je een dynamic tower hebt is het handig om eerst je vrienden uit een tijdperk te helpen waar je goederen van nodig hebt.

Ik heb niet gevraagd om te weten hoeveel goederen iemand in stock heeft....
 
Bovenaan