Goud om FP te kopen?

DeletedUser10619

Guest
Zit momenteel met 2,8 M goud. Investeren in FP's om een paar GG te levelen of gebruiken voor iets anders?
 

DeletedUser5968

Guest
bewaren en investeren in je tech tree of bouwen van gebouwen. fp enkel kopen als echt nodig is. de kosten stijgen per gekochte fp met 50 muntjes, dus het kan erg hoog oplopen
 

DeletedUser10486

Guest
Wat bedoel je met M? Miljoen of Miljard ?
Je moet natuurlijk een zekere reserve van munten aanhouden om niet in de problemen te raken, afhankelijk van je tijdperk. Maar de munten die je niet nodig hebt kan je gerust investeren in FP's.
 

DeletedUser10619

Guest
het is inderdaad miljoen, maar heb eens uitgerekend en het is niet inderdaad mss geen goed idee. dacht als ik 750 FP's zou kopen ik zit dan al 28 Miljoen. terwijl ik maar 2,8 miljoen heb.
 

DeletedUser10111

Guest
de totaalprijs is niet zo erg, de kosten per fp wel, opdrachten als "koop 4 fp" worden dan erg prijzig :)

Edit: Een betere strategie is verzinnen hoeveel een fp mag kosten, en dan dat als richtlijn houden. Zou wel zorgen voor wat ruimte, nieuwere gebouwen en uitbreidingen gaan bakken goud kosten, laatste uitbreiding was 900,000 als ik het goed onthouden heb.
 

DeletedUser7153

Guest
de totaalprijs is niet zo erg, de kosten per fp wel, opdrachten als "koop 4 fp" worden dan erg prijzig :)

Edit: Een betere strategie is verzinnen hoeveel een fp mag kosten, en dan dat als richtlijn houden. Zou wel zorgen voor wat ruimte, nieuwere gebouwen en uitbreidingen gaan bakken goud kosten, laatste uitbreiding was 900,000 als ik het goed onthouden heb.

900.000 voor een uitbreiding laatste zei je doe mij daar maar stuk of 20 van hier kosten de laatste uitbreidingen aardig meer :p
 

DeletedUser10619

Guest
Is natuurlijk afhankelijk van welke tijd je zit. Momenteel net in de Koloniale tijdperk dus hoe verder je zit hoe duurder natuurlijk
 

bonke35

Actief lid
gewoon opmaken aan munten wat je hebt
die komen er vanzelf wel weer bij :)
en hoe hoger je komt hoe meer munten je krijgt :)
op een gegeven moment kun je ze niet meer normaal opmaken, dus dan maar fp's kopen
 
Bovenaan