``globale rang,,globale ranking``

DeletedUser

Guest
wat is het verschil tussen deze twee opties??:confused:
""jouw globale rang"".
""globale ranking"".

grt esco.
 

DeletedUser

Guest
volgens mij geen verschil, allebei hetzelfde alleen andere benaming
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Jouw globale rang verwijst naar jouw persoonlijke rang, de globale ranking verwijst naar de ranking in het algemeen, dus waar jouw rang vandaan komt.

Verschil in de knoppen zelf is er niet, het is alleen zo dat je bij de ene jouw globale rang ziet (en dus die tekst te zien krijgt), en bij de andere niet, waardoor je 'globale ranking' als tekst te zien krijgt.
 

DeletedUser

Guest
Jouw globale rang verwijst naar jouw persoonlijke rang, de globale ranking verwijst naar de ranking in het algemeen, dus waar jouw rang vandaan komt.

Verschil in de knoppen zelf is er niet, het is alleen zo dat je bij de ene jouw globale rang ziet (en dus die tekst te zien krijgt), en bij de andere niet, waardoor je 'globale ranking' als tekst te zien krijgt.

hey leones.
ik zie helaas geen verschil in beide schermen.
je hebt twee opties met dezelfde functie zeg maar.
of zie ik dat verkeerd?
ik zie hier helaas het nut er niet van in.

mvg esco.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Je hebt inderdaad 2 opties om naar hetzelfde scherm te gaan. Ik vind 't zelf wel handig, eigenlijk.
 

DeletedUser

Guest
Je hebt inderdaad 2 opties om naar hetzelfde scherm te gaan. Ik vind 't zelf wel handig, eigenlijk.

is het niet het ene in het nederlands geschreven en het andere op zijn engels?globale=globale. en rang=ranking.
ofniet?

grt esco.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Nee, zoals ik al zei geeft het ene aan dat je je globale rang ziet, en geeft de andere aan dat je naar de globale ranking gaat.
 

DeletedUser

Guest
Nee, zoals ik al zei geeft het ene aan dat je je globale rang ziet, en geeft de andere aan dat je naar de globale ranking gaat.

ok dat snap ik.
maar als ik die twee optie nou eens bekijk dan zie ik daar geen verschil in,alleen anders geschreven.
in allebei wordt het zelfde weergegeven.dus wat maakt het uit of je nou naar global of globaal rang of ranking gaat??
grt esco,
 

DeletedUser

Guest
Het maakt niet uit op welke knop je klikt, er opent zich steeds dezelfde pop-up van de globale ranking. De knop in je stadsoverzicht linksboven geeft in 1 opslag je rang weer. We hebben daar dan nog een extra functionaliteit aangegeven dat je er ook op kan klikken. Je kan het een beetje vergelijken met het gildeforum: tweemaal dezelfde knop, beide bedoeld om het voor de speler zo aangenaam mogelijk te maken. :)
 

DeletedUser5418

Guest
Het is toch wel te begrijpen dat "jouw globale rang" er staat om aan te duiden dat betreffende cijfers die onder je pijltje staan jouw globale rang op de globale ranking (ranglijst) inhoudt. En aangezien je bij de andere mogelijkheid er niet nummerriek inbeeld staat wat je positie is staat daar dus simpelweg globale ranking.

Maar ik geef toe het had zeker overzichtelijker geweest als ze de tekst " Klik hier om het venster te open waarin wordt aangegeven op welke positie u zich bevindt in de globale ranglijst"

Of optie boven, "de cijfers die u hier ziet staan duiden aan welke positie u heeft op de globale ranglijst, indien u klikt opent u het venster van de globale ranglijst. U heeft ook de mogelijkheid om de positie van uw gilde en uw positie op de ranglijst van verdiende medailles te bekijken. Deze melding pakt wat lang uit dus het stuk omtrent de extra mogelijkheden laten we in het ander keuze menu om te globale ranglijst te open achter wegen. Wij danken voor u begrip."
 

DeletedUser2348

Guest
Of we krijgen straks over x tijdperken de mogelijkheid om je Internationale vaardigheden te tonen.
Tegen andere FoE spelers of Gildes elders op de wereld
mvg borell
 

DeletedUser1701

Guest
Of we krijgen straks over x tijdperken de mogelijkheid om je Internationale vaardigheden te tonen.
Tegen andere FoE spelers of Gildes elders op de wereld
mvg borell

Lijkt me sterk, maar het kan natuurlijk. :)
 

DeletedUser5428

Guest
"globaal" betekent volgens mij "wereldwijd", en niet op slechts 1 van de 3 werelden van de Nederlandstalige versie.

Alhoewel ik niet denk dat het echt motiverend zal zijn om te weten dat je wereldwijd ergens op plaats 357.789 staat.
 

DeletedUser

Guest
"globaal" betekent "op de wereld". Als je op wereld B de globale ranking opent, krijg je dus de ranking van die wereld.

Als er een ranking van meer werelden (of zelfs van alle andere taalversies vah het spel) zou bestaan, zou het de interglobale ranking zijn.
 
Bovenaan