Gildecontinentekaart

DeletedUser10821

Guest
Daar snap ik dus helemaal niets van. Ik zie stukken landen waar verschillende gilde,s gevestigd zijn maar wat je daar kunt doen??? Mijn Gilde gaat niet naar level 2 met de expeditie die je kunt doen misschien heeft het daar mee te maken?
 

DeletedUser10821

Guest
Rechtsboven in beeld staat een vraagteken, klik daar eens op, misschien word je dan wat wijzer ;)
Ja daar staat veel uitleg hoe je moet aanvallen etc, maar hoe doe je daar aan mee? Onze Gilde staat daar niet tussen
 

DeletedUser

Guest
Je begint met het veroveren van een sector in de landingszone. Die worden aangegeven met een pijl erboven. Heb je die veroverd dan kan je proberen uit te breiden door een naastliggende sector te veroveren. Het heeft helemaal niets met GE te maken.
 

DeletedUser10821

Guest
Je begint met het veroveren van een sector in de landingszone. Die worden aangegeven met een pijl erboven. Heb je die veroverd dan kan je proberen uit te breiden door een naastliggende sector te veroveren. Het heeft helemaal niets met GE te maken.
Als ik zelf dan wil spelen en een leger wil plaatsen krijg ik de melding dat ik eerst het gilderecht vertrouwd moet hebben?
 

DeletedUser

Guest
Klopt. Gildeleiders zullen je die rechten moeten geven. ?Je kan niet voor jezelf spelen. Je speelt voor het gilde en betaald met goederen uit de gildekas.
 

DeletedUser10821

Guest
Klopt. Gildeleiders zullen je die rechten moeten geven. ?Je kan niet voor jezelf spelen. Je speelt voor het gilde en betaald met goederen uit de gildekas.
Ja dan houd het al op want de Gildeleiders zijn niet actief :(
 

DeletedUser10821

Guest
ja denk het ook :( In ieder geval allemaal bedankt voor de reacties
 
Bovenaan