GG Levelen

DeletedUser10737

Guest
Probleem
Mensen levelen mijn GG's in FP-treinen zonder dat ik daar toestemming voor geeft waardoor ik steeds de dubbele bonus misloop.


Oplossing/vraag
Is het niet mogelijk om bij het bericht in je stadhuis/geschiedenis de volgende te zetten:

Je Cape Canaveral heeft level 18 behaald! en werd geleveld door.....Pietje puk (voorbeeld)
 

DeletedUser4100

Guest
+1

Een tip misschien kan je vragen aan je gildeleden of ze de laatste fp van het
level aan je willen overlaten.
 

DeletedUser10737

Guest
Dat zet ik steeds erbij, vooral als er kans is dat mijn GG kan levelen maar als ze mijn GG toch levelen dan wil ik graag weten wie de dubbele bonus verpest
 

Joey-the-king

Actief lid
Probleem
Mensen levelen mijn GG's in FP-treinen zonder dat ik daar toestemming voor geeft waardoor ik steeds de dubbele bonus misloop.


Oplossing/vraag
Is het niet mogelijk om bij het bericht in je stadhuis/geschiedenis de volgende te zetten:

Je Cape Canaveral heeft level 18 behaald! en werd geleveld door.....Pietje puk (voorbeeld)

No way, weet je wel niet hoeveel problemen daar door zullen komen. Moet je nagaan.. als mn alca van 60 word geleveld en ik weet door wie blijf ik echt niet aardig.. beter dat je niet weet wie t deed (vooral als je snel boos kan worden, hehe).

Dus -1
 

DeletedUser10737

Guest
@Dommelsch....Je zegt als je een beetje logisch nadenkt weet je het voor 95%........geen 100%...... en daar gaat het net om, als je voor 100% niet weet wie je GG onnodig heeft geleveld dan kan je die persoon niet aanspreken daarover, dus sorry dat ik het moet zeggen maar een beetje vreemd opmerking.


@Joey .....dat is de hele issue.....ik wil juist weten wie mijn GG onnodig heeft geleveld, als jij het niet wil weten dat is prima maar ik zou het heel graag willen weten, want als iemand onnodig een level 60 Arc levelt dan benadeel je de hele guild en niet een peroon zelfs.
 

Wildstorter

Actief lid
Nou als jij 19 van de 20 keer de persoon wel aan kan spreken en 1 keer niet dan lijkt het mij stug dat het vaak fout gaat. Blijkbaar geven die 19 er dan niets om wat jij zegt of het is iedere keer iemand anders. Als het steeds een ander is hoef je die persoon niet aan te spreken, dan gebeurt het toch niet nog een keer door diegene en als ze niet willen luisteren dan maakt het ook niet uit want je krijgt het dan toch niet geregeld.

En op dit moment krijg je blijkbaar die 95% niet eens geregeld dus waarom op de overige (nog lastigere) 5% gaan focussen?

Of is mijn gedachte nog steeds vreemd?
 

DeletedUser10737

Guest
Ja nog steeds net als je eerste antwoord van "waarschijnlijk ben ik het geweest" ........ik ga hier niet zitten bek vechten met je ik heb wat beters te doen....lees wat ik vraag bovenin, of het mogelijk is om het erbij te zetten. Als het kan graag zo niet jammer dan.
 

DeletedUser

Guest
No way, weet je wel niet hoeveel problemen daar door zullen komen. Moet je nagaan.. als mn alca van 60 word geleveld en ik weet door wie blijf ik echt niet aardig.. beter dat je niet weet wie t deed (vooral als je snel boos kan worden, hehe).

Dus -1

Helemaal mee eens -1
Er is zo wel genoeg ongevraagd drama daar heb ik dit niet bij nodig.

Edit een klein beetje deductie zorgt er trouwens echt voor dat je weet wie er vaak per ongeluk is uitgeschoten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Klinkt ook niet echt als "per ongeluk" klinkt als mensen die de fptreintjes gebruiken om met hun arc winstjes te pakken op gildegenoten, maar dat kan mijn gebrek aan vertrouwen zijn (maar is wel wat ik regelmatig gezien heb met die treintjes, leuk voor spelers met hoge arc en andere hoge gg's om plekjes te preppen, minder leuk voor kleinere spelers die de treintjes eigenlijk goed zouden kunnen gebruiken, alleen dankzij dat gedrag voortdurend achter het net vissen)
 

DeletedUser

Guest
Klinkt ook niet echt als "per ongeluk" klinkt als mensen die de fptreintjes gebruiken om met hun arc winstjes te pakken op gildegenoten, maar dat kan mijn gebrek aan vertrouwen zijn (maar is wel wat ik regelmatig gezien heb met die treintjes, leuk voor spelers met hoge arc en andere hoge gg's om plekjes te preppen, minder leuk voor kleinere spelers die de treintjes eigenlijk goed zouden kunnen gebruiken, alleen dankzij dat gedrag voortdurend achter het net vissen)

Zou best kunnen dat heb ik nou weer niet meegemaakt.
Ik gebruik geen lijntjes met een hoge Arc maar dat terzijde.
Ik ken meer de “per ongeluk” variant.
Either way lijkt het me voor de algehele FoE sfeer niet best als ook nog eens bekend wordt wie er een fout maakt of zoals jij zegt van “kleintjes” loopt te profiteren en te preppen.
Als het goed is berust dit bij de leiding die daar iets mee moet of niet natuurlijk.
Die preppers gewoon weggebonjouren of met de lat op de lange vingers geven.
 

Joey-the-king

Actief lid
Moet je perse weten wie t was maak gewoon een screenshot van je gg en donateurs als er nog 1 fp in moet en boem als doe geleveld word weetje wie t deed en dannn kan je diegene verrot uitschelden of wat je ook met die info zou willen doen.
 

DeletedUser10737

Guest
Klinkt ook niet echt als "per ongeluk" klinkt als mensen die de fptreintjes gebruiken om met hun arc winstjes te pakken op gildegenoten, maar dat kan mijn gebrek aan vertrouwen zijn (maar is wel wat ik regelmatig gezien heb met die treintjes, leuk voor spelers met hoge arc en andere hoge gg's om plekjes te preppen, minder leuk voor kleinere spelers die de treintjes eigenlijk goed zouden kunnen gebruiken, alleen dankzij dat gedrag voortdurend achter het net vissen
@Mippie....dat is idd wat ik bedoel

@ Joey..daar heb je gelijk in en dat doe ik idd meestal als mijn GG bijna gaat levelen, maar wat ik steeds meer gaat zien is dat mijn GG's worden geleveld als er nog 250FP's erin moeten....daar heb ik geen rekening mee gehouden

@iedereen, bedankt voor jullie terugkoppeling en reacties...
 
Bovenaan