Goede Opknap / motivators gezocht

DeletedUser1701

Guest
Nogmaals een herhaling

Ik zoek ook nog wat vrienden. Wanneer je me een vrienschapsverzoek zendt, dan aanvaard ik het en dan kom ik iedere dag langs om op te knappen of om te motiveren. Dit op voorwaarde dat jij dit ook vaak doet natuurlijk. ;)

Voeg me maar toe!
Hannes123
Let op de spelersnaam
 

DeletedUser

Guest
Je kan me toevoegen, ik ben op BD hunt dus ik kom graag en vaak langs!
naam: dream8
 

DeletedUser4236

Guest
Ik sta ook open voor mensen die mij willen toevoegen.
Heb zeus, babel, pharos en Dom v. Aken staan.
 

DeletedUser

Guest
ik ben ook nog op zoek naar motiveerders en opknappers (met pasen eierverstoppers) ik doe het natuurlijk ook bij jou

Mijn naam: remastertje
Wereld: Brisgard
 

DeletedUser4896

Guest
ik heb ook nog diverse plaatsen vrij in mijn vrienden lijst. iedereen die in mijn vriendenlijst komt te staan word elke dag met een verzoek vereerd :) en verwacht deze ook terug te krijgen :)
 

DeletedUser

Guest
er mogen bij mijn lijst nog steeds mensen bij komen.ik ga iedere dag mijn vriendenlijst af om te motiveren
 

DeletedUser1701

Guest
Ik heb jullie ook een uitnodiging verzonden. Mocht ik iemand vergeten zijn van deze lijst, of er zijn mensen die nog op zoek zijn naar iemand die zo goed als dagelijks motiveert, dan kan je mij altijd contacteren!

Dus bij deze nogmaals een oproep om die verzoeken te verzenden en te motiveren! :D

Met vriendelijke groeten
Hannes
 

DeletedUser

Guest
voeg mij ook maar toe voor dagelijks opknap- en motivatiebeurten! Ook vallen er bij mij gemakkelijke BD te halen! :)
 
Bovenaan