gilde expeditie meerdere keren doen

DeletedUser10486

Guest
Voor veel spelers is de GE na 3 dagen gedaan. Dan is het weer 4 dagen aftellen naar de volgende. Wat zouden jullie er van vinden indien je na de derde ronde gewoon weer overnieuw kan beginnen in ronde 1 ?

Voordeel: zo hebben de app spelers ook de mogelijkheid om iets "onbeperkt" te doen, zoals de PC spelers die mogelijkheid hebben in de GVG.
Nadeel: er zullen altijd spelers zich benadeeld voelen als ze ingehaald worden door iemand die er in slaagt de GE 17x per week uit te spelen.
 

DeletedUser6867

Guest
zou je kunnen doen maar na de eerste keer levert het geen punten meer op voor de ranking ?
 

DeletedUser10486

Guest
zou je kunnen doen maar na de eerste keer levert het geen punten meer op voor de ranking ?
Voor de gilderanking niet noodzakelijk, maar uiteraard wel voor de persoonlijke ranking, anders heeft het geen zin.
 

DeletedUser

Guest
Hoe zit het dan met de Gildekampioenschappen?

App spelers kunnen overigenns onbeperkt hun gebouwen innen en functies op de app en de PC verschillen nu eenmaal en dat zal nog heel lang zo blijven.
 

DeletedUser7153

Guest
word beetje overbodig meesten hebben al moeite met de aanpassingen van de toekomst en artic units denk niet dat ze nog een 1x ster 3 willen doen dan verliezen ze meer units dan dat ze wat leuks krijgen.
 

DeletedUser10486

Guest
Hoe zit het dan met de Gildekampioenschappen?

App spelers kunnen overigenns onbeperkt hun gebouwen innen en functies op de app en de PC verschillen nu eenmaal en dat zal nog heel lang zo blijven.

Voor het gildekampioenschap stopt het wel bij 48/48. Het kan niet de bedoeling zijn dat het een gekkenwerk wordt waarbij sommige gilden 200% of meer gaan halen. De extra ronden GE zijn enkel voor eigen rekening, voor spelers die nog meer gevechten willen doen of nog meer goederen kunnen besteden om te onderhandelen.
 

DeletedUser

Guest
Voor het gildekampioenschap stopt het wel bij 48/48. Het kan niet de bedoeling zijn dat het een gekkenwerk wordt waarbij sommige gilden 200% of meer gaan halen.

Je zou er ook voor kunnen kiezen dat een speler die aan een volgend rondje begint weer op 0/48 begint.

De extra ronden GE zijn enkel voor eigen rekening, voor spelers die nog meer gevechten willen doen of nog meer goederen kunnen besteden om te onderhandelen.

Dat zou dan eigenlijk zonder prijzen moeten zijn. Het lijkt mij niet terecht dat spelers voor wie het "makkelijk" is daar nu nog meer van profiteren.
 
Voor veel spelers is de GE na 3 dagen gedaan. Dan is het weer 4 dagen aftellen naar de volgende. Wat zouden jullie er van vinden indien je na de derde ronde gewoon weer overnieuw kan beginnen in ronde 1 ?

Voordeel: zo hebben de app spelers ook de mogelijkheid om iets "onbeperkt" te doen, zoals de PC spelers die mogelijkheid hebben in de GVG.
Nadeel: er zullen altijd spelers zich benadeeld voelen als ze ingehaald worden door iemand die er in slaagt de GE 17x per week uit te spelen.

Ik weet niet waar jij het idee vandaan haalt dat pc spelers onbeperkt GvG kunnen doen, maar dat geldt alleen voor spelers die zich alleen bezighouden met slopen. GvG wordt namelijk vrij snel schreeuwend duur. Dus om dat een beetje gelijk te trekken zouden de "herhaalrondes" voor GE toch minimaal weer voor het hele gilde gelapt moeten worden en daarmee alleen interessant zijn voor gilden met alleen maar fanatieke spelers die iedere week toch al rond de 90% halen en dan heb je het dus over kleine gilden. Als ze de GE gaan uitbreiden hoop ik oprecht dat ze iets originelers verzinnen dan dit.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het leuk: geeft me iets te doen :)
Het zou wel fijn zijn dat waar het Gilde Macht betreft het beperkt blijft tot de drie ronde die er zijn anders kan de commitment te groot worden.
Het lijkt me wel heel fijn om door de week heen meer ontmoetingen te kunnen hebben als ik zin heb om te spelen.
 

DeletedUser7153

Guest
Ik vind het leuk: geeft me iets te doen :)
Het zou wel fijn zijn dat waar het Gilde Macht betreft het beperkt blijft tot de drie ronde die er zijn anders kan de commitment te groot worden.
Het lijkt me wel heel fijn om door de week heen meer ontmoetingen te kunnen hebben als ik zin heb om te spelen.
daar zou je eigen continentenkaart ook voor kunnen gebruiken voor meer ontmoetingen
 

DeletedUser

Guest
daar zou je eigen continentenkaart ook voor kunnen gebruiken voor meer ontmoetingen
Ik hou ze graag een beetje beschikbaar voor evenementen: ze komen best vaak voor.
Probeer een beetje binnen mijn macht te blijven en dan loop ik al 2 eras vooruit.
 

DeletedUser6877

Guest
Ik zou dan eerder willen voorstellen om er een level 4 aan vast te koppelen. twee keer hetzelfde is wel erg saai.
 

DeletedUser6877

Guest
Ik hou van breien, maar als ik GE speel zoek ik wat uitdaging, dus liever een level 4 en 5 met nieuwe onbekende combo's.
 

DeletedUser6877

Guest
Ik zei niet moeilijker ik zei andere combi's, zo kan ook de moeilijkheidsgraad verschuiven, levels 1-3 worden iets makkelijker, level 4 wordt zo lastig als level 3 nu.
 

DeletedUser

Guest
Ik hou van breien, maar als ik GE speel zoek ik wat uitdaging, dus liever een level 4 en 5 met nieuwe onbekende combo's.
Jij ook al? Verrassend xD
Een echte uitdaging is de GE toch al niet?
We weten precies welke opstellingen er gaan komen.
Zijn iedere week hetzelfde.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan