idee, forgepunten pakketen (FOE-15329)

DeletedUser4527

Guest
ikzelf vind het lastig om als je bijvoorbeeld in je techtree zit, en je wil een pakettje fp gebruiken, dan moet je terug naar je stad en dan in je inventaris pakkettje selecteren dan weer terug naar techtree , nogal omslachtig.
ook als je bij een ander in de stad bent en je wilt fp in een GG stopen , zelfde verhaal.....

mijn ideeën
1, in het koop fp menu, laat de beschikbare pakketten zien en ze vanaf daar pakken ook mogenlijk

2, in het doneer fp's in GG's menu, optie om pakketje te doneren.

hopenlijk vinden jullie het een goed idee, het zou wel veel (overbodige) handelingen wegnemen. al was het alleen maar idee nr 1 :)

groetjes XXshadow
 

DeletedUser

Guest
datzelfde zou de oplossing zijn voor wanneer je een FP-pakketje wil investeren in een GG (van jezelf of een ander).
 

DeletedUser3195

Guest
Inderdaad een goed idee, ik had net opnieuw hetzelfde probleem met het onderzoeken :p
 

DeletedUser4314

Guest
Direct Forgepoints kunnen gebruiken vanuit inventory

Beste allen,

Ik weet niet of het al eens voorgesteld is, maar ik dacht over het volgende :

Wanneer je forgepoints verzameld hebt met bv investeren in een GG, dan worden die opgeslagen in je inventory.
Wanneer ik mijn FP's wil gebruiken in mijn eigen tech-tree, dan moet ik steeds terug naar mijn inventory van FP's om de FP-bar bovenin het beeld te vullen om ze te kunnen gebruiken.

Bestaat er een manier om FP's direct vanuit de inventory te investeren in bv de eigen tech-tree ? ... M.a.w. :

NIET
- FP-bar bovenin beeld vullen tot 10;
- dan FP-bar leegmaken in tech-tree;
-terug naar inventory en FP-pakket vrijmaken die vervolgens in FP-bar verschijnen;
-ForgePoints gebruiken

WEL :
- wanneer in tech-tree-scherm, direct de tech kunnen vullen vanuit ALLE gespaarde FP aanwezig in inventory ?

groet,
Francus
 

Seconddream

Actief lid
Beste allen,

Ik weet niet of het al eens voorgesteld is, maar ik dacht over het volgende :

Wanneer je forgepoints verzameld hebt met bv investeren in een GG, dan worden die opgeslagen in je inventory.
Wanneer ik mijn FP's wil gebruiken in mijn eigen tech-tree, dan moet ik steeds terug naar mijn inventory van FP's om de FP-bar bovenin het beeld te vullen om ze te kunnen gebruiken.

Bestaat er een manier om FP's direct vanuit de inventory te investeren in bv de eigen tech-tree ? ... M.a.w. :

NIET
- FP-bar bovenin beeld vullen tot 10;
- dan FP-bar leegmaken in tech-tree;
-terug naar inventory en FP-pakket vrijmaken die vervolgens in FP-bar verschijnen;
-ForgePoints gebruiken

WEL :
- wanneer in tech-tree-scherm, direct de tech kunnen vullen vanuit ALLE gespaarde FP aanwezig in inventory ?

groet,
Francus

Een soortgelijk idee was er inderdaad al, aangezien jou optie er iets anders uitziet heb ik ze even bij elkaar gezet.
Een optie in het koopmenu geniet overigens mijn voorkeur omdat het probleem zich niet alleen in de techtree voordoet maar bijvoorbeeld ook in de GG. :)
 

DeletedUser3120

Guest
Ik wilde laatst ook zo'n 100FP storten vanuit mijn pakketjes en vond al dat heen en weer geklik behoorlij irritant. Kortom ik steun deze optie ook, en zorg er dan ook voor dat je ze rechtstreeks kan kopen voor goud (niet alleen de diamant optie) en doneren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1924

Guest
een super goed idee, ook ik heb al vaker gehad dat ik me ergerde als ik eens flink FPs wou gebruiken dat het nog al een gedoe is wat veel makkelijker en sneller kan zo
 
Bovenaan