Historiele fouten in de onderzoeken

DeletedUser

Guest
Dit zijn enkele fouten bij de onderzoeken die niet bij de juiste tijd staan.

Aquaduct > Niet uitgevonden in de vroege middeleeuwen en niet eens gebruikt in die tijd
Economie> ook weer bij de vroege middeleeuwen , in de vroege middeleeuwen was er helemaal geen handel vanwege de onrust en slechte wegen

Er zullen nog wel een paar bij zitten en ik raad aan om de oudheid ook als tijdperk tussen de ijzer en de vroege middeleeuwen te doen.
 

DeletedUser

Guest
Hmm, ik denk dat dit meer een idee is dan een fout, behalve dat bepaalde onderzoeken in die tijd niet gedaan konden worden. Wellicht dat Snicksie het kan doorgeven aan het Engelse / Duitse forum.
 

DeletedUser

Guest
Als we het dan toch over deze dingen hebben:

Buskruit is in de 14de eeuw 'herontdekt' in europa (in Azie hadden ze het al zo'n 300 jaar eerder). Ik zou dit eerder de Hoge middeleeuwen dan de Late middeleeuwen noemen.

En de kraan is uitgevonden door de Romeinen. Deze hoort eerder thuis in ijzertijd/vroege middeleeuwen dan in de late middeleeuwen.

(Al het bovenstaande is op historische correctheid en ontdekking in Europa gebasseerd)
 

DeletedUser

Guest
Dit zijn enkele fouten bij de onderzoeken die niet bij de juiste tijd staan.

Aquaduct > Niet uitgevonden in de vroege middeleeuwen en niet eens gebruikt in die tijd
Economie> ook weer bij de vroege middeleeuwen , in de vroege middeleeuwen was er helemaal geen handel vanwege de onrust en slechte wegen

Er zullen nog wel een paar bij zitten en ik raad aan om de oudheid ook als tijdperk tussen de ijzer en de vroege middeleeuwen te doen.


een aquaduct, was er al in het romeinse rijk. alleen werd in de middeleeuwen weer gebruikt hoor
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag me eigenlijk af of er wel dakpannen (zoals ze staan weergegeven, dus meer klei/steen achtige) wel bestonden in de ijzertijd? Ik dacht dat het toen nog steeds meestal stro/riet/plaggen waren..

Edit:
Ook zijn thermen (die in het spel vrij te spelen zijn in de ijzertijd) een uitvinding van de oude Grieken en Romeinen. Dit is dus in de oudheid en dat is toch al ruim na de ijzertijd. Dus misschien een beter idee om de oudheid er tussen in te plaatsen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan