gilde continentkaart

Ik ben een op zich zelfstandige speler in dit spel , is mijn eigen keuze , puur om door geen verplichtingen te hebben , maar nu speel ik ook op het gilde continent , wat mij op valt dat als jij wilt deelnemen aan een continent dan zijn dat aangewezen plekken , maar er zijn zoveel wit/grijze delen op een continent , daar zal nooit iemand komen omdat deze helemaal al dik omsingelt zijn door een gilde waar je dus als enige speler niet bij kunt komen of zal komen , maar ook voor andere deelnemende gildes is dat al een opgave , nu is mijn vraag valt daar niet een verandering in te brengen , zodat je met de gilde continentkaart weer een hele andere uitdaging gaat krijgen/beleven , dus wat het voor spelende gilde's weer leuk maakt en sommige vaste gilde's dus ook weer uitdagende maakt , dus dan ook verschuivingen in het klassement gaat creëren , mede door de vaste kern van dit moment , het dus een stuk lastiger maakt en dus weer moeten vechten om hun positie te kunnen behouden
 

DarthRonin

Actief lid
Geen idee of het mogelijk is dat aan te passen.
Normaal kreeg je bij het verzoek om GvG ook beschikbaar te maken voor mobiel altijd de reactie dat dit niet kon omdat het een oud systeem is en de maker ervan niet meer bij Inno werkt waardoor niemand weet hoe ze dit aan kunnen passen.
Wellicht dat jouw voorstel dus ook niet aangepast kan worden.

Er zijn momenteel volgens mij toch te weinig spelers die iets op GvG doen.
Het kan alleen op pc/laptop.
Je moet altijd om 20.00 uur met een groep aanwezig zijn om iets te doen etc etc

Lekker dood laten bloeden en een keer opheffen zou ik zeggen, maar daar zijn veel gildes die daar veel punten op pikken het ook niet mee eens :D
 

Wildstorter

Actief lid
Denk eerlijk gezegd ook dat GvG vanzelf dood gast bloeden. Aan de andere kant roepen sommige spelers dit al een jaar of 7 volgens mij dus het zou ook zomaar nog 10 jaar kunnen bloeden voordat het sterft ;-)
 

Joey-the-king

Actief lid
Al die nieuwe lui zien maar niet dat GvG eigelijk het leukste onderdeel van FoE is.. :) beetje het echte FoE, vechten met je gilde tegen andere gildes om 20 uur voor een paar minuutjes en volgende avond weer hetzelfde verhaal, je hoeft niet om x tijd online te komen om sectoren te pakken/jezelf te verdedigen etc.

--
maar er zijn zoveel wit/grijze delen op een continent , daar zal nooit iemand komen omdat deze helemaal al dik omsingelt zijn door een gilde waar je dus als enige speler niet bij kunt komen of zal komen , maar ook voor andere deelnemende gildes is dat al een opgave ,
Hoewel het misschien niet mogelijk lijkt, is het niet onmogelijk hoor. Als je zorgt dat jij elke avond om 20 uur online bent, is er gewoon een kans dat je er doorheen komt. Hoe lager de tijdperk, des te makkelijker het zal zijn.. bij AT en toekomst bv zal het wel wat moeilijker zijn omdat dit kaarten zijn waar vaak aktief gespeeld wordt. Tuurlijk maak je met meer spelers meer kans, maar in je eentje is meer mogelijk dan je denkt.

nu is mijn vraag valt daar niet een verandering in te brengen , zodat je met de gilde continentkaart weer een hele andere uitdaging gaat krijgen/beleven
Simpel antwoord, nee. Jaren lang is er gevraagd om een gehele GvG reset maar die is er nooit gekomen een aanpassing zie ik überhaupt niet gebeuren. INNO focust nu alles op GSP en vooral de APP speler is belangrijk (en die kunnen geen gvg-spelen)..

zodat je met de gilde continentkaart weer een hele andere uitdaging gaat krijgen/beleven , dus wat het voor spelende gilde's weer leuk maakt en sommige vaste gilde's dus ook weer uitdagende maakt ,
De gildes die nu heersen op de GvG kaarten zijn vaak de hele oude gildes, die jaren geleden zijn opgericht, die gaan het echt niet "leuk" vinden om alles kwijt te raken. Het maakt het enkel leuk voor de nieuwe actieve lui.

verschuivingen in het klassement gaat creëren , mede door de vaste kern van dit moment , het dus een stuk lastiger maakt en dus weer moeten vechten om hun positie te kunnen behouden
Ook dit zullen de grote gasten niet leuk vinden. Los daarvan zal uiteindelijk toch weer ongeveer dezelfde ranglijst ontstaan gezien diezelfde gildes op den duur weer zullen heersen op GSP.
Stiekem denk ik dat inno het klassement zowiezo gaat aanpassen i.v.m. gsp(-gezeur) met dat het oneerlijk is dat gsp niet meetelt. GvG zal dan minder gaan meetellen.


Lekker dood laten bloeden en een keer opheffen zou ik zeggen, maar daar zijn veel gildes die daar veel punten op pikken het ook niet mee eens :D

Laten we hopen dat dit dus niet gebeurt, dan zullen er ook een aantal stoppen..
 
Ook dit zullen de grote gasten niet leuk vinden. Los daarvan zal uiteindelijk toch weer ongeveer dezelfde ranglijst ontstaan gezien diezelfde gildes op den duur weer zullen heersen op GSP.

Leuk of niet om een spel aantrekkelijk te houden
Al die nieuwe lui zien maar niet dat GvG eigelijk het leukste onderdeel van FoE is.. :) beetje het echte FoE, vechten met je gilde tegen andere gildes om 20 uur voor een paar minuutjes en volgende avond weer hetzelfde verhaal, je hoeft niet om x tijd online te komen om sectoren te pakken/jezelf te verdedigen etc.

--

Hoewel het misschien niet mogelijk lijkt, is het niet onmogelijk hoor. Als je zorgt dat jij elke avond om 20 uur online bent, is er gewoon een kans dat je er doorheen komt. Hoe lager de tijdperk, des te makkelijker het zal zijn.. bij AT en toekomst bv zal het wel wat moeilijker zijn omdat dit kaarten zijn waar vaak aktief gespeeld wordt. Tuurlijk maak je met meer spelers meer kans, maar in je eentje is meer mogelijk dan je denkt.


Simpel antwoord, nee. Jaren lang is er gevraagd om een gehele GvG reset maar die is er nooit gekomen een aanpassing zie ik überhaupt niet gebeuren. INNO focust nu alles op GSP en vooral de APP speler is belangrijk (en die kunnen geen gvg-spelen)..


De gildes die nu heersen op de GvG kaarten zijn vaak de hele oude gildes, die jaren geleden zijn opgericht, die gaan het echt niet "leuk" vinden om alles kwijt te raken. Het maakt het enkel leuk voor de nieuwe actieve lui.


Ook dit zullen de grote gasten niet leuk vinden. Los daarvan zal uiteindelijk toch weer ongeveer dezelfde ranglijst ontstaan gezien diezelfde gildes op den duur weer zullen heersen op GSP.
Stiekem denk ik dat inno het klassement zowiezo gaat aanpassen i.v.m. gsp(-gezeur) met dat het oneerlijk is dat gsp niet meetelt. GvG zal dan minder gaan meetellen.




Laten we hopen dat dit dus niet gebeurt, dan zullen er ook een aantal stoppen..


Dikke Bull , dit is wat u wilt , verander je de situatie niet .
Om een spel inleven te houden , ben je afhankelijk van nieuwkomers ( nieuwe spelers )
 

Markus

Actief lid
Al die nieuwe lui zien maar niet dat GvG eigelijk het leukste onderdeel van FoE is.. :) beetje het echte FoE, vechten met je gilde tegen andere gildes om 20 uur voor een paar minuutjes en volgende avond weer hetzelfde verhaal, je hoeft niet om x tijd online te komen om sectoren te pakken/jezelf te verdedigen etc.

als het nu ook eens eerlijk (zonder botjes en autoklikkers) zou worden gespeeld...
 
Bovenaan