Huis der kampioenen

Bij overgangen naar volgende tijdperken groeien de kampioenen mee in sterkte en uiterlijk. Hierdoor blijven deze bruikbaar en nuttig ipv bijvoorbeeld de drummer en vaandeldragers. Dit zou ook bij de vaandeldragers en drummer kunnen worden veranderd, misschien ?
Maar mijn grote punt is eigenlijk of het huis der kampioenen ook niet in tijdperk kan worden geupgrade ? Nu blijft het zelfde miezerig bouwval.
 
Ja met upgade met ronokit hou je inderdaad je kampioenen uptodate. Maar bedoel het uiterlijk van het gebouw. Deze blijft hetzelde en steekt af tegen je moderne stad. Zou fijn zijn als deze visueel ook wordt geupgade.
 

nietje52

Actief lid
Is dat zo ja?
De kampioenen die ze voortbrengen zijn moderne tanks en het gebouw blijft hetzelfde?
In dat geval +1.
 

Graecus 002

Actief lid
Is zo met alle gebouwen die je in meerdere tp kan hebben. Enkel stadhuis veranderd omdat het eigen is aan het tp...
Als je per tp voor elk gebouw een ander uiterlijk wil, dan gaan de servers nog rapper overwerkt raken en kunnen we nog langer wachten tegen dat alles geladen is. Ik denk dat niemand daarop zit te wachten...
 

Joey-the-king

Actief lid
Dit zou ook bij de vaandeldragers en drummer kunnen worden veranderd, misschien ?
Vaandeeldragers en drummers zijn niet tijdperk gebonden net zoals schurken, en daarnaast zijn het toch waardeloze troepen.

Maar mijn grote punt is eigenlijk of het huis der kampioenen ook niet in tijdperk kan worden geupgrade ? Nu blijft het zelfde miezerig bouwval.
Kampioenen veranderen alleen van tijdperk (als je ze upgraded), dus qua sterkte. Daarnaast blijven het wel gewoon dezelfde kampioenen (alleen sterker) dus snap ergens wel dat het gebouw het zelfde blijft.
 

Atokirina

Actief lid
Het zou inderdaad niet slecht zijn om het Huis der kampioenen een uiterlijk te geven voor ieder tijdperk (mits je het gebouw upgradet naar dat tijdperk).
 
geen flauw idee dat kampioenen niet mee ageden, compleet niet bij stilgestaan, en idd, dan mogen ze ook wel een beetje bij het stadhuis passen, en wat ik ook niet begrijp is, je hebt maar twee slots, en twee pijlen, die indikeren dat je eventueel ergens doorheen zou kunne lope op den duur... misschien, of niet
 
Laatst bewerkt:
de, evenementsgebouwe, als ik ze zo goed noem, worden groter, veranderen van kleur en uiterlijk, als je ze een level omhoog doet, sommige stadhuizen, vooral die van de toekomst, zijn een beetje raar, omdat ze zo klein zijn in verhouding tot de rest, ik weet ook niet zeker of ik zealemaal ''mooi vindt, smaken verschillen.... het is wel jammer dat je niet zelf een stadhuis kan uitkiezen, of samenstellen, of uitbreiden
 
de, evenementsgebouwe, als ik ze zo goed noem, worden groter, veranderen van kleur en uiterlijk, als je ze een level omhoog doet, sommige stadhuizen, vooral die van de toekomst, zijn een beetje raar, omdat ze zo klein zijn in verhouding tot de rest, ik weet ook niet zeker of ik zealemaal ''mooi vindt, smaken verschillen.... het is wel jammer dat je niet zelf een stadhuis kan uitkiezen, of samenstellen, of uitbreiden
Evementsgebouwen zijn een uitzondering en sommige worden groter maar dat er in zo een krot zulke kampioenen gerekruteerd worden is wel bijzonder.
 
ja ik ben et met je eens, het ziet er niet uit, maar het past overal bij, het valt niet op, ik had met het uiterlijk niet zoveel problemen, meer met dat je,.... er maar twee kreeg...... en dat ze dus nie eeuwloos zijn
 
:) Dat je er maar twee kan rekruteren heeft volgens mij met de bonus te maken. Als er een sterft en hij is de enige, geeft hij de rest van het leger een bonus, de gedachte is dat je dus meestal maar 1 kampioen in je leger plaatst. Ik vind het gebouw nog wel leuk, maar ik ga dan ook niet hoger in tijdperk op het moment. Vind het zo nog wel best, sommige tijdperken zijn mij te modern. :p Gezien dat er maar 2 kampioenen worden getraind, is het wel een leuk gebouwtje, precies genoeg ruimte voor twee personen.
 
Bovenaan