Haven in ijzertijd?

Mr. Mad

Nieuw lid
Kan iemand mij uitleggen waarom sommige spelers in de ijzertijd al hun haven open hebben (ook heel ver gevorderde ijzertijd spelers) terwijl mijn haven van me vereist dat ik verder die ontwikkelboom door moet lopen? (ik wil graag wat langer in de ijzertijd blijven hangen)
 
Ik ben sinds vandaag pas in de haven terecht gekomen met één van mijn landjes.
Ik weet niet of het dat is, maar dit gebeurde nadat ik de ontwikkeling "Ploegen" had volbracht uit de missie.

Mijn advies (en doe ermee wat je wilt): Doe het vooral rustig aan, want voordat je het weet zit je al in het volgende tijdperk,
Mijn probleem is dat ik teveel te snel wilt doen, waardoor ik soms dingen tekort kom en vooral gevechten heb ik het dan moeilijk mee.
 

53 K-Aman

Actief lid
Je kunt volgens mij de haven vrijspelen zonder direct door te schieten naar het volgende tijdperk.
daarvoor moet je eerst een opdracht uit dat tijdperk voltooien.
overigens verwacht niet te veel van die culturele nederzettingen; een aantal kost meer energie dan het oplevert.
Is een hele tijd geleden dat ik op dat level zat en en heb de culturele nederzettingen al een hele lange tijd niet meer gespeeld.
 
Zoals hierboven geschreven, culturele nederzettingen kan handig zijn voor extra aanvalskracht en goederen, maar pas als je van elk goede upgrades hebt verkregen, het kost veel tijd in het begin, ook na behalen van het level moet je weer opnieuw beginnen. Als je er de tijd voor wilt nemen is het handig, maar met de huidige speciale evenementengebouwen met hun upgrades heb je vaak sneller de extra's die je anders bij de culturele nederzettingen kan krijgen.
 
Bovenaan