Geen Reproductie ik kan niet meer deftig scrollen

DeletedUser7060

Guest
Gebruikersnaam:BlackPhantom434 (444418)
Wereld: nl1
Flash Player versie:WIN 22,0,0,192
Besturingssysteem:Windows 7
Browser & versie:Firefox/47.0
Viewport grootte:1920x943


Beschrijving:
Ik kan niet meer deftig scrollen in het spel. zowel in een bericht, als in de markt om handel te plaatsen, als in de inventaris om naar mijn goederen te kijken. in de inventaris bijvoorbeeld, je start bovenaan bij je bronstijd goederen, ik scroll naar beneden en het spel springt direct naar helemaal beneden en blijft daar staan. Als ik dan naar boven scroll gaat hij constant 1 unit naar boven en weer beneden, dit gebeurd heel snel. en ik kan de inventaris dan ook moeilijk afsluiten, alsof het niet reageert.

Screenshot(s):
http://prntscr.com/bkdp5x.

als iemand me zegt hoe ik er een filmpje van kan maken, dat zou handiger zijn om het te laten zien dan een screenshot...


Reproductiestappen:

1 ga naar inventaris
2 scroll naar beneden
3 probeer naar boven te scrollen

extra noot:
heb net geprobeerd om de scrollbar met de muis te verplaatsen (iets wat ik normaal nooit doe).
Dit werkt dus wel, dus voorlopig kan ik dit gebruiken als oplossing.
 

Markus

Actief lid
kijk ook eens of je dit in chrome gebeurt? ik heb dit probleem namelijk niet (op beide browsers).
 

ThaMartin

Actief lid
Dank je wel voor je melding. Kun je eens checken of je zoom-instellingen van je browser op 100% staan?

En zijn er andere spelers met soortgelijke problemen?
 

DeletedUser5796

Guest
Dit probleem heb ik ook gehad. Oplossing wat voor mij werkte, was het opnieuw installeren van mijn videokaart drivers.
 
Bovenaan