Gilde forum

Op het gilde forum dezelfde opties als op het FOE forum


  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Enquête gesloten .

Joey-the-king

Actief lid
Nee, dat is niet mogelijk. Zelfs met een auto-login functie zou dit niet mogelijk zijn. We werken voor dit forum met een externe forumsoftware (vBulletin), waardoor we beperkt zijn door wat deze software te bieden heeft. Een van die beperkingen is dat je voor het aanmaken en verwijderen van fora toegang moet hebben tot het admin control panel, waar je alles aan het forum kan aanpassen. We kunnen spelers daar geen toegang tot geven, en Leones en ik hebben heus wel wat anders te doen dan voor alle gildes op FoE NL fora aan te maken / te verwijderen. :p

Het gildeforum is daarentegen een zelfgeschreven forumsoftware, waar we wel aanpassingen in kunnen doen. Deze aanpassingen hebben meestal echter geen prioriteit omdat we van mening zijn dat er andere, leukere functies zijn waar we de kostbare tijd van ontwikkelaars liever aan besteden. :)

Dus idee afgekeurd.. :(
 

DeletedUser

Guest
je kan in het spel een bot bouwen, die bot heeft admin rechten hier , elk nieuw gilde dat aangemaakt wordt noteerd de bot en maakt hier een subforum aan .... niet onmogenlijk lijkt me ;)
die bot verwijdert de subfora ook als een gilde opgeheven wordt , en voert de naamsverandering door indien van toepassing ,
hoeft geen mens naar om te kijken :p

Dat is theoretisch wel mogelijk, maar we hebben liever geen bots in dergelijke belangrijke tools. Je kan een heleboel misdoen in het admin control panel, waardoor we graag hebben dat iemand die zaken handmatig uitvoert. :)

Dus idee afgekeurd.. :(

Nee, dat heb ik niet gezegd. Maar ik denk wel dat het belangrijk is dat we realistisch zijn. We hebben een beperkt aantal ontwikkelaars die een beperkt aantal uren kunnen werken op een dag. Gegeven die beperkingen moeten we beslissen waar we zij tijd aan zullen besteden; het is niet mogelijk om aan alles te werken en het gildeforum staat nu eenmaal niet hoog op het lijstje. Er zijn andere, leukere functies waarvan we denken dat ze meer toevoegen aan Forge of Empires.

Dat betekent natuurlijk niet dat dit geen goed idee is. :)
 

DeletedUser4527

Guest
hoeft toch niet perse het main forum te zijn , make gewoon nog een forum , maar ik snap het al , jullie moeten licentie betalen voor vbulletin , en voor die ingame niet .
ach ja was maar een idee :)
 
Bovenaan