Hoe kan je een buur verwijderen

DeletedUser13419

Guest
Hoe kan je een buur verwijderen???

Het is nu al weken (5-6) dat dagelijkse door de zelfde persoon wordt aangevallen en geplunderd
zou het niet erg vinden moest het iemand zijn die lager in het spel staat dan ik, maar het is juist omgekeerd vele tijdperken (8) hoger dan ik
heb hem als een een berichtje gestuurd maar helaas hij baas en vond dat onbeleefd wat ik deed en ik moest maar mijn stad beter beschermen
maar wat wil je tegen iemand die 8 tijdperken hoger staat

wie weet hoe ik deze buur kan verwijderen????
 

Willem the killer

Actief lid
En als hij daadwerkelijk 8 tijdperken hoger zit even berichtje aan support want dat hoort niet . Je buren horen een beetje in het zelfde tijdperk te zitten .
 

Felair

Actief lid
Je buurt wisselt om de 2 weken als mensen in de tussentijd omhoog gaan qua tijdperk dan zou het kunnen (nu aankomende maandag weer nieuwe buren gezien het hogere tijdperk van deze persoon ben je dan in ieder geval van hem/haar af).

Maar 8 tijdperken is wel erg ambitieus kan me niet voorstellen dat je dan tijd hebt voor alle herhaalmissies enzovoorts dan laat je behoorlijk wat diamanten liggen zeg :eek:. Het is natuurlijk wel goed mogelijk als iemand alle goederen en FP enzovoorts van te voren geregeld heeft maar ik denk dat hier toch wat overdreven word xD
 

Azgalaxa

Actief lid
het kan best als dit op wereld F is.

Er zijn daar nog geen 10 spelers op de server die boven toekomst zitten. En in totaal geen 75 (da's een complete buurt) die HDT en hoger zitten. Dus dan zit je al met 8 tijdperken verschil. En dat houdt niet op ook niet bij een buurtwissel. Het enige wat je kan doen is gewoon maandenlang of wekenlang zelf niet meer in tp te stijgen . Andere spelers halen je in en dan kom je niet meer bij de absolute servertop.


Op een andere wereld dan F kan dit niet, die draaien lang genoeg voor complete buurten van elk tijdperk.
 

Felair

Actief lid
Holy shit haha daar had ik niet aan gedacht Azgalaxa, dan ben je er inderdaad mooi mee klaar xD
Zo te zien speelt Clerksje gelukkig op Cirgard dus dat zal het probleem in ieder geval niet zijn.
 

Avalee

Lid
Gewoon alles op 1-dag productie zetten en alles op hetzelfde tijdstip verzamelen. Zo valt er niks te halen voor je plunderaars. Werkt als een trein.
 
Bovenaan