Handel: de 0,1 botjes

DeletedUser5263

Guest
Zou het niet handig zijn, deze handelaren via 1 knopje uit te kunnen schakelen?

Bijvoorbeeld, heb nu 52 pagina's handel waarvan de eerste normale mens op pag 24 komt.....
Betekent 28 pagina's botjes tov 24 pagina's handel, da's toch niet normaal?
 

DeletedUser10486

Guest
Je kan ook van voor naar achter scrollen, in plaats van van achter naar voor. Dan komen de mensen wel eerst.
 

DeletedUser5263

Guest
Overal is een workaround voor, begrijp ik.. Maar ik vind 28 van de 52 nogal een vertekend beeld geven (best irri ook). Het zou giga veel handelaren tiegelijk veel klikjes schelen door 1 knopje extra, en zeg nou eens.. welke iets gevorderde speler maakt gebruik van die handel?

In plaats van iedere handelaar een methode te leren, lijkt me 1 knopje toevoegen.. ofwel in handel ofwel in instellingen, makkelijker?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6877

Guest
Ik vind dit wel een goed idee, laat ze maar achterwege, er wordt, denk/hoop ik, heel weinig gebruik van gemaakt;)
 

DeletedUser

Guest
Welke beginnende speler maakt gebruik van die handel? :rolleyes:

Het is door Inno bewust in het spel gestopt. Denk jij nu werkelijk dat die een knopje gaan ontwikkelen om het uit te schakelen? :rolleyes:

Handelaren zijn geen spelonderdeel. Die aanbiedingen wel.
 

DeletedUser5263

Guest
Wat ik werkelijk denk, is dat inno gebaat is om het spelplezier van spelers te verhogen, en gezien men toch geen gebruik van deze optie maakt, zou inno er gebaat bij zijn (bijvoorbeeld na vme ofzo) deze optie weer te geven. Spelbeleving verhoogt ook omzet versus nutteloze en onzinnige paginavullingen...

Als ik niet deze mening bedeeld was, waarom zou ik deze post anders aanmaken?
 

DeletedUser

Guest
Ik geloof best dat jij die mening bedeeld ben. Ik ben echter van mening dat je idee volslagen kansloos is. Slechts weinigen zullen dat "motiveer alle produktie" raketje gebruiken, of die knop om alle produktie in één keer weg te halen. Toch zie ik Inno die ook niet verwijderen.

Die 0,1 handel staat achteraan. Niemand heeft daar last van, tenzij je achteraan begint en dan vraag je daar ook om. Dat het lastig is voor handelaren is geen argument. Handelaren bestaan volgens Inno niet.
 

DeletedUser

Guest
Overal is een workaround voor, begrijp ik..

In plaats van iedere handelaar een methode te leren,
Hoe is van voor naar achter werken een workaround of methode?
Dit boek ligt open op bladzijde 1, voorin. Waarom sla je dan meteen om naar bladzijde 52, achterin?
Is wat jij doet niet een workaround om de normale manier heen?

Het zou giga veel handelaren tiegelijk veel klikjes schelen door 1 knopje extra,
Hoeveel handelaren zijn er die buiten de gilde handelen en hoeveel daarvan beginnen op de laatste bladzijde?
 

midas89

Actief lid
Dat zijn de verkeerde vragen die gesteld worden.
Wat ik graag wil weten is waarom "het huis" 1 tegen 10 handel mag plaatsen, en de spelers beperkt zijn tot 1 tegen 2?
En hoeveel spelers maken daadwerkelijk gebruik hiervan, nadat ze eenmaal de ijzertijd voorbij zijn en doorhebben dat het waanzin is om zo'n aanbieding op te pikken?

Die "handelaars" zijn al jarenlang hinderlijk aanwezig. Kan dat niet gewoon aangepast worden naar 1 tegen 2 binnen hetzelfde tijdperk? Dat is al duur genoeg, maar dan kan ik me voorstellen dat het daadwerkelijk iets toevoegt aan het spel en gebruikt gaat worden.
 

DeletedUser

Guest
Dat zijn de verkeerde vragen die gesteld worden.
Wat ik graag wil weten is waarom "het huis" 1 tegen 10 handel mag plaatsen, en de spelers beperkt zijn tot 1 tegen 2?

Om misbruik door de spelers tegen te gaan.

Die "handelaars" zijn al jarenlang hinderlijk aanwezig. Kan dat niet gewoon aangepast worden naar 1 tegen 2 binnen hetzelfde tijdperk? Dat is al duur genoeg, maar dan kan ik me voorstellen dat het daadwerkelijk iets toevoegt aan het spel en gebruikt gaat worden.

Hinderlijk aanwezig is zwaar overdreven. Aan het eind van de lijst vallen ze amper op.
 

DeletedUser10111

Guest
Die "handelaars" zijn al jarenlang hinderlijk aanwezig. Kan dat niet gewoon aangepast worden naar 1 tegen 2 binnen hetzelfde tijdperk? Dat is al duur genoeg, maar dan kan ik me voorstellen dat het daadwerkelijk iets toevoegt aan het spel en gebruikt gaat worden.
Ze zijn de escape clausule. Als je goed X nodig hebt, en er is echt helemaal niemand die goed X heeft, en je wilt of kunt geen fabriek bouwen voor goed X, dan is er altijd de optie om met een handelaar te ruilen.
Op deze manier kun je nooit volkomen vast komen te zitten op gebrek aan een goed.

Overigens heb ik "handelaar in X" altijd erg vreemd gevonden, het lijken me meer "verzamelaars van niet-X" :)
 

DeletedUser10486

Guest
Je kan nog beter goederen kopen met diamanten dan ze aan 10 tegen 1 te gaan weggooien.
 

DeletedUser6877

Guest
Precies dit is overbodig en kan dus worden wegbezuinigd ;)
 
Bovenaan