Halloween Mystery - Discussietopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Slager

Dorpsinwoner
Halloween Mystery
Ik weet alleen de openingstijden van mijn slagerij, maar heb regelmatig op de meest rare tijdstippen nog licht zien branden in de bibliotheek.
een overzicht van het verhaal is hier te vinden.
 

Senna Fae

Nieuw lid
De commissaris zegt dat de Candyman om 17:00 uur in zijn winkel is gezien. Door wie eigenlijk? En Drakul zegt dat hij Candyman om 17:15 de winkel heeft zien verlaten. Maar Elvira heeft toffees gekocht om 17:55 in de snoepwinkel. Dus of Candyman is nog teruggekomen, of Elvira heeft van iemand anders (verkleed als clown?) de toffees gekocht. Elvira, was de Candyman inderdaad nog in zijn winkel om 17:55?

En wat deed Eucalypta in de tuin van het gesticht? Candyman die hielp bloemetjes water te geven, maar het had geregend.
Eucalypta loopt niet alleen door het donker zonder snorremans. Met wie was Eucalypta daar?
En waar is de burgemeester toch in zijn wolvenpak....het was volle maan, misschien was het helemaal geen pak. Heeft iemand de burgemeester nog gezien?
 

Senna Fae

Nieuw lid
er zitten nogal wat typefouten in ieders verhalen, is de 17:15uur van Drakul dan wel correct? Dit wordt nergens in Haversnors aantekeningen vermeld,
 

Beyzieee

Nieuw lid
er zitten nogal wat typefouten in ieders verhalen, is de 17:15uur van Drakul dan wel correct? Dit wordt nergens in Haversnors aantekeningen vermeld,

De vraag is, wie spreekt de waarheid waarheid: Elvira met dat ze om 17:55 is langsgeweest, of de barman dat Candyman om 17:15 vertrokken is.. nog zoveel vragen..
 

Senna Fae

Nieuw lid
De vraag is, wie spreekt de waarheid waarheid: Elvira met dat ze om 17:55 is langsgeweest, of de barman dat Candyman om 17:15 vertrokken is.. nog zoveel vragen..

inderdaad :/ Er hadden wel iets meer aanwijzingen mogen zijn. Ik zit op 3 verdachten, 3 moordwapens, 4 plekken, 2 tijden, verschillende motieven.
En hoe belangrijk is die Arnica? want dat werd vroeger gebruikt om een goede oogst te krijgen ("korenwolf" mythe). Als dat gemaaid is, is het geen wonder dat er zo'n slechte pompoenen oogst is. Maar ja, speelt dat wel mee? En die pot met geopende snoepjes bij Drakul achter de bar, allemaal van die kleine dingetjes, misschien wel teveel ^^
 

Phaere

Wedstrijd & Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Vergeet niet in het notitieboek van Haversnor te kijken.
Vandaag is de laatste dag, dat jullie kunnen inzenden ;)
 

Senna Fae

Nieuw lid
Haversnors notitie mist wat dingen. Er is m.i. teveel informatie en toch ook weer net niet genoeg. Is er wel een oplossing?
 

Phaere

Wedstrijd & Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Ja hoor er zijn ook al inzendingen. Maar ja, als je de oplossing niet kent zijn er nooit genoeg aanwijzingen :)
 

nietje52

Actief lid
Ik heb mijn vermoedens ingeleverd maar inderdaad, ik zou er geen rechtszaak mee winnen met deze bewijzen hahaha.

R.I.P. Candyman
 

Senna Fae

Nieuw lid
"overleg is niet toegestaan" staat in jullie regels...houdt dat in, dat ik mijn notities hier niet kenbaar mag maken, om anderen verder te helpen?
Want eerlijk gezegd is er geen chocola van alles te maken, dus als mijn notities iemand anders kunnen helpen die er wel chocola van kan maken, zou dat toch gaaf zijn...?
M.a.w.: mag ik mijn inzending hier openbaar maken?
 

Senna Fae

Nieuw lid
Dit is immers een discussie topic, waar overlegd en gediscussieerd kan worden...doch echter is overleg niet toegestaan-> beetje tegenstrijdig :)
 

Phaere

Wedstrijd & Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
De wedstrijd is nu gesloten, inzenden is niet meer mogelijk. We zullen jullie antwoorden bekijken en zo gauw mogelijk de ontrafeling van het mysterie en de winnaars bekend maken :)
 

Awaniko

Nieuw lid
Hoi phaere.... dankjewel.om.ons dit even voor te schotelen...

Kan je wel,even met Senna Fae naar eukalypta de dokter.... volgens mij heeft hij/zij ook een harde klop op het hoofd gekregen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan