Gilde (Under Construction) zoekt nieuwe leden, klein en groot

DeletedUser9220

Guest
Hoi allemaal :)

Mijn naam is Ineke (Frienie) en samen met Marco (zjoazjaq) heb ik het gilde 'Under Construction' opgericht :D
Een nieuw gilde, maar met meerdere ervaren spelers.

Zoals elk (beginnend) gilde ontvangen wij graag nieuwe leden ;)

Bij Under Construction is vriendschap en behulpzaamheid ons belangrijkste goed :)

Wij heten graag alle leden welkom, van klein tot groot. Actief zijn is wel fijn ;) Want zo kunnen we elkaar het beste helpen ondering.

Wij zijn ook actief in GvG en zoeken altijd aanwinsten op dit gebied. Maar ook qua handel zit je bij ons goed. Wij hebben leden van tijdperken laag en hoog.

Wil je lid worden? Stuur dan een bericht naar Zjoazjaq of Frienie op Arvahall.

Zien we je snel?

Groetjes Frienie
 

DeletedUser9683

Guest
Ik zit nu vanaf het begin bij dit gilde en het bevalt mij uitstekend. Ik kan het iedereen aanraden! Dus mensen: meld je aan!
 

DeletedUser9220

Guest
Wij hebben nog steeds plek voor nieuwe leden.

Zolang je actief speelt en bereid bent meerdere keren per week te motiveren/opknappen en elkaar te helpen om uit de steigers te komen, ben je van harte welkom bij 'Under Construction'. Wij nodigen ook regelmatig handelaren uit, die handel aannemen van Bronstijd tot en met Toekomst.

Interesse? Solliciteer bij ons gilde of stuur Frienie of Zjoazjaq een bericht op Arvahall.

Tot ziens!
 

DeletedUser9683

Guest
Mede namens de leden van Under Construction wens ik iedereen mooie kerstdagen en een strijdlustig 2016 toe!

Wil jij óók lid worden van het gezelligste geilde van het spel, neem dan contact op met ons. We nodigen je heel graag uit. Of nu beginnend bent of zwààr gevorderd, bij ons is IEDEREEN welkom!

We hopen je snel te mogen verwelkomen!
 

DeletedUser9964

Guest
hoi allemaal!
sinds we zijn begonnen zijn we al flink gegroeid als gilde.
leden helpen elkaar en meer ervaren spelers proberen zo goed mogelijk de nieuwere spelers te helpen en begeleiden
en alle vragen over het spel te beantwoorden.

elkaar helpen staat bij ons hoog in het vaandel en dat merk je ook bij de leden.

we hebben goeie start gemaakt, maar zijn nog steeds op zoek naar nieuwe actieve leden om onze gezellige groep te versterken!

ervaring en grootte spelen geen rol iedereen is welkom

als je maar een actieve speler bent en bereid klaar te staan voor de gilde en elkaar te helpen waar je kan.

beste wensen voor nieuwe jaar en veel speelplezier gewenst.

mvg zjoazjaq (marco)
 

DeletedUser9220

Guest
Inmiddels hebben we al redelijk wat leden, maar we zijn nog altijd op zoek naar leuke, gezellige en actieve spelers :)

Kan jij je hier in vinden en voldoen aan de volgende 'eisen', dan ben je bij ons van harte welkom!
Wij vragen van onze leden niet veel, maar wel dit:
- Meerdere keren m/o per week.
- Hulp aan gildeleden onderling, onder andere met steigers.
- Eerlijke handel op de markt.

We zien je sollicitatie graag tegemoet :)
 

DeletedUser9220

Guest
Wij (gilde: Under Construction) zijn nog altijd op zoek naar gemotiveerde, enthousiaste, leergierige spelers die een leuk en gezellig gilde zoeken met weinig regels :)
Van onze leden wordt niet veel gevraagd, omdat we het spel leuk willen houden en iedereen zijn/haar eigen groei willen laten doormaken.
Wat we wel vragen:
  • Meerdere keren m/o van gildeleden per week. Levert voordeel op voor jezelf, omdat je bij elke keer 'helpen' 20 munten ontvangt. En voordeel voor je medegildeleden, omdat zij dankzij jouw m/o een hogere opbrengst uit het betreffende gebouw ontvangen :)
  • Eerlijke handel op de markt. Zie hiervoor de 'calculator' op DPRO: http://foe.dppro.nl/index.php?l=tools&s=eerlijkehandel
  • Hulp aan het gilde/aan gildeleden. Onder andere met het uit de steigers helpen van Grootse Gebouwen, zodat ze hun beloning opleveren. En indien mogelijk hulp op GvG, in de Gilde expeditie en/of door middel van Grootse Gebouwen voor de gildekas of het zetten van Hall of Fames.
We zien je sollicitatie graag tegemoet!

Groetjes Marco en Ineke (Zjoazjaq en Frienie van Under Construction)
 
Bovenaan