Geven de wensputten minder/ geen diamanten tov van gewoonlijk?

dhaes

Lid
Om even uit te leggen: Er staan in mn stad (voldoende) wensputten en kraaiennesten. Normaal is de hoeveelheid gezamenlijk goed voor ong 50-100 dia's per week (normaal ook meer, maar ik pak het waarschijnlijkste).

Sinds de start van Titaan merk ik dat er niet of nauwelijks meer diamanten komen uit mijn gebouwen. We spreken dus van 4 maanden niet of nauwelijks diamanten.

Ik wil daarom vragen of meer spelers dit merken?
 

Didi 666

Actief lid
@dhaes Wat bedoel je met voldoende ?
In principe kom je steeds uit op een gemiddelde, merk persoonlijk niet dat het minder geworden is na de start van Titan.
 

dhaes

Lid
Ik vraag me af of de wensputten geen diamanten meer leveren, of dat ze hebben gesleuteld aan de 1-1.25% kans voor diamanten. Maar ik zie al weinig reactie, dus ik vermoed van niet.
 
Ik kan het je alvast niet zeggen; ik heb mijn wensput weggedaan na een maand omdat ik er niets aan vond en de meeste grondstoffen qua aantallen me tegenvielen. Door actiever te zijn in de Gildespelen verzamel ik nu de meeste diamanten en level 4 van de Gilde-expeditie helpt ook.
Maar ik heb ook het idee dat het besteden van diamanten ook helpt bij het krijgen ervan. Gewoon uitgeven wat je hebt maakt best wel verschil voor mijn idee.
 
Bovenaan