Gildes help de afgesloten LandingsZones HT open te breken

DeletedUser

Guest
Op Cirgard is in HT een groot gebied van de Landingszones afgesloten en dat is jammer voor de dynamiek, die is er gewoon niet. De hele Zuidwest flank is onbereikbaar, zie dit screenshot. http://prntscr.com/6x57sz :mad::p:D

Ik zeg : Knallen met die Zwarte Kisten! Daar liggen hele goede machtssectoren. Je hebt een treintje van gildes nodig om door die muur heen te breken, dus zullen we groepje gildes moeten vinden die mee willen vechten voor die geweldige uitdaging! Heb jij zin om mee te doen met je gilde? Ikke wel, en heb 500 schurken klaar staan.

Stuur me graag een PM , dan kunnen we met de verzamelde gildes een coalitie vormen. En met zijn allen die strijd aangaan voor meer speelplezier in HT. Alles zit nu op slot.

Let op: :eek::cool::eek: Dit is geen actie TEGEN bepaalde gildes , maar VOOR speelplezier en dynamiek. GvG is oorlog in het spel.
Lijkt me niet dat de opzet is dat drie gildes gewoon een heel gebied blokkeren.

Kom op en doe mee ! FEEST ! Ik vecht zowel overdag als 's nachts.


Minimaal vier gildes nodig, slopers en topgildes allebei welkom! Knallen met die Zwarte Kisten !

Dood aan de diamanten ! :ninja::inlove::ninja:

grtz bornempire, Terrorcotta Army
 

DeletedUser

Guest
het hoeft niet hoor, ik heb op de Arvahal wereld al van de grootste slopers gehoord dat ze liever in Den Haag blijven als ADO slopers dan het Ajax van Cirgard aan te durven pakken. Liever alles zo laten als het is dan een keer je best doen. Hoe gaan die clubliederen ook al weer? Kampioenen! Kampioenen! De kampioenen in FoE staan voor HT voor 2015, 2016 en 2017 al op de vaste plek als er niks gebeurd. Het moet wel gezellig blijven, dat lijkt het uitgangspunt
Kampioenen! En waarom niet andersom? Geen samenwerking om dynamiek te krijgen in die wereld in HT. Slopen, sterven of kampioenen? Graag alle slopers verzamelen op Koningsdag om 17.00 uur voor de eerste ATTACK.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5428

Guest
Wij (Aftershock) zijn niet bereid om onze eerste plaats op de kaartranglijst op te geven om dat landingsgebied vrij te spelen.
Ik begrijp niet waarom Wolverines en Liberty niet zelf dat landingsgebied openen. Die moeten genoeg goederen hebben om nog een heleboel sectoren bij te pakken. Zijn die dan zo bang van hetgeen daar zou kunnen landen?
 

DeletedUser

Guest
Wij (Aftershock) zijn niet bereid om onze eerste plaats op de kaartranglijst op te geven om dat landingsgebied vrij te spelen.
Ik begrijp niet waarom Wolverines en Liberty niet zelf dat landingsgebied openen. Die moeten genoeg goederen hebben om nog een heleboel sectoren bij te pakken. Zijn die dan zo bang van hetgeen daar zou kunnen landen?

Bang is niet het juiste woord Stefan. Als er geen treintje komt, dan zit het lekker moervast in Zuidwest HT. Wolverines heeft duizenden goederen om elke aanval af te slaan, en iedereen die ook in andere werelden speelt weet dat juist daar perfecte landingsgebieden zitten.

Nu hoeven L & W alleen maar te zorgen dat sterke gildes als aftershock de moed in de schoenen zakt in HT te beginnen, want je moet eerst nog door een stuk of tien tot vijtien sectoren heen om die Zuidwest kust te bereiken.
Dus daarom moet je met een treintje met gildes zijn.

Ik kan iedereen nu al zeggen: we gaan de aanval niet om 17.00 op Koningsdag doen zoals ik schreef, want reken maar dat de meppers klaar staan!
Wat ik nodig heb zijn een aantal gildeleiders, die me een PM sturen die het WEL durven.

Eigenlijk het zelfde als bij de vraag naar motivatie in een gilde: je hebt in sommige gildes altijd een paar lui die dan gaan reageren en zeggen : ik kan pas over tien uur of twintig uur. Juist.

Wat we nodig hebben is gemotiveerde mensen die willen en kunnen. En durven.

Zodra die Zuidwest kust open is heeft iedereen kans.
En wordt GvG in HT Cirgard weer leuk in plaats van een afgesproken deal.
Stuur me daarom PM gildeleiders, dan ga ik het organiseren.
 

DeletedUser

Guest
Wij (Aftershock) zijn niet bereid om onze eerste plaats op de kaartranglijst op te geven om dat landingsgebied vrij te spelen.
Ik begrijp niet waarom Wolverines en Liberty niet zelf dat landingsgebied openen. Die moeten genoeg goederen hebben om nog een heleboel sectoren bij te pakken. Zijn die dan zo bang van hetgeen daar zou kunnen landen?

Zie ook wat speltheoretici hierover zeggen: het zogenaamde prisonersdilemma: als ik niet meedoe dan heb ik kans dat het minder nadelig is voor mezelf:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Prisoner's_dilemma

Ander verhaal wat hier ook van toepassing lijkt is zogenaamd ZERO SUM GAME. veel NEDERLANDERS leven vanuit die gedachte:
 

DeletedUser

Guest
Nu hoeven L & W alleen maar te zorgen dat sterke gildes als aftershock de moed in de schoenen zakt in HT te beginnen, want je moet eerst nog door een stuk of tien tot vijtien sectoren heen om die Zuidwest kust te bereiken.

Beetje rare redenatie aangezien Aftershock de #1 in HT is, hetgeen stefan je ook al verteld heeft.

Verder ga je er gemakshalve even aan voorbij dat jouw treintje van slopers ook een aantal andere gilden zal duperen. Het gaat niet alleen om W & L.
 
Bovenaan