Gilde Lekker rustig vraagt feedback

DeletedUser3280

Guest
Geachte FoE spelers.

Vandaag het volgende ontvangen:

Hey man
Ben je het nog niet beu bij dat Lrustig gebeuren
Bijna ieder gilde kan jullie niet uitstaan, dat komt door jullie leiders die het idioot doen hebben uitgevonden lijkt wel.
Lrustig gaat het vuur aan hun schenen gelegd krijgen.
Pak je biezen man en zoek een gezellig gilde...
Grtz ☻☻☻☻

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn eerste antwoord:

Goed plan, stuur maar invite.

Mijn tweede antwoord:

Maar even serieus.
Ik ben de oprichter van deze gilde samen met mijn vrouw.
Dus bedenk voortaan aan wie je berichten stuurt want je maakt jezelf en je gilde belachelijk.

En als je dan iets vind, verklaar je dan nader ipv met deze onzin te komen.
-------------------------------------------------------------------------------------- ---------------------------
Het gekregen antwoord:

Ok komt als een verassing dit.
Gaat er alleen maar om wat ik in de wandelgangen hoor.
Veel gildes hebben een probleem met jullie gedrag mensen beroofen die een redelijke verdediging hebben.
En het ziet er dus echt naar uit dat jullie het vuur aan de schenen gelegt krijgen.
Heb ook met een ex gilde lid van je gesproken en die was het ook echt spuugzat daar.
Maar goed trek je plan maar het is wat mij betreft echt niet tof om iedereen zo maar te beroven.
Grtz☻☻☻☻

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bij deze geef ik iedereen de kans om zijn feed-back te geven aan ons die berusten op feiten en niet op wandelgang verhalen.
Wij staan er open voor en ben zeer benieuwd.

Wij als gilden zullen zeker niet op feed-back reageren maar deze als opbouwend kritiek aanvaarden.
 

DeletedUser

Guest
Wij als gilden? Hoeveel heb je er?

Bij feedback gaat het trouwens om een waarneming die teruggekoppeld wordt. Dat hoeft dus niet te berusten op wat jij feiten vindt.
 

DeletedUser1924

Guest
Ok je vraagt om feedback.
gewaagd maar ik heb daar heel veel respect voor. hopelijk sta je open voor mijn feed back, enne ipv hier uren discusieén kan je me ook bereiken via een pm. Dan kunnen we al wat dingen bespreken om onnodige discussies te vermijden en daarna hier te reageren.
Vat het niet verkeerd op, maar doe wat met de reacties. Ik wens jullie suc6. Maar ik geef het weinig kans van slagen. Daarvoor heb ik al te veel uren verspild aan overleg :(

1/ jullie gilde zit de boel op te stoken, jullie spelen gildes uit tegen elkaar
2/ jullie plunder gedrag en het verpesten van andermans spelplezier laat jullie koud
3/ vele en vele malen met jullie tot een verdrag proberen te komen om een ander zijn of haar plezier in het spel niet te verpesten dat boeid jullie niet
4/ het plaatsen van 1 speermannetje omdat je een ander niks gunt maar zelf volop aanvalt is ook niet gewaardeerd.
5/ dreigen dat als ze jullie aanvallen dat je dan goedkoop terug aanvalt is al helemaal belachelijk.
6/ niet vatbaar zijn voor welke logica dan ook.
7/ zo kan ik nog uren doorgaan. Conclusie. je oogst wat je zaait. op de lijst meest gehate gildes scoren jullie erg hoog naar mijn idee
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3280

Guest
Bij deze wil ik iedereen bedanken voor zijn/haar reactie.
We hadden er graag van geleerd maar de schade is toch niet zo groot als dat we dachten.
Had de gegevens graag gebruikt voor een FMEA maar het enige wat we hebben is een special root cause.
Maar toch bedankt allemaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2898

Guest
Een scheet ruikt vaak vies Bikey maar is vaak niet meer dan de geur die waarneembaar is.
Het is even schrikken maar het gaat vaak net zo snel weg als dat het gekomen is :-D
 

DeletedUser3280

Guest
Een scheet ruikt vaak vies Bikey maar is vaak niet meer dan de geur die waarneembaar is.
Het is even schrikken maar het gaat vaak net zo snel weg als dat het gekomen is :-D

Helemaal mee eens, alleen jammer dat de een nog niet uit gescheten is de andere al weer begint.
Het is net als met een riot, twee beginnen en voordat je het door hebt doet iedereen mee zonder te weten waarom.
Lees de eerste mail maar, staat duidelijk van horen.
En ik weet wel wie die twee zijn die zijn begonnen spreekwoordelijk gezien.
 

DeletedUser1924

Guest
Hee die bikey, niet echt veel reacties zie ik, ik denk dat maar weinig mensen dit forum lezen en nog minder er reageren.
Nu kan iedereen eens zijn mening geven en dan hoor je niet veel.

Helaas merk ik dat dit het geval is met bijv ook ideeën die ik aandraag, mensen gaan pas reageren als ze echt moeten klagen, en dat zijn meestal dezelfde. Jammer. Misschien hebben ze er de tijd niet voor of willen/durven ze geen discussie aan te gaan, of gewoon een goed gesprek, van kritiek kan je leren. complimenten zijn altijd fijn :)

zoals ik al zij, ik respecteer dat zo een topic. suc6 verder :)

groetjes
 

DeletedUser2898

Guest
Weet je Bikey, zodra je kracht / macht vergaard omdat je als gilde te veel grote spelers aangetrokken hebt, ga je ook verantwoordelijkheid hebben hoe je met die macht om gaat... Dat je het grootste gilde gaat worden op GvG is logisch maar wat ga je verder doen met die macht die je hebt over anderen ? Ga je met respect om met anderen of ga je de buurt bully uithangen en alles platwalsen wat niet doet wat je zegt.
Dit laatste is wat jullie het afgelopen jaar hebben gedaan. Veel schade achterlatend voor iedereen die niet exact doet wat jullie willen.
Verantwoordelijkheid voor je eigen acties nemen. niet de waarheid verdraaien als je zelf eens een tikje terug krijgt. eigenaar zijn van je eigen verantwoordelijkheden.
Die arrogantie wordt je niet in dankbaarheid afgenomen en daarom is er nu een alliantie tegen Lekker Rustig ontstaan. LR heeft op alle tijdperken moeten opgeven en in plaats van het leren daarvan gaat LR met een dikke goederen portemonnee door met het pesten van iedereen op de kaart. LR is niet meer dan irritant aanwezig. alles wat LR afbreekt kan weer opgebouwd worden. geen enkel probleem... maar wordt het LR ooit nog gegund om zelf wat op te bouwen ? Dat is de vraag die je jezelf kan stellen. De alliantie heeft dat LR niet aangedaan. Door de arrogante "ik ben de grootste en de dikste" houding van LR is dit het gevolg dat LR over zichzelf heeft afgeroepen. Het enige wat dat kan veranderen is LR zelf. Neem verantwoordelijkheid voor wat je doet, schuif niet de schuld in de schoenen van je slachtoffers ( alsof ze er zelf om vragen ) Denk voordat je doet.
Hou jezelf een spiegel voor en bekijk of jij zelf wel zo redelijk bent geweest. Na hoogmoed komt de val. LR is meerdere malen gevallen maar het lijkt net alsof LR niet in staat is om te leren. Gildes willen jullie niet meer in hun buurt. rede:
LR = Gegarandeerd schade oplopen. ( LR veroorzaakt te veel aanvallen op hun of tegen anderen.. kan je beter niet in de weg zitten )
LR = onmogelijk afspraken maken. ( LR breekt die toch wanneer ze zin hebben )
LR = geen zeggenschap meer over eigen gilde beleid. ( LR gebruikt je als schild en als je niet mee werkt walsen ze je plat )
Zeg nou zelf bikey, wie wil dat nou in de buurt hebben ?
Dan kiest ieder wel denkend gilde om onderdeel van de alliantie uit te maken. Zo lang LR de houding heeft alles voor iedereen kapot te moeten maken zal LR nooit kunnen settelen. Das wel zeker.
LR is de factor binnen GvG die natuurlijk verloop in de weg staat.
Liever kwijt dan rijk wat mij betreft.
 

DeletedUser2898

Guest
En zo is dat. Netto resultaat van het gedrag van LR is dat iedereen een boel schade heeft en LR niet meer normaal op een kaart kan staan. Wat heb je dan gewonnen als grote jongen ?
Niemand kan jullie koppen nog luchten en iedereen kijkt argwanend wanneer je in de buurd bent. Toen lr nog relatief klein was waren ze de underdog en klaagden ze over de manier dat Divine forces met ze om ging. Tegenwoordig doet LR dat in veel fout met alle andere gildes om zich heen. Hetgeen je zelf zo haatte is hetgeen je nu zelf veel erger doet. En het grootste probleem is dat je niet eens inziet dat het netto product van jullie gedrag alleen maar schade is. Jullie vergaren via het gvg geen macht meer, jullie veroorzaken alleen schade. Wellicht is dit iets om over na te denken bikey. LR is geworden wat jullie zelf zo haatte. Een dominant wraakzuchtig gilde zonder enige remming of fatsoen. En dat bikey, dat is DF nooit geweest. Daar zorgde zowel Nelma als ik destijds wel voor. Omdat je de macht hebt iets kapot te maken wil nog niet zeggen dat je het moet doen.
 

DeletedUser2898

Guest
In de GVG heb je allianties nodig. Als is de nummer 1 nog zo groot en machtig, als nummers 2,3 en 4 samenspannen, dan is de nummer 1 zo van de kaart af gemept.
Klopt als een bus. Er moet een natuurlijk verloop zijn in gvg. De grootste gildes pakken de meeste grond en de rest probeert ook een plekje te vergaren. Stomweg iedereen slopen is misschien goed voor de puntjes maar slecht voor je gilde.
 
Bovenaan