Goede Opknap / motivators gezocht

DeletedUser2161

Guest
Beste,

Ik zoek nog een aantal goede opknapper / motivators.
Er zijn zeven plaatsen in mijn vriendelijst hiervoor.

Er zitten geen restricties aan je niveau, al zit je in de steentijd.
Het enige wat ik vraag van iemand in mijn vriendelijst is een dagelijkse opknap of motivatie in het juiste gebouw.
In mijn geval is dat makkelijk; Circus indien beschikbaar en anders een Mansardedakhuisje ;)

In ruil daarvoor kom ik je stad ook elke dag bezoeken met een juiste opknap of motivatie.
Stuur me een PM voordat je me uitnodigt om vrienden te worden aub.

Groeten,

SupremeCommander
 

DeletedUser3200

Guest
Bij deze zou ik willen vermelden dat ik ook nog wel een aantal vrienden bij wil, dus stuur Achuma gerust ook een uitnodiging. En Supreme brengt inderdaad iedere dag een wederbezoekje, zeker de moeite waard.
 

DeletedUser275

Guest
Jullie mogen mij een uitnodiging sturen als jullie willen.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben ook op zoek naar goede opknappers/motiveerders, stuur me gerust een PM en een vriendschapsverzoek
 
Bromtor, Laurens1970, Annabell, Dono, Droopy74, Iesral, Staapel en Jason26 de afgelopen dagen hebben wij tientallen vrienden erbij
wij hebben nog een aantal plaatsen vrij willen jullie trouwe motiveerders stuur ons dan een vriendschaps verzoek.

apen_hebben_we_zin.gif
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser3217

Guest
Stuur me maar een uitnodiging en ik kom dagelijks langs. Naam: wizz
 

DeletedUser3435

Guest
Hallo allemaal, ik heb ook nog plaats genoeg in mijn vriendenlijst.
Stuur me een uitnodiging, en ik kom iedere dag op de koffie!

Groeten Qookie
 

DeletedUser2898

Guest
Ik accepteer ieders vriendschapsverzoek ivm M/O rondes...
Ook heb ik erg veel grote gebouwen staan dus als iemand op zoek is naar blauwdrukken / medailles of forge paketten dan kan je flink bij me oogsten. ik investeer zelf ook en velen met mij dus je kunt (als je er voor gaat ) vrij goedkoop hoog in de gebouwen ranking terecht komen :D ( basillius / deal casle staan nu hoog dus das flink binnen harken
 

DeletedUser4658

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben ook op zoek naar nieuwe vrienden wie ik kan helpen door te motiveren/opknappen, en wie dit natuurlijk ook terug doen!!
Stuur me maar een verzoek en ik neem het aan!
 

DeletedUser

Guest
Hallo allemaal, ik help graag anderen mee, ongeacht tijdperk. Motiveren, Opknappen of meehelpen met GG (forgepunten) doe ik nu al zoveel ik kan bij mensen in de burenlijst (ik hoef niet zo nodig snel vooruit in het spel). Kan iemand mij uitleggen of en hoe dat ook kan als je een speler (zoals een aantal hier op deze post) niet ziet in je burenlijst of als ze in een andere wereld zitten? Alvast bedankt voor de reactie!
 

DeletedUser275

Guest
Hier gaat het over de wereld Brisgard.
Je kunt elke speler uit Brisgard een vriendenuitnodiging sturen en dan staan ze in je vriendenlijst onderaan je blad.
Je kunt zelf maar uitnodigingen sturen tot je er 80 in je vriendenlijst hebt staan. In totaal kunnen er 140 spelers in je vriendenlijst staan.
 

DeletedUser2502

Guest
Zijn er nog mensen met gebouwen in de bronstijd, stuur me dan een vriendschapsverzoek en ik zal je dagelijks motiveren/opknappen
 

DeletedUser3839

Guest
ik ben ook altijd opzoek naar nieuwe vrienden, dus stuur me maar een uitnodiging.
 

DeletedUser1701

Guest
Wie wil, kan mij ook toevoegen in de vriendenlijst. Bij toevoeging zal ik dan ook dagelijks proberen te motiveren of een gebouw op te knappen.

Naam op Brisgard: Hannes123.
 

DeletedUser4189

Guest
Lijkt me ook een leuk idee om vrienden te hebben die mijn schamele en weinige gebouwtjes willen opknappen en/of motiveren.
PS Hoe kan ik zonder diamanten mijn grondgebied uitbreiden??????????????? Kan niet eens b.v. een wijngaard plaatsen.
GR. Robin
 

DeletedUser

Guest
Ik heb nog ruimte voor diverse vrienden :). Ik kom dagelijks langs om op te knappen of te motiveren.
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me ook een leuk idee om vrienden te hebben die mijn schamele en weinige gebouwtjes willen opknappen en/of motiveren.
PS Hoe kan ik zonder diamanten mijn grondgebied uitbreiden??????????????? Kan niet eens b.v. een wijngaard plaatsen.
GR. Robin

Robin, ik heb je al geantwoord in het spel maar mocht je nog vragen hebben kan je die in de sectie Vragen & hulp stellen.

Als er mensen blauwdrukken willen van koloniale gebouwen mogen die me ook als vriend toevoegen :)
 

DeletedUser3615

Guest
Ik kan ook nog wel wat nieuwe vrienden gebruiken. Zit zelf ver in de LME maar alle era zijn welkom. Ik motiveer dagelijks.
Mocht je willen investeren in de Basiliek (momenteel nivo 2) ben je ook welkom.
 
Bovenaan