Gildeforum

DeletedUser

Guest
Hallo,

ik kan het gilde forum niet openen, sterker nog, de hele gele balk op het gilde profiel is verdwenen. Wie kan mij helpen?

B.v.d.
Tymander
 

Seconddream

Actief lid
Okay, wat kun je niet vinden want een gele balk heb ik nog niet gezien, ben je wel is op het forum van een gilde geweest?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ben je, misschien, net uit de gilde gekickt? Probeer eens opnieuw in te loggen, kijken of je er dan wel in komt.
 

DeletedUser

Guest
Ik bedoel de gele balk waar 'gilde forum' op staat in het gilde profiel, om je naar het forum te linken. Ik heb begrepen dat die ergens moet staan maar ik kan 'm niet vinden.
 

DeletedUser

Guest
Nee, ik zit er nog wel in. Opnieuw inloggen helpt ook niet..
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Bezoek je de gilde via de ranglijst of via de knopjes onderin? Het knopje staat er alleen waneer je het profiel via de het knopje onderin benadert.
 

DeletedUser

Guest
Via de ranglijst. Is er een andere manier dan? Ik zie geen knopje onderin...
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het tweede oranje knopje onderin, "Globaal", en van daar kan je het profiel openen door op het schild icoon te klikken.
 

DeletedUser

Guest
De enige knopjes die ik onderin heb zijn:

- Bouwen
- Globaal
- Technologieën
- Landkaart
- Legerbeheer
- Inventaris
- Handelen
- Berichtencentrum
- Forum openen

Bij 'forum openen' wordt ik naar dit forum gelinkt.
 

DeletedUser

Guest
Ahaa, nu doet'ie het inderdaad. Eerst stond dat balkje ook bij de ranglijst. Als ik wist dat het zo simpel was dan had het me een hoop moeite gescheeld haha. Ik heb een andere browser geïnstalleerd, Adobe Flash ge-update, cache gewist etc.. maar achteraf gezien heb ik gewoon al die tijd over een knopje heen gekeken =D

Lullig, maar blij dat het opgelost is, dank daarvoor Leones!
 
Bovenaan