idee voor een Nieuwe markt

DeletedUser5129

Guest
Ik heb een idee en vraag mij af wat de rest er van vind. Het gaat om de markt opnieuw op de schop te gooien. Heb het volgende bedacht en weet niet of het al een keer genoemd is.

Zoals nu word er gehandeld met goederen tegen goederen met een schaal van 0.5 tot 2. Het nieuwe idee is deze schaal te verwijderen. als je te duur bent dan ruilt niemand de goederen. dus als je goedkoper bent dan heb je voordeel. tevens moet er een optie komen om goederen aan te bieden op 3 manieren:

De huidige. Goederen tegen goederen.
goederen tegen forgepunten en andersom.
goederen tegen munten en andersom.

zo maak je van de huidige markt een soort (aandelenbeurs). Mensen kunnen goederen maken in ruil voor extra fp voor zijn of haar GG of tech of om deze achter de hand te hebben. ruil je goederen voor fp dan krijg je deze in je inventaris, munten in je muntenbalk.

het idee is dat de goederen hier weer belangrijk worden en dan niet alleen voor de gildekas, techtree en questen. Maar je krijgt na mijn mening ook een levendiger handel.

Ik ben voor om dit op korte termijn door te voeren in het spel. wie vind dit ook een goed idee?
 

DeletedUser10486

Guest
De schaal van 0.5 tot 2 verwijderen, dat is al 100 keer voorgesteld en afgewezen.
Goederen tegen FP's, dat gebeurt zeer zelden, enkel wanneer een speler een GG van een hoger tijdperk wil zetten. En je kan dat nu al door FP's in een GG te stoppen.
Goederen tegen munten, dat komt er sowieso niet. Dat zou het spel te gemakkelijk maken, en leidt tot misbruik.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben voor om dit op korte termijn door te voeren in het spel. wie vind dit ook een goed idee?

Wat jij nu voorstelt is al meerdere keren voorgesteld en er is ook duidelijk vanuit Inno aangegeven dat wat jij wil er nooit gaat komen. Dat had je best wel even op kunnen zoeken. Veranderingen gebeuren daarnaast ook niet op korte termijn. Kijk eens bij de goedgekeurde ideeën. Daat staan ideeën tussen van meer dan 2 jaar oud die nog steeds niet ingevoerd zijn. Zelfs ideeën die hier worden goedgekeurd, kunnen nog zonder enige mededeling worden afgewezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6877

Guest
Ik ben altijd voor verbetering, maar ik denk dat Stefan gelijk heeft. Ten eerste zal foe dit niet aanpassen en ten tweede wordt het dan wel erg makkelijk. Alles van waarde, kost moeite.
 

bonke35

Actief lid
goederen voor munten zal denk ik niet gaan omdat de hogere spelers vele miljoenen munten op de bank hebben staan en zo de hele markt leeg kunnen trekken :)
goederen tegen dia's of medailles ipv munten zal beter gaan denk ik :)

ps: ik heb al bijna een miljard op de bank die ik zo in zou ruilen voor goederen
 

midas89

Actief lid
Via de einde tijdperk herhaalmissies kun je je munten en voorraden omzetten in goederen.
In Arctisch heb je twee betaalmissies. Betaal 280.000 munten en 280.000 voorraden en ook een 300/300.
Een derde van de keren krijg je goederen uit de 'willekeurige' beloning.
Hoeveel je krijgt hangt natuurlijk af van je Frontenac, maar het basis aantal is 5 stuks.
Met een Chateau op level 10 zijn dat er 13.
 
Bovenaan