Geen Reproductie Grondstoffen weg

DeletedUser412

Guest
ik kom er net achter dat mijn grondstoffen voor groot gedeelte weg zijn. ik had bijna 1500 grondstoffen om een onderzoek vrij te spelen. nu kom ik er net achter na het opnieuw opstarten van spel dat er 1300 grondstoffen weg zijn. bug ?
 

DeletedUser

Guest
heb je niet toevallig een missie gedaan waarmee je 1300 grondstoffen moest betalen ?
 

DeletedUser

Guest
Je hebt een kans dat ze er weer bij staan als je refreshed:)
Maar het is een beta, dus zulke dingen kunnen voorkomen
 

DeletedUser

Guest
Je hebt een kans dat ze er weer bij staan als je refreshed:)
Maar het is een beta, dus zulke dingen kunnen voorkomen

Heb hetzelfde gehad met 5 hout.
Ik klik het gebouw aan, omdat het klaar is.
Ik klik de rest van de gebouwen (huisjes) aan om die ook te 'innen', krijg ik een melding: er is iets gebeurt waarvoor we u nodig hebben (of zoiets)

Laatste bezoek van anderen was 14.38, maar nu is mn hut weg, en dat heb ik pas rond 15.45 geint
Nadien is er niets gebeurt..
Maar wel mooi mn 5 hout pleite (en nee, ook niet in mn stadhuis en niet gebruikt voor items)
 

DeletedUser

Guest
Dat er iets gebeurt iskan ook zijn dat er een aanbieding van je op de markt werd aangenomen.
verder zeggen die tijden niet veel want ze kloppen niet me de echte tijd hier;)
 

DeletedUser

Guest
Dat er iets gebeurt iskan ook zijn dat er een aanbieding van je op de markt werd aangenomen.
verder zeggen die tijden niet veel want ze kloppen niet me de echte tijd hier;)


Ik heb niks op de markt gezet, dat kan ook niet als ik ze net 1 seconde uit de zagerij heb gehaald.
En ik neem aan dat de tijden toch niet 2 uur verschillen..
Dat zou wel heel slecht wezen..
 

DeletedUser199

Guest
Ik heb niks op de markt gezet, dat kan ook niet als ik ze net 1 seconde uit de zagerij heb gehaald.
En ik neem aan dat de tijden toch niet 2 uur verschillen..
Dat zou wel heel slecht wezen..

Dat kan helaas, het is mogelijk om iemand aan te vallen, en pas 2 uur later, net als je hout klaar is pas te plunderen. Dit vind ik absurd want je wacht gewoon tot hij klaar is en je int het eerder dan de eigenaar en weg is je hout
 

DeletedUser

Guest
Dat kan helaas, het is mogelijk om iemand aan te vallen, en pas 2 uur later, net als je hout klaar is pas te plunderen. Dit vind ik absurd want je wacht gewoon tot hij klaar is en je int het eerder dan de eigenaar en weg is je hout

Maar dit was dus een kwestie van net een halve seconde?
Lijkt me zeer sterk dat iemand net toevallig dan kijkt en net in die halve seconde tussen dat het klaar is en ik het gepakt heb afpakt..
En inderdaad moet je berichten krijgen als je aangevallen word, niet 2 uur later
 

DeletedUser

Guest
Weet je zeker dat het symbooltje met een kistje boven het gebouw stond en niet het symbool van een bliksem?
Een bliksem betekend namelijk dat het gebouw berooft is:(
 

DeletedUser

Guest
100% zeker een kistje.
En ik zat te wachten tot ie klaar zou zijn (duurde nog een paar seconden)
en ik ging verder andere gebouwen 'legen' toen ik die melding kreeg 'we hebben u nodig'
 

DeletedUser163

Guest
Heb hetzelfde gehad met 5 hout.
Ik klik het gebouw aan, omdat het klaar is.
Ik klik de rest van de gebouwen (huisjes) aan om die ook te 'innen', krijg ik een melding: er is iets gebeurt waarvoor we u nodig hebben (of zoiets)

Laatste bezoek van anderen was 14.38, maar nu is mn hut weg, en dat heb ik pas rond 15.45 geint
Nadien is er niets gebeurt..
Maar wel mooi mn 5 hout pleite (en nee, ook niet in mn stadhuis en niet gebruikt voor items)

ik vermoed dat ze met jou hout ervandoor zijn, je moet telkens een uurtje erbij tellen, dus ze zijn in jou dorpjes geweest om 15.38
de tijden staan nog in winteruur.
 

DeletedUser

Guest
Het spel heeft nog genoeg fouten die worden ontdekt.
Niets voor niets 'Beta', maar soms ligt het ook aan jezelf.
Bij fout melding waardoor je, je pagina moet refreshen krijg je alle grondstoffen/goud terug die je gemist hebt.
Dus dat kan het probleem echter niet zijn..

Als het sabotage zou zijn geweest, kan hij het terugvinden..
Ikzelf denk dat je, je vergist hebt, gezien ik dat van mijzelf ook ken.
Ja ik raak ook wel eens huisjes kwijt door deze fouten.
Maar dan zetten ze je spel een aantal minuten terug & dus krijg je gewoon alle grondstoffen weer terug!


Groetjes
Team Mlicka
 
Bovenaan