Hoe snel kunnen jullie een sector innemen?

Dun Dozer

Nieuw lid
Ik zie met grote regelmaat dat sectoren (160 slagen) midden in de nacht (3:00 AM) binnen 45 seconden worden ingenomen. Dat zijn vier succesvolle slagen per seconde. Zo'n activiteit halen wij bij lange na niet. Hoe snel zijn jullie? Ik ben benieuwd :)
 

nietje52

Actief lid
Nou ik weet niet om 3 am want dan slaap ik meestal maar bij verzamelmomenten doen wij er ook geen minuut over.
 

Azgalaxa

Actief lid
28 sec het record. maar dat was op piekuur gametijd ergens in de avond.

om 3 uur snachts kan het ook als ze maar met 8 man rammen zonder uitputting.
 

DeletedUser6877

Guest
Een tik botje erop en het is klaar, gebeurt vaker
 
Tja, bij mij ligt het eraan, ik kan best 2 gevechten in een seconde doen als ik geen schade heb en er verder geen druk op de server staat ('s nachts gaat dus sowieso vlotter). Maar als er meerdere mensen bezig zijn dan mag ik blij zijn met 1 gevecht in 5 sec. zelfde geldt overigens voor GvG. Als we met een meute zijn, kan ik blij zijn als ik 5 gevechtjes kan doen op een hele sector. Maar zo'n sector kan dan echt binnenzijn binnen 30 sec. En wat die botjes betreft, als ik hier een botje had, zou die dus ook voortdurend vastlopen omdat de inno servers dat helemaal niet trekken vermoed ik hahahahaha
 
Licht er aan met hoeveel je online bent en gestrctureerd dezelfde sector pakken. Van te voren af spreken in welke volgorde en wie hoeveel akties kan doen. Zo kunnen we 3 of 4 sectoren (incl forten, 208) innemen. Dan wel met belegeringskamp in de rug. In een heel korte tijd.
 
Bovenaan