Handel selecteren per heel tijdperk

Markus

Actief lid
Op dit moment kan je alleen handel selecteren per specifiek goed en alle goederen tegelijk. Ik zou graag willen dat het ook mogelijk wordt om per tijdperk te kunnen selecteren (bijv. alleen toekomst goederen), zodat het zoeken naar bepaalde handelsverzoeken makkelijker en sneller wordt. Nu moet ik 5 opties doorzoeken om alle aanbod voor toekomst goederen (analoog: alle andere tijdperken) te bekijken. Dit moet makkelijker kunnen vind ik.

In de browser versie kan dit simpel door extra opties in de selectievakken toe te voegen. Nu staan daar alle goederennamen, het toevoegen van tijdperk namen hieraan spreekt voor zich.
In de mobiele versie kan dit nog simpeler door het klikken op de tijdperknamen dit tijdperk te selecteren.

Ik zie geen nadelen aan dit idee overigens :)
 

DeletedUser6877

Guest
ja dat zou wel een leuke toevoeging zijn, je zoekt meestal toch goedjes van een bepaald tijdperk
 

DeletedUser3840

Guest
Prima idee! Zou dat eeuwige gescrol wat verminderen. Vooral mobiel handel drijven vind ik bestel omslachtig. Steeds als je een handeltje hebt aangenomen moet je weer vanaf het begin scrollen. En om een goedje te selecteren evenzo. Een knop per tijdperk zou al heel wat helpen.
 
Bovenaan