Ik zak alleen maar in ranking

Pjotr.

Lid
Mijn "regel" was: kan ik de ge uitspelen zonder grote verliezen door automatisch te vechten. uitzondering de 8e ontmoeting op level 4 heb ik bijna altijd handmatig gedaan. Dat is een rot-ontmoeting met 8 artillerie in de 2e golf. Handmatig met 1 snelle eenheid of 1 zware eenheid en 7 schurken is het een eitje.

Alleen als ik dit haalde, ging ik over naar het volgende tijdperk.
 

DarthRonin

Actief lid
als ik op F kijk waar ik week voor het event naar Koloniaal gegaan ben met Zeus level 10, Dom van Aken level 7 en CdM level 4. Een paar eventgebouwen en dan kom ik aan 131% aanval/verdediging aanval 127%.

Ik zat met 450/250 in HME, ben nu door naar Indu, maar moet jij je nu ook schamen voor jouw percentages? :D :D

Als iemand zonder aanvalsbonus speelt is dat prima voor mij, persoonlijk ben ik ook niet zo van het door de tijdperken racen.
Maar je kan niet gaan klagen dat je achteruit gaat in de ranking en tegelijk vasthouden aan je eigen speelwijze natuurlijk.
Momenteel is aanvalsbonus nu eenmaal een belangrijk onderdeel voor de GSP die kan zorgen voor heel veel groei dankzij de gigantische berg beloningen die je op kunt pikken met een mooie aanvalsbonus.
Al zit er ook weer een maximum aan het nut van die bonus heb ik het idee.
In mijn diamantdorpjes heb ik half zoveel aanvalsbonus als in mijn grote/oude dorpen, maar kom met die beperkte bonus bijna net zo ver als met de 1000% aanval die ik in die grotere dorpen heb.
 
Het is een combi van en blijf erbij dat je actief moet blijven spelen en ontwikkelen. Aanvalskracht, fp-productie is gewoon belangrijk wil je hoger in ranking komen. Met een hoge fp-productie en de juiste gilde, krijg je je GG sneller op hoog level en door aanvalskracht te hebben speel je lekker mee in GSP. Al deze facetten bepalen je ranking. Dus zoals ik eerder al zei... FoE is geen sprint, maar een marathon ;)
 

squirrel

Actief lid
Het is een combi van en blijf erbij dat je actief moet blijven spelen en ontwikkelen. Aanvalskracht, fp-productie is gewoon belangrijk wil je hoger in ranking komen. Met een hoge fp-productie en de juiste gilde, krijg je je GG sneller op hoog level en door aanvalskracht te hebben speel je lekker mee in GSP. Al deze facetten bepalen je ranking. Dus zoals ik eerder al zei... FoE is geen sprint, maar een marathon ;)

Die laatste zin van DazedOp271 zegt alles.....
als ik rond kijk in mijn buurt, zitten er te veel spelers die er niet zouden moeten zitten (moeten lager zitten qua stadje, lopen allemaal vast ooit in events, GS gevechten en GE).
(okay, ik hoor mss ook niet in die buurt thuis, maar dat is bewuste keuze :rolleyes:).....
 
Punten zijn makkelijk te verzamelen, delete alles in je stad, zet alleen botanische rotondes, caroussels en aanvalsGG's en go ahead, spel is compleet om zeep geholpen met die GS en alles is zo goed als nutteloos geworden, je hebt alleen heel veel aanvalskracht nodig en je kan eindeloos punten farmen. TOP SPEL is dit geworden...
 

Dabwy

Lid
Ik speel in Toekomst met maar 250/270 attack/defence. Dat gaat ook prima. Koop extra wel bij in de Taverna af en toe.
 
Snapt iemand waarom ik alleen maar zak in ranking, wat ik ook doe.

Zit asteroidengordel en heb onderzoek en werelden uitgespeeld.

Was 400 nu 1157 of zo

Hey FOERJD, misschien al lang je weg weer gevonden, maar ik snap je verhaal wel hoor. Als je echt al lang speelt stond je 5 jaar geleden met een paar miljoen puntjes inderdaad zo hoog. Maar goed zoals je al aangaf. Arc na 80 brengen en dan snel je andere GGs. Dat duurt echt niet zolang door dat je dankzij de Arc kan boosten. Heel simpel principe (maar ik heb het in dit draadje nog niet voorbij zien komen) daardoor heb je echt helemaal niet veel fps nodig lvls 30 t/m 50 zijn vaak onder de 100fp maar die je zelf moet investeren. Dan gaat groeien dus best hard. En die hoge GGs leveren weer punten op. Zo zijn de punten de laatste jaren enorm omhoog geschoten. Als je dat niet zo actief heb meegedaan, kan jouw situatie echt voorkomen. Ik zie het ook bij mij in het gilde bij sommige.
 
Bovenaan