Het is alleen voor gildeleden...

Stel... dat je als gildegenoten cadeaus bij elkaar ín elkaars stad neer kon zetten, op het gras er omheen waar je nu ook incidenten vindt.
Een doos met een strik erom.
Daarin kan je goederen uit het tp van de ontvanger, bd's uit het tp van de ontvanger, med's, munten of voorraden doen.
Het is leuk op speciale (verjaar)dagen maar... vóóral om de kleine / nieuwe spelers welkom te heten in je gilde of ze een boostje te geven.
Er kan een max ingebouwd worden, 1 cadeau per speler per week en de kosten van een doos met strik kan bijv 5, 10 of 15 fp zijn?

Ohh... wat lijkt mij dat een 'leuke, verrassende & samen werken aan teambuilding' aanvulling zeg... wat vind jij?
 
Ik vind het een heel erg leuk idee! Is het dan de bedoeling dat de gever ook hetgene betaald wat er gegeven wordt, of betaal je gewoon alleen fp's en dan kun je vervolgens kiezen wat je geeft? En is het dan ook leuk om het mogelijk te maken om ook eenheden uit het tijdperk van de ontvanger te geven?
 
Een vrolijk idee. Nu stort ik gewoon 1.9 plus extra veel fp als kado maar dat is wel saai ja. Alsof je op een gewone verjaardag geld geeft ipv echt gekozen kado.
 
Leuk idee. Voorzag eerst van oei hier gaat misbruik van worden gemaakt, maar je komt ook met een prima idee voor een limiet.

Zou leuk zijn als we eens horen of ideeën worden opgepakt of in ieder geval worden overwogen.
 
Ik vind het een heel erg leuk idee! Is het dan de bedoeling dat de gever ook hetgene betaald wat er gegeven wordt, of betaal je gewoon alleen fp's en dan kun je vervolgens kiezen wat je geeft? En is het dan ook leuk om het mogelijk te maken om ook eenheden uit het tijdperk van de ontvanger te geven?

Hoi MattieMatthijs,
Ja de gever trakteert had ik bedacht, dat is vaak de grotere speler die de kleinere speler op weg helpt.
Eenheden geven.. jemig.. dat is ook een leuke aanvulling!
 
Leuk idee. Voorzag eerst van oei hier gaat misbruik van worden gemaakt, maar je komt ook met een prima idee voor een limiet.

Zou leuk zijn als we eens horen of ideeën worden opgepakt of in ieder geval worden overwogen.
Ja Meester-TS, ik vertrouw erop dat dit soort ideeën overwogen worden en bij iemand die hier over gaat op het bureau terecht komen.
 
Ja Meester-TS, ik vertrouw erop dat dit soort ideeën overwogen worden en bij iemand die hier over gaat op het bureau terecht komen.

alhoewel.. ik toch een beetje schrik.. het laatste goedgekeurde voorstel is vanuit 2017.... maar misschien heb ik niet goed gekeken, ik blijf positief want ik vind het echt een aanvulling in het spel. Hopelijk komen er meer reacties.
 
Ik denk dat er misbruik van gemaakt kan worden door hoppers, een verjaarskado alla, iemand al een jaar lid, het hoogste aantal punren, het bereiken van een doel. Maar geen welkomst geschenk bedankt en doei.
 
Vraag: hoe kom ik erachter of iemand van het spel of het team hoe dit precies heet weet ik niet, dit idee gekeurd heeft?
 

Bullspirit Dancer

Actief lid
Vraag: hoe kom ik erachter of iemand van het spel of het team hoe dit precies heet weet ik niet, dit idee gekeurd heeft?
Begin eens met het lezen van de richtlijnen, eerste topic van dit tabblad. Hier staat hoe je een idee voorstelt, wel of niet het eerste bericht naar aanleiding van reacties aanpast en dan een moderator vinden die er een officiële poll van wil maken.
In de topic staat verder wanneer een idee verhuist naar de afdeling "goedgekeurd" en wat het vervolgtraject is.
 
Bovenaan