Gezocht..Gilde die expeditie levels activeerd.

DeletedUser13851

Guest
Speel 3 maanden Foe. Zoek een Gilde die actief is. Af en toe de expeditie lvl open zet.. Zit nu bij Parel van het Zuiden, waar geen activiteit is door diegene die rechten heeft. Helaas, vandaar dat ik verder kijk.
 

DeletedUser13851

Guest
Speel 3 maanden Foe. Zoek een Gilde die actief is. Af en toe de expeditie lvl open zet.. Zit nu bij Parel van het Zuiden, waar geen activiteit is door diegene die rechten heeft. Helaas, vandaar dat ik verder kijk.
Voorzien
 

DeletedUser10536

Guest
In gilde expediteurs, worden altijd alle 4 de levels opengezet.
Tegelijkertijd stellen we niet al te hoge eisen aan onze gildeleden. Het is de bedoeling dat iedereen mee kan komen, die het leuk vind om de gilde-expeditie te spelen.
onze beschrijving:
Het gilde voor actieve spelers dat zich richt op de gilde-expeditie.

Onze taken:
-We zullen elke week tot en met level 4 openen voor al onze gildeleden.
-We zorgen dat je elke dag minimaal 3FP uit je stadhuis kan oogsten.

Wat wij vragen van onze gildeleden:
Speel zoveel mogelijk levels in de gilde-expeditie. Waarbij je ook weer verwijderd wordt als je niet voldoet aan onderstaande eisen.
Zit je in ijzertijd of middeleeuwen speel dan minimaal 4 ontmoetingen in de gilde-expeditie
Zit je in koloniaal - progressief speel dan minimaal 8 ontmoetingen in de gilde-expeditie
Zit je in moderne tijdperk of later speel dan minimaal 12 ontmoetingen in de gilde-expeditie.

Als dit een keer niet lukt, doen wij niet moeilijk, maar meld je dan wel af in het daarvoor bestemde topic.

Wil je ook zo graag de gilde-expeditie spelen?
Kom er dan snel bij!!
 

Febe16

Lid
Ik heb waarschijnlijk een domme vraag maar we hebben een grote discussie binnen onze gilde.
Als een lid dat tot eind niveau 4 gespeeld heeft en de gilde dan verlaat, worden de gescoorde punten van dat lid afgetrokken van die 133,3% ?
 

DeletedUser10536

Guest
Nee, wat die speler dan gehaald heeft blijft in het rijtje staan.
Als een gildelid uit gilde gaat tijdens gilde-expeditie blijft er staan wat die gehaald heeft in die betreffende expeditie. Dus gildeleden kunnen er beter uitgaan voor expeditie begint of nadat ze gespeeld hebben. Anders zorgt het voor nadelige totaalpercentages.
 
Bovenaan