Opgelost Gildeforum - kan geen discussies aanmaken

DeletedUser807

Guest
Ik heb het gildeforum aangemaakt, en met succes 3 hoofdonderwerpen aangemaakt (zichtbaar in de bovenste balk). Maar in die onderwerpen kan ik geen discussie of enquete aanmaken, wat ik ook probeer. Ik kan wel het aanmaak scherm krijgen, maar zodra ik een onderwerp getyped heb, en wil "bewaren" dan gebeurd er niets. Als ik met mijn muis over de "Discussie aanmaken" knop gaat, licht die wel op, maar het reageert niet op aanklikken. HELLEP ! :p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb je onderwerp even verplaatst omdat dit een apart probleem is. Welke browser gebruik je? Heb je het stappenplan al eens uitgeprobeerd om te zien of deze fout misschien aan jouw kant ligt?
 

DeletedUser807

Guest
Ik heb al de stappen geprobeerd, behalve 1.10 en 1.11. En ik ga niet verhuizen om te kijken of dat helpt. En ik had al Chrome, dat automatisch Adobe Flash Player update, enzo.

Sinds de update doen wel meer dingen raar. Ik begrijp wel dat dit een beta is, maar... grafische bugs, traagheid en ik word vaak uitgelogged opeens, en in gevechten zijn m'n mannetjes al dood of verwond voordat de vijanden aanvallen soms. Dus ik weet niet wat er mis is, maar voor de update had ik dat allemaal niet.

EDIT : Het is nu wel gelukt, ik weet niet wat er was maar ik heb niets veranderd. Ook de traagheid enzo is weg. Het zal wel met elkaar te maken hebben gehad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Fijn om de edit te lezen! Soms ligt het ook wel eens client-sided. :)

Veel plezier nog!
 
Bovenaan