[hulp] Lijst met alle benodigde goederen/grondstoffen

DeletedUser

Guest
nav de koloniale tijd hiermee een update: FoE goederen  onderzoeken tm koloniaal.jpg
 

DeletedUser3163

Guest
Ik heb een aantal fouten eruit kunnen halen.
Zit zelf nu in de vroege middeleeuwen, dus kan daar, en eerdere tijdperken, niks over zeggen.
De hoge middeleeuwen bevat 2 fouten.
Kalksteen moet 28 zijn en graniet 60.
Ook de late middeleeuwen bevat een fout.
Kalksteen moet hier 150 zijn.
Hoop hiermee voor een goede bijdrage gezorgd te hebben.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een aantal fouten eruit kunnen halen.
Zit zelf nu in de vroege middeleeuwen, dus kan daar, en eerdere tijdperken, niks over zeggen.
De hoge middeleeuwen bevat 2 fouten.
Kalksteen moet 28 zijn en graniet 60.
Ook de late middeleeuwen bevat een fout.
Kalksteen moet hier 150 zijn.
Hoop hiermee voor een goede bijdrage gezorgd te hebben.

Ik ga er van uit dat dit wel klopt, dus ik heb dit aangepast :)
 

FantasyFan

Actief lid
Hmm, blijkbaar zijn er wat aantallen gewijzigd, en zijn daarmee afwijkende hoeveelheden gelijk getrokken met andere goederen uit die tijdperken. Had ook al opgemerkt dat er wijzigingen zijn in de hoeveelheid tevredenheid die bepaalde decoraties geven. Zou wel fijn zijn als zulke zaken ook in de changelog staan... (hint, hint)

Bedankt voor het spotten van deze nu incorrecte cijfers, RVO1989.

Dan moeten echter de totalen ook aangepast worden, dus skoopy als je wilt?

Kalksteen wordt dan 269 en graniet 354. (als ik goed gerekend heb)
 

DeletedUser

Guest
Hmm, blijkbaar zijn er wat aantallen gewijzigd, en zijn daarmee afwijkende hoeveelheden gelijk getrokken met andere goederen uit die tijdperken. Had ook al opgemerkt dat er wijzigingen zijn in de hoeveelheid tevredenheid die bepaalde decoraties geven. Zou wel fijn zijn als zulke zaken ook in de changelog staan... (hint, hint)

Bedankt voor het spotten van deze nu incorrecte cijfers, RVO1989.

Dan moeten echter de totalen ook aangepast worden, dus skoopy als je wilt?

Kalksteen wordt dan 269 en graniet 354. (als ik goed gerekend heb)

Deze twee heb ik aangepast, mochten er nog andere zaken zijn, hoor ik het graag :)
 

DeletedUser

Guest
graniet klopt, maar kalksteen heb ik andere cijfers?:
of er moet weer wat gewijzigd zijn in de afgelopen weken.

ijzertijd: 3
vme: 40
vme: 30
hme: 28
lme: 150

totaal 251
 

FantasyFan

Actief lid
Ik had de totalen alleen herberekend met de andere hoeveelheiden die gemeld waren. Maar er is bij kalksteen inderdaad nog meer gewijzigd. Ik heb net alle hoeveelheden opnieuw gecheckt, en kom inderdaad ook tot de wijzigingen die smile meldt. Verder klopt alles wel, gelukkig.
 

DeletedUser

Guest
Ik had de totalen alleen herberekend met de andere hoeveelheiden die gemeld waren. Maar er is bij kalksteen inderdaad nog meer gewijzigd. Ik heb net alle hoeveelheden opnieuw gecheckt, en kom inderdaad ook tot de wijzigingen die smile meldt. Verder klopt alles wel, gelukkig.

Ik heb het aangepast. Bedankt voor de meldingen :)
 

DeletedUser

Guest
En dan hierbij de lijst inclusief de grootste gebouwen
Bekijk bijlage 502

Ik heb het aangepast. Ik heb daarbij ook de lay-out wat aangepast. Persoonlijk vind ik het nu overzichtelijker, mocht jij van niet vinden, pas ik het natuurlijk terug aan.

Kan je bij de grootste gebouwen de aantallen controleren? Ik vind het rood wat onduidelijk, dus het zou kunnen dat ik hier een getal mogelijk verkeerd heb. Alvast bedankt :)
 

DeletedUser4044

Guest
is het ook mogelijk om de goederen er bij te tellen die je nodig hebt om te onderhandelen? Ik onderhandel alleen maar omdat ik mijn leger nooit op tijd sterk genoeg krijg
 

FantasyFan

Actief lid
Mijn lijst is bijgewerkt voor het nieuwe tijdperk. Heb wel de GG buiten beschouwing gelaten. Dat vond ik wel heel erg veel info worden, en dus minder overzichtelijk. Daarnaast is er elders al een duidelijk overzicht voor de GG. Naast de volgorde van goederen zoals je die ook in het spel vindt, gegroepeerd per tijdperk, voor het makkelijk terugvinden en/of vergelijken, heb ik nu ook de tijdperken zo goed als mogelijk dezelfde kleur gegeven als in het spel. Maakt het hopelijk nog iets overzichtelijker.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser4776

Guest
Domtoren klopt niet goud met 80 zijn oftewel 200 totaal voor beide gebouwen en zo gaat elk tijdperk met 100 goederen omhoog
 
Bovenaan