Geen Bug goederen via eigen aanbiedingen tellen niet bij valentijnsmissie

FantasyFan

Actief lid
Nu moet ik voor de valentijnsmissie 3 van elk koloniaal goed verkrijgen, ik had van 4 goederen er al 3 verkregen, en moest alleen nog 3 papier. Dit is nogal schaars binnen mijn buurt en gilde, dus had ik zelf een aanbieding neergezet, in de hoop dat iemand die aan zou nemen. Ik zie vanochtend in de geschiedenis dat iemand dit gedaan had, maar dit wordt niet geteld als 3 papier verkregen door de valentijnsmissie. Lijkt mij dat dit niet klopt, aanbiedingen van jezelf die aangenomen worden zouden toch ook mee moeten tellen als je goederen moet verkrijgen.
 

DeletedUser

Guest
Gelieve hiervoor een supportticket voor in te dienen. Zij zullen dit nakijken en mogelijk handmatig oplossen ;)
 

FantasyFan

Actief lid
Ik had het hier gepost, meer als een algehele melding dat er iets niet goed werkt, en niet zo zeer als een los dit alleen voor mij op. Maar ik zal ook wel even een supportticket aanmaken.
 

DeletedUser

Guest
Ik had het hier gepost, meer als een algehele melding dat er iets niet goed werkt, en niet zo zeer als een los dit alleen voor mij op. Maar ik zal ook wel even een supportticket aanmaken.

Feit is dat je de opdracht eigenlijk wel hebt behaald, maar niet wordt geteld. Door een ticket aan te maken voorkom je dat je weer moet gaan handelen en bespaart het je goederen (of je zou echt bepaalde goederen willen hebben). Om dus makkelijk de opdracht af te sluiten, is een ticket aanmaken het beste.

Dit neemt echter niet weg dat het geen fout is, maar via support wordt het veel sneller afgehandeld :)
 

FantasyFan

Actief lid
Oke, ik heb echt mijn week niet. Na 3 lekke fietsbanden in 2 dagen, was ik een ezel en heb met mijn vermoeide hoofd de goederen verwisseld. (Dus papier aangeboden in plaats van gevraagd) *headdesk* Dit topic kan dus gesloten, verwijderd of iets dergelijks worden.
 
Bovenaan