Idee voor prijzen voor toekomstige events

Op dit idee kun je nu stemmen

  • Ja , ik vind de Demontage kit een goed idee

    Stemmen: 6 54,5%
  • Nee , ik vind de Demontage kit een klecht idee

    Stemmen: 5 45,5%

  • Totaal aantal stemmers
    11
  • Enquête gesloten .

DeletedUser4100

Guest
Beste mensen,

Ik wil graag een aantal prijzen voorstellen
voor toekomstige events:

Demontage kit (bestaat nog niet)
Je kan één event gebouw met de demontage set tijdelijk verwijderen en terug in je
inventaris zetten. Als je weer ruimte voor het event gebouw hebt kun je hem terug
zetten. Het tijdperk van het event gebouw word niet beïnvloed.
GG levelaar (krijgen alle spelers die nu een of meerdere gg's hebben, voor elke gg één)
Levelt één specifieke gg gratis naar een volgend niveau.
Bij events; je kan een willekeurige gg levelaar winnen van de gg's die je hebt. Bv. je hebt
Alcatraz, Pharos, en Notre Damme. Dan heb je ongeveer 33% kans dat je een Alcatraz gg
levelaar krijgt of een voor de anderen. Zeer interessant voor de lv. 10> gg's.:) Word wel
een beetje zeldzaam item schat ik zo in aangezien het zo'n machtig item is.

Graag jullie mening/ideeën/suggesties...
 

DeletedUser6867

Guest
Beste mensen,

Ik wil graag een aantal prijzen voorstellen
voor toekomstige events:

Demontage kit (bestaat nog niet)
Je kan één event gebouw met de demontage set tijdelijk verwijderen en terug in je
inventaris zetten. Als je weer ruimte voor het event gebouw hebt kun je hem terug
zetten. Het tijdperk van het event gebouw word niet beïnvloed.
GG levelaar (krijgen alle spelers die nu een of meerdere gg's hebben, voor elke gg één)
Levelt één specifieke gg gratis naar een volgend niveau.
Bij events; je kan een willekeurige gg levelaar winnen van de gg's die je hebt. Bv. je hebt
Alcatraz, Pharos, en Notre Damme. Dan heb je ongeveer 33% kans dat je een Alcatraz gg
levelaar krijgt of een voor de anderen. Zeer interessant voor de lv. 10> gg's.:) Word wel
een beetje zeldzaam item schat ik zo in aangezien het zo'n machtig item is.

Graag jullie mening/ideeën/suggesties...

demontage set zeer goed :)

GG levelaar mensen die teveel geld hebben kopen hun weg dan na zeer hoge GG dus dat zal nooit gebeuren :)
 

DeletedUser4100

Guest
Bedankt voor het compliment.:)

Das idd een probleem. Misschien als het een roundom beloning is of een speciaal aan het eind van een loodzware
missie reeks. Dat je 5 a 10% kans hebt in een soort goudenkist op zo'n gg levelaar en aan het eind van een event
dat je hem kan krijgen.:) Misschien het grote architecten event. Een speciaal mini event geleid door de architect
waarin gg's flink de nadruk krijgen. Missies bestaan bv. uit dat je honderden fp's moet doneren in gg's. Aan het eind
na een heel lange missie reeks krijg je één round om gg levelaar.:)
 

DeletedUser6867

Guest
Bedankt voor het compliment.:)

Das idd een probleem. Misschien als het een roundom beloning is of een speciaal aan het eind van een loodzware
missie reeks. Dat je 5 a 10% kans hebt in een soort goudenkist op zo'n gg levelaar en aan het eind van een event
dat je hem kan krijgen.:) Misschien het grote architecten event. Een speciaal mini event geleid door de architect
waarin gg's flink de nadruk krijgen. Missies bestaan bv. uit dat je honderden fp's moet doneren in gg's. Aan het eind
na een heel lange missie reeks krijg je één round om gg levelaar.:)

blijft hetzelfde :) mensen die dus veel geld kunnen besteden zullen altijd hiermee ongelooflijk veel voordeel mee hebben :)
zelfde met kist 5 a 10% is voor iemand die 200 euro erin gooit easy pickings zou leuk zijn als ie aan het einde van een missie reeks zit want dan kan iedereen hem winnen en is het eerlijk :)
 

DeletedUser4100

Guest
Ja dat is veel beter.:) Dat maakt het tot een écht zinvol einddoel. Niet al te
groot voordeel maar wel altijd leuk.:D
Roundom 5 a 10% per gok is best laag maar ja als je ruim bij kas zit en er flink
wat voor over hebt kan je zo je gg's levellen.
 

DeletedUser7072

Guest
Beste mensen,

Ik wil graag een aantal prijzen voorstellen
voor toekomstige events:

Demontage kit (bestaat nog niet)
Je kan één event gebouw met de demontage set tijdelijk verwijderen en terug in je
inventaris zetten. Als je weer ruimte voor het event gebouw hebt kun je hem terug
zetten. Het tijdperk van het event gebouw word niet beïnvloed.
GG levelaar (krijgen alle spelers die nu een of meerdere gg's hebben, voor elke gg één)
Levelt één specifieke gg gratis naar een volgend niveau.
Bij events; je kan een willekeurige gg levelaar winnen van de gg's die je hebt. Bv. je hebt
Alcatraz, Pharos, en Notre Damme. Dan heb je ongeveer 33% kans dat je een Alcatraz gg
levelaar krijgt of een voor de anderen. Zeer interessant voor de lv. 10> gg's.:) Word wel
een beetje zeldzaam item schat ik zo in aangezien het zo'n machtig item is.

Graag jullie mening/ideeën/suggesties...

De Demontage Kit is een zeer goed idee. Zou ik zeker toepassen!

Alleen bij de GG levelaar zou ik een aanpassing. Je kan binnenkort GG's level 10 en hoger gaan, maar daar heb je BD's voor nodig. Als je nu een BD krijgt van de GG die je hebt staan. Alleen je hebt die BD nog NIET. Anders moeten we er weer 2 hebben om te ruilen en dan is de kracht weg van de levelaar.
 

DeletedUser

Guest
Voorstel:
Mijn voorstel is om een nieuw item in evenementen te plaatsen.
Hiermee kan je een item naar je inventaris verplaatsen.


Details:
Met dit item kan je een gebouw die je met een evenement hebt gewonnen, naar je inventaris verplaatsen.
De naam van het item is nog over te twisten, ik zat te denken aan ''backupkit'', wat dus een toevoeging is op de ''renovatiekit''.
Verder is het item niet spectaculair, en is er niet veel verder over te vertellen.


Voordeel:
Vele hadden al de vraag om gebouwen naar je inventaris te plaatsen, hiermee kan dat, alleen dan moet je dit item wel winnen bij evenementen.


Nadeel:
Ik zie hier geen enkel nadeel in. jij wel ? laat dit dan hieronder weten!


Misbruikpreventie:
Niet van toepassing op dit idee.


Plaatjes / voorbeelden:
Een voorbeeld is niet gemakkelijk te maken met paint :(, vandaar dus geen plaatjes.
Idee voor afbeelding: Mogelijk kan er iets gedaan worden met de vogel uit de reclame? dat zou er goed uitzien, en dan komt er ook weer wat van tv terug in het spel.
Ik zie dan voor me dat deze vogel (mogelijk ''magisch'' groot) een gebouw optilt.
UaCqTkd.png



Samenvatting:
Zelf zou ik het idee fijn vinden, aangezien er altijd wel wat veranderd in je stad, en je sommige items gewoon niet wilt verliezen.
Ik zie geen redenen waarom dit niet zou moeten komen, aangezien het niemand kwaad doet, en voor vele spelers wel een fijn item zal zijn.


Laatste checklist:
Dit idee is niet eerder voorgesteld, en in mijn inzicht goed uitgewerkt.
 
Demontagekit +1

Die levelaar.... zou hem graag krijgen, maar dat is idd typisch zo'n ding wat té veel invloed zou gaan hebben.
 

DeletedUser6867

Guest
heb een pol toegevoegd voor het idee van de Demontage kit.

Als je dit idee een goed idee vind stem dan ja , indien je het niet een goed idee vind stem je nee.
 

DeletedUser6867

Guest
Helaas is de benodige 75% noet behaald en zal deze worden afgekeurd
 
Bovenaan