gilde forum beschikbaar voor mobiel

DeletedUser10908

Guest
Goedendag,

betreft het gilde forum

Ik heb geen idee of het idee al is voorgesteld mijn excuses als dat zo is.

maar via de mobiel is de communicatie behoorlijk schaars vind ik.
er is geen chat, geen gilde forum,

alleen maar via berichten dat kan soms rommelig zijn

is het idee/mogelijkheid om in de app te verwerken of is dit met een reden niet gedaan?

Mag ik deze gelegenheid ook gelijk gebruiken om te vragen waarom schatzoeker ook niet aanwezig is op de mobiel?

Mvg, Dyen
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het roerend met je eens!
Waarom hebben wij nog steeds geen chat en waarom kunnen we een profieltekst schrijven maar niet die van anderen lezen! :confused:

Maar ja ze hebben dit dichtgetimmerd..

Niet voor te stellen ideeën

Ideeën die op een van de volgende onderwerpen neerkomen kunnen direct door ons afgekeurd worden:
  • Draaien van gebouwen
  • Terugplaatsen van gebouwen in inventaris
  • Draaien van speelveld
  • 2D-weergave van het speelveld (bovenaanzicht)
  • "Wegen weergave" van het speelveld (alleen wegen zichtbaar maken)
  • Bouwmodus
  • Meer uitbreidingen toevoegen
  • Speelveld vergroten
  • Voorstel voor groots gebouw (gebouw zelf)
  • Afschaffen van plunderen
  • Voorstel voor een nieuwe eenheid
  • Features op de app die niet in de browser bestaan
  • Features in de browser die niet in de app zitten :(
  • Grotere legers
  • Informatie uit het spel kunnen exporteren
  • PvP gevechten waarbij beide spelers online zijn
  • Makkelijker verkrijgen van de (juiste) blauwdrukken
  • Missiereeksen
 

DeletedUser10908

Guest
ben het lang niet met alles eens wat op die lijst staat haha veel dingen is net hoe je het spel speelt maar dat zijn meningen maar bij elk spel is communicatie toch een must en met zijn allen in 1 gilde bericht praten waar dan al snel verschillende onderwerpen elkaar kruisen is gewoon niet handig
 

DeletedUser

Guest
ben het lang niet met alles eens wat op die lijst staat haha veel dingen is net hoe je het spel speelt maar dat zijn meningen maar bij elk spel is communicatie toch een must en met zijn allen in 1 gilde bericht praten waar dan al snel verschillende onderwerpen elkaar kruisen is gewoon niet handig

Lol, ik begrijp wat je bedoelt!
Als ik niet op chat verschijn wordt ik binnenkort serieus het gilde uitgedonderd! :(
 

DeletedUser10486

Guest
Met de Puffin browser kan je perfect op het forum op tablet en telefoon. Ook de schattenzoektocht lukt daar prima mee. De rest van het spel niet, want scrollen lukt niet en het is behoorlijk traag. GVG op telefoon spelen gaat vooralsnog niet.
Je moet wel in intikken nl0.forgeofempires.com/page/ want zonder de page kom je weer bij de app uit.
 

DeletedUser

Guest
Met de Puffin browser kan je perfect op het forum op tablet en telefoon. Ook de schattenzoektocht lukt daar prima mee. De rest van het spel niet, want scrollen lukt niet en het is behoorlijk traag. GVG op telefoon spelen gaat vooralsnog niet.
Je moet wel in intikken nl0.forgeofempires.com/page/ want zonder de page kom je weer bij de app uit.

Hm, werkt niet echt.
Ik probeerde mijn cursor in het chatveld te zetten en dat ging niet.
Weinig lukt eigenlijk.
 

DeletedUser

Guest
Ze hebben het niet echt dichtgetimmerd. Er wordt aan gewerkt, dus heeft het geen zin om het voor te stellen.
 

DeletedUser2073

Guest
Ze hebben het niet echt dichtgetimmerd. Er wordt aan gewerkt, dus heeft het geen zin om het voor te stellen.

Nou dit is wel een lachertje. Als ze het willen is het morgen geregeld. Jij gaat mij niet vertellen dat ze bij inno niet slim genoeg zijn om het gildeforum beschikbaar te maken op de app. Dit is gewoon een keuze die ze maken. Voorstellen om beide platforms beter op elkaar af te stemmen worden stelselmatig geweigerd. En niet vanwege mogelijkheden. Dat ga je mij niet wijsmaken. Dit is een bewuste keuze van inno. Kom op zoveel kennis is er wel in huis om dit mogelijk te maken. Hier werken professionals geen oudjes.
 
Bovenaan