Gevechten tegen vijandelijke heersers

Hallo!

De uitbreiding van je rijk, de provincies en de continentenkaart is een heel tof onderdeel van Forge of Empires! Je moet in het spel tegen heel veel vijandelijke ( en soms ook vriendelijke ) heersers strijden. Bijvoorbeeld: Koning Darkblood of Hasdrubaal Barkas. Die heersers hebben elk hun thuisprovincie. Bijvoorbeeld: Mount Killmore of Maktaba. Mijn idee is: Zet in elke thuisprovincie een vijandelijke sector, die je pas kan aanvallen als je de andere sectoren van die thuisprovincie hebt. In die ene sector, die je pas kan vrijspelen als je de andere sectoren van die provincie hebt, zet je maar één vijandelijke eenheid. Die vijandelijke eenheid is de vijandelijke heerser zelf!
Dus mijn idee samengevat: Maak een sector in elke thuisprovincie waar je op het allerlaatste ( wanneer je het hele leger van de vijandelijke heerser verslagen hebt in de andere sectoren) de heerser zelf nog moet verslaan. Die heerser moet je dan ook met 8 eenheden aanvallen, zo moet je de vijandelijke heerser zelf nog verslaan in een soort duel! Zo wordt het ook veel leuker om letterlijk tegen die heerser te moeten strijden, en niet gewoon een missie te voltooien om hem te verslaan!

Ik hoop dat je dit idee leuk vindt! Het zou het spel veel leuker maken! :)

Met vriendelijke groeten,

Varkentje2001
 

DeletedUser4100

Guest
Leuk idee, maar 1 v/s 8 is een beetje oneerlijk. Zoude het misschien leuker zijn
als die eindbaas ook een leger van 7 eenheden heeft? Die hij/zij dan aanstuurt,
elk met een unieke speciale vaardigheid. Elke eindbaas mag van mij ook een
speciale vaardigheid krijgen.
Later aan het einde van de PMT krijg je het ook op de stok met een ex-commando.
Hij wordt in het verhaal gedood in een vuurgevecht, tussen jouw troepen en hem.
Zal erg leuk zijn als je écht tegen hem zoude knokken. Zoals je voorstelt, maar
het liefste wel met een vol leger. Anders is de uitdaging niet heel groot.;)
 

DeletedUser8918

Guest
Ligt eraan hoe sterk die ene eenheid is natuurlijk.

Als ie een aanvals- en verdedigingsbonus van 1000 procent krijgt ga je er een behoorlijke kluif aan hebben, vooral als hij immuun is voor de minimaal-1 HP per aanval-regel.
 

DeletedUser

Guest
Hallo!

De uitbreiding van je rijk, de provincies en de continentenkaart is een heel tof onderdeel van Forge of Empires! Je moet in het spel tegen heel veel vijandelijke ( en soms ook vriendelijke ) heersers strijden. Bijvoorbeeld: Koning Darkblood of Hasdrubaal Barkas. Die heersers hebben elk hun thuisprovincie. Bijvoorbeeld: Mount Killmore of Maktaba. Mijn idee is: Zet in elke thuisprovincie een vijandelijke sector, die je pas kan aanvallen als je de andere sectoren van die thuisprovincie hebt. In die ene sector, die je pas kan vrijspelen als je de andere sectoren van die provincie hebt, zet je maar één vijandelijke eenheid. Die vijandelijke eenheid is de vijandelijke heerser zelf!
Dus mijn idee samengevat: Maak een sector in elke thuisprovincie waar je op het allerlaatste ( wanneer je het hele leger van de vijandelijke heerser verslagen hebt in de andere sectoren) de heerser zelf nog moet verslaan. Die heerser moet je dan ook met 8 eenheden aanvallen, zo moet je de vijandelijke heerser zelf nog verslaan in een soort duel! Zo wordt het ook veel leuker om letterlijk tegen die heerser te moeten strijden, en niet gewoon een missie te voltooien om hem te verslaan!

Ik hoop dat je dit idee leuk vindt! Het zou het spel veel leuker maken! :)

Met vriendelijke groeten,

Varkentje2001

Kan je misschien uitleggen wat er dan leuker wordt? Of nu Pietje of Klaasje in die laatste sector staat, je moet hem toch verslaan. Bovendien kan je ook onderhandelen. Waar precies wordt het dan leuker?

Zie je verder nog nadelen aan jouw voorstel?
 

DeletedUser4100

Guest
Ligt eraan hoe sterk die ene eenheid is natuurlijk.

Als ie een aanvals- en verdedigingsbonus van 1000 procent krijgt ga je er een behoorlijke kluif aan hebben, vooral als hij immuun is voor de minimaal-1 HP per aanval-regel.
Ja, het moet niet overdreven worden natuurlijk.:p Op de indu bonuskaart heb je tegenstanders die 100 tot 130% sterker
zijn. Dan is het al heel moeilijk. Ik denk niet dat er meer bonus gegeven moet worden. Speciale vaardigheden zouden wel
mooi kunnen zijn. Bv. een speciale vaardigheid die er voor zorgt dat de 'leider' of de eindbaas immuun is zolang er nog
gewone eenheden in zijn leger zijn. Is maar een wilde suggestie.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb hier dezelfde vragen als Sl8yer:

Kan je misschien uitleggen wat er dan leuker wordt? Of nu Pietje of Klaasje in die laatste sector staat, je moet hem toch verslaan. Bovendien kan je ook onderhandelen. Waar precies wordt het dan leuker?

Zie je verder nog nadelen aan jouw voorstel?
 
Gevechten tegen vijandelijke heersers: reactie

Hallo,

Wat onderhandelen betreft: in sommige gevallen zou het kunnen ( tegen vriendelijke heersers ), maar met vijandelijke heersers die jou haten valt meestal niet te onderhandelen ;)
Je zou ook in die ene sector niet kunnen onderhandelen, of heel moeilijk onderhandelen ( 4 verschillende, grote hoeveelheden goederen ).
Die vijandelijke heerser waartegen je moet vechten heeft natuurlijk speciale vaardigheden. Bijvoorbeeld: Zodra zijn rode krachtbalk leeg is, is zijn rode krachtbalk opeens weer vol en dan moet je hem een tweede keer verslaan!
Of een ander voorbeeld van speciale vaardigheden: Hij kan helpers met magie tevoorschijn toveren, of hoe meer eenheden van jou hij kan doden, hoe sterker hij zelf wordt.
Je valt hem wel met 8 eenheden aan, want je hebt de rest van zijn leger wel al verslagen. ( Je kunt deze sector met de vijandelijke heerser zelf pas aanvallen nadat je de andere vijandelijke sectors hebt! ) Omdat de vijandelijke heerser speciale vaardigheden heeft, wordt het ondanks 8 tegen 1 toch nog moeilijk hem te verslaan.
Het doel van dit idee is gewoon om de vijandelijke heerser zelf te verslaan, en niet gewoon een saaie missie te voltooien!

Ik hoop dat mijn idee duidelijk is en dat je het een leuk idee vindt!

Varkentje2001
 

DeletedUser

Guest
Wat onderhandelen betreft: in sommige gevallen zou het kunnen ( tegen vriendelijke heersers ), maar met vijandelijke heersers die jou haten valt meestal niet te onderhandelen ;)

Hoe moet dat dan met al die spelers die het juist leuk vinden om het spel te spelen zonder te vechten?

Je zou ook in die ene sector niet kunnen onderhandelen, of heel moeilijk onderhandelen ( 4 verschillende, grote hoeveelheden goederen ).

Wat het spel dus oneerlijk moeilijker maakt voor een groep spelers.

Die vijandelijke heerser waartegen je moet vechten heeft natuurlijk speciale vaardigheden. Bijvoorbeeld: Zodra zijn rode krachtbalk leeg is, is zijn rode krachtbalk opeens weer vol en dan moet je hem een tweede keer verslaan!

Kan je die heerser ook een tweelingbroer geven.

Of een ander voorbeeld van speciale vaardigheden: Hij kan helpers met magie tevoorschijn toveren

Daarvoor moet je op Elvenar zijn

of hoe meer eenheden van jou hij kan doden, hoe sterker hij zelf wordt.

Kan je dan nog wel winnen?

Je valt hem wel met 8 eenheden aan, want je hebt de rest van zijn leger wel al verslagen. ( Je kunt deze sector met de vijandelijke heerser zelf pas aanvallen nadat je de andere vijandelijke sectors hebt! ) Omdat de vijandelijke heerser speciale vaardigheden heeft, wordt het ondanks 8 tegen 1 toch nog moeilijk hem te verslaan.
Het doel van dit idee is gewoon om de vijandelijke heerser zelf te verslaan, en niet gewoon een saaie missie te voltooien!

En 8 tegen 1 is leuk? Strategisch gezien is het een stuk makkelijker dan 8 tegen 8. Bovendien is het veroveren van een sector geen missie, maar het veroveren van een sector. Kom ik dus weer terug bij mijn eerste opmerking. Wat maakt het nu uit of Pietje of Klaasje in die sector staat?

Ik hoop dat mijn idee duidelijk is en dat je het een leuk idee vindt!

Duidelijk is het wel. Ik vind er alleen geen klap aan.
 

DeletedUser

Guest
Hoe moet dat dan met al die spelers die het juist leuk vinden om het spel te spelen zonder te vechten?



Wat het spel dus oneerlijk moeilijker maakt voor een groep spelers.



Kan je die heerser ook een tweelingbroer geven.



Daarvoor moet je op Elvenar zijn



Kan je dan nog wel winnen?



En 8 tegen 1 is leuk? Strategisch gezien is het een stuk makkelijker dan 8 tegen 8. Bovendien is het veroveren van een sector geen missie, maar het veroveren van een sector. Kom ik dus weer terug bij mijn eerste opmerking. Wat maakt het nu uit of Pietje of Klaasje in die sector staat?



Duidelijk is het wel. Ik vind er alleen geen klap aan.

tja,,,hij steld het voor,alleen jij vindt het weer geen klap aan :wacko:

vindt het een goeie idee.;)
 
Als je niet kan onderhandelen, maak je het onhaalbaar voor alle spelers die hun continentkaart vrij onderhandelen, en ik heb geen harde cijfers maar volgens mij hebben we het dan over meer dan de helft van de spelers. En als je wel kan onderhandelen, is de toegevoegde waarde ook gelijk weg.
 
Vragen en reacties op het idee: gevechten tegen vijandelijke heersers

Hallo,

Dit zijn mijn antwoorden op vragen en reacties die sommige spelers hier op het forum stelden:

Vraag 1:
Oorspronkelijk geplaatst door varkentje2001:
Wat onderhandelen betreft: in sommige gevallen zou het kunnen ( tegen vriendelijke heersers ), maar met vijandelijke heersers die jou haten valt meestal niet te onderhandelen!

Hoe moet dat dan met al die spelers die het juist leuk vinden om het spel te spelen zonder te vechten?

Het is alleen die ene sector met de vijandelijke heerser waar je eens zelf moet vechten! Andere sectoren kun je wel onderhandelen. In Forge of Empires moet je niet alleen kunnen onderhandelen, maar ook vechten! Hoe moet je anders een wereldrijk besturen?

Vraag 2:

Oorspronkelijk geplaatst door varkentje2001:
Je zou ook in die ene sector niet kunnen onderhandelen, of heel moeilijk onderhandelen ( 4 verschillende, grote hoeveelheden goederen ).

Wat het spel dus oneerlijk moeilijker maakt voor een groep spelers.

Zie vorige vraag!

Vraag 3:

Oorspronkelijk geplaatst door varkentje2001:
Die vijandelijke heerser waartegen je moet vechten heeft natuurlijk speciale vaardigheden. Bijvoorbeeld: Zodra zijn rode krachtbalk leeg is, is zijn rode krachtbalk opeens weer vol en dan moet je hem een tweede keer verslaan!

Kan je die heerser ook een tweelingbroer geven.

Het was maar een voorstel! Er is ook maar één vijandelijke heerser waar je op dat moment tegen strijdt. Er is in die missies nooit gezegd dat die vijandelijke heerser een tweelingbroer heeft, dus kan je ook moeilijk tegen een tweelingbroer vechten!

Vraag 4:

Oorspronkelijk geplaatst door varkentje2001:
Of een ander voorbeeld van speciale vaardigheden: Hij kan helpers met magie tevoorschijn toveren.

Daarvoor moet je op Elvenar zijn.

Het was ook maar een voorstel, het is aan de makers van FOE om speciale vaardigheden te ontwikkelen. Dit voorstel was dan misschien niet schitterend, maar probeer er zelf nog maar eens te bedenken!

Vraag 5:

Oorspronkelijk geplaatst door varkentje2001:
of hoe meer eenheden van jou hij kan doden, hoe sterker hij zelf wordt.

Kan je dan nog wel winnen?

Het was ook maar een voorstel! Voorkom dat hij je eenheden doodt, en hij wordt niet krachtiger. Bedenk zelf eens goede speciale vaardigheden!

Vraag 6:

Oorspronkelijk geplaatst door varkentje2001:
Je valt hem wel met 8 eenheden aan, want je hebt de rest van zijn leger wel al verslagen. ( Je kunt deze sector met de vijandelijke heerser zelf pas aanvallen nadat je de andere vijandelijke sectors hebt! ) Omdat de vijandelijke heerser speciale vaardigheden heeft, wordt het ondanks 8 tegen 1 toch nog moeilijk hem te verslaan.
Het doel van dit idee is gewoon om de vijandelijke heerser zelf te verslaan, en niet gewoon een saaie missie te voltooien!

En 8 tegen 1 is leuk? Strategisch gezien is het een stuk makkelijker dan 8 tegen 8. Bovendien is het veroveren van een sector geen missie, maar het veroveren van een sector. Kom ik dus weer terug bij mijn eerste opmerking. Wat maakt het nu uit of Pietje of Klaasje in die sector staat?

Als die vijandelijke heerser super sterk is en veel speciale vaardigheden heeft, en jij hebt alleen gewone eenheden, dan wordt het toch nog een uitdaging om de vijandelijke heerser te verslaan! Bovendien is het leger van de vijandelijke heerser al totaal verslagen, dit is het eindgevecht!
Een nieuwe missie kan zijn: "Versla Godefrey Darkblood!"
Dit moet een uitdaging zijn!!!

Vraag 7:

Oorspronkelijk geplaatst door varkentje2001:
Ik hoop dat mijn idee duidelijk is en dat je het een leuk idee vindt!

Duidelijk is het wel. Ik vind er alleen geen klap aan.

Ik hoop dat met mijn antwoorden op jouw vragen, jouw mening verandert is!
Er zijn ook mensen die het een tof idee vinden!

Met vriendelijke groeten,

Varkentje2001
 

DeletedUser

Guest
Het is alleen die ene sector met de vijandelijke heerser waar je eens zelf moet vechten! Andere sectoren kun je wel onderhandelen. In Forge of Empires moet je niet alleen kunnen onderhandelen, maar ook vechten! Hoe moet je anders een wereldrijk besturen?
Wereldrijken worden ook wel eens gevormd met diplomatie. Het is een speelstijl.

Het was ook maar een voorstel! Voorkom dat hij je eenheden doodt, en hij wordt niet krachtiger. Bedenk zelf eens goede speciale vaardigheden!
Het is jouw idee, dus je kunt reacties op jouw voorstellen verwachten. Het is echter niet zo dat iemand jouw voorstel moet 'verbeteren' als hij of zij het er niet mee eens is.

Als die vijandelijke heerser super sterk is en veel speciale vaardigheden heeft, en jij hebt alleen gewone eenheden, dan wordt het toch nog een uitdaging om de vijandelijke heerser te verslaan! Bovendien is het leger van de vijandelijke heerser al totaal verslagen, dit is het eindgevecht!
Een nieuwe missie kan zijn: "Versla Godefrey Darkblood!"
Dit moet een uitdaging zijn!!!
Hoe ga je iets een uitdaging maken voor mensen met 90% aanvalsbonus, terwijl het ook nog te doen blijft voor mensen die 0% aanvalsbonus hebben? Immers, er zijn mensen die nooit aanvallen, en dus ook helemaal geen aanvals GG's hebben staan. Het is of geen uitdaging voor de ene groep, of onmogelijk voor de andere groep tenzij ze hun speelwijze compleet omgooien (extra GG's ten koste van andere gebouwen die ze nu wel hebben)

En nogmaals de vraag, zie je zelf ook nog nadelen in je idee?
 
één van de enige nadelen is inderdaad dat er spelers zijn met een "onderhandeltactiek"
Misschien ben je helemaal niet goed in vechten, maar je moet toch iets van legergebouwen hebben? Je moet toch kunnen vechten? In de GVG kan je ook niet onderhandelen.
Mijn idee was een soort duel met vijandelijke heersers, niet speciale vaardigheden bedenken. Dat kunnen de makers van FOE doen als ze dit idee goedkeuren! Het is een beetje saai om grote vijanden te verslaan met een missie, terwijl het een speciaal eindgevecht moet zijn!
Wat minder goede en betere spelers betreft: naarmate je door de tijdperken reist en nieuwe provincies vrijspeelt, worden de vijandelijke heersers gevaarlijker en sterker, net zoals je eigen leger!

Als er nog vragen of nadelen zijn, laat het me dan maar weten! Maar denk misschien ook eens aan de toffe voordelen!

Met vriendelijke groeten,

Varkentje2001
 

DeletedUser

Guest
Er zijn een heleboel mensen die niet meedoen aan GvG. Er zijn ook veel mensen die geen aanvals GG's hebben. Er zijn ook (minder) mensen die helemaal geen militaire gebouwen hebben. De laatsten worden nu verplicht om voor een enkel gevecht toch troepen te gaan bouwen.
Nogmaals, hoe ga je er voor zorgen dat het voor mensen met 90% moeilijk is, en voor mensen met 0% toch nog haalbaar is?

Welke voordelen zitten er aan voor mensen die nooit vechten?
 

DeletedUser

Guest
Het is alleen die ene sector met de vijandelijke heerser waar je eens zelf moet vechten! Andere sectoren kun je wel onderhandelen. In Forge of Empires moet je niet alleen kunnen onderhandelen, maar ook vechten! Hoe moet je anders een wereldrijk besturen?

Het schijnt dat je dat wereldrijk met diplomatie beter kan besturen dan met oorlog voeren. Dat je andere sectoren wel kan onderhandelen is totaal niet relevant. Er zijn meer dan genoeg spelers die alles willen onderhandelen. Ga jij die groep nu uitsluiten? :wacko:


Het was maar een voorstel! Er is ook maar één vijandelijke heerser waar je op dat moment tegen strijdt. Er is in die missies nooit gezegd dat die vijandelijke heerser een tweelingbroer heeft, dus kan je ook moeilijk tegen een tweelingbroer vechten!

Dus alles is aan te passen behalve de missies? :wacko:

Het was ook maar een voorstel, het is aan de makers van FOE om speciale vaardigheden te ontwikkelen. Dit voorstel was dan misschien niet schitterend, maar probeer er zelf nog maar eens te bedenken!

Waarom zou ik? Ik vind het hele idee niets. Jij schijnbaar wel en dan zal je het dus ook uit moeten werken en door moeten denken. Met "ik heb een idee en de ontwerpers mogen de rest doen" kom je er niet.

Het was ook maar een voorstel! Voorkom dat hij je eenheden doodt, en hij wordt niet krachtiger.

Dat maakt het natuurlijk wel hardstikke leuk. Het hele gevecht weg blijven rennen met je eenheden zodat je niet geraakt kan worden. Wat wordt die speciale heerser dan? Een drummer?

Als die vijandelijke heerser super sterk is en veel speciale vaardigheden heeft, en jij hebt alleen gewone eenheden, dan wordt het toch nog een uitdaging om de vijandelijke heerser te verslaan! Bovendien is het leger van de vijandelijke heerser al totaal verslagen, dit is het eindgevecht!

Ik heb alleen gewone eenheden? Hoe ver ben jij in het spel? Bronstijd? Even doorspelen dan nog. Probeer eerst de bergprovincies maar eens te veroveren. Wandel maar door Industrieel heen. Reken even af met de dubbele aanvalsgolven en kom dan nog maar eens vertellen wat een uitdaging is.

Ik hoop dat met mijn antwoorden op jouw vragen, jouw mening verandert is!

Absoluut niet. Het versterkt zelfs mijn mening en mijn idee dat jij niet echt weet waar je over praat.
 

DeletedUser4100

Guest
Nogmaals, hoe ga je er voor zorgen dat het voor mensen met 90% moeilijk is, en voor mensen met 0% toch nog haalbaar is?
Hoe ga je iets een uitdaging maken voor mensen met 90% aanvalsbonus, terwijl het ook nog te doen blijft voor mensen die 0% aanvalsbonus hebben? Immers, er zijn mensen die nooit aanvallen, en dus ook helemaal geen aanvals GG's hebben staan. Het is of geen uitdaging voor de ene groep, of onmogelijk voor de andere groep tenzij ze hun speelwijze compleet omgooien (extra GG's ten koste van andere gebouwen die ze nu wel hebben)
Ik heb wel een idee. De speciale vaardigheid ''imitatie.'' Dit houdt in: de eenheid krijgt dezelfde X% kracht
als de eenheden waar het tegen vecht.'' Uitleg: Stel ik val aan met +73% vuurkracht en +60% weerstand.
De eenheden met ''imitatie'' krijgen ook +73% vuurkracht en +60% weerstand. Waardoor de bonus als het
ware geneutraliseerd wordt of in de verhouding 1:1 komt.
Nog even los van mijn oplossing. Wat moeten mensen die geen aanvallende GG's willen bouwen en ook
niet willen onderhandelen met bonuskaarten met mil. bonussen oplopend tot 130% tot zelfs 150%. Als ik
me niet vergis is er een of een paar sectoren van indu bonuskaart met 150% versterkte troepen. Zelfs met
de aanvallende GG's was het haast niet te doen met indu troepen.

============
Ik denk wel dat onderhandelen een mogelijkheid moet blijven. Het zal natuurlijk wel leuk zijn
als het een extraatje krijgt, zoals bij het vechten een eindbaas. Zo snel kan ik nog geen suggestie
bedenken, maar het zal vast iets kunnen dat het niet oneerlijk maakt.

Misschien kan je voor de oude gevechten misschien een soort kasteel of vesting maken? Ik kan me voorstellen
dat het erg onrealistisch, maar wel heel heldhaftig, dat één tegenstander je hele leger kan neer slaan. Een vesting
of kasteel zoude het wat realistischer maken.
Los hiervan heb ik nog een suggestie voor een speciale vaardigheid: meerdere keren kunnen schieten. Als de eenheid
in z'n uppie is is het wel zo eerlijk om hem vaker de kans te geven om te schieten. Bv. 3x achter elkaar. Hierdoor wordt
het al wat lastiger de eenheid te verslaan.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb wel een idee. De speciale vaardigheid ''imitatie.'' Dit houdt in: de eenheid krijgt dezelfde X% kracht
als de eenheden waar het tegen vecht.'' Uitleg: Stel ik val aan met +73% vuurkracht en +60% weerstand.
De eenheden met ''imitatie'' krijgen ook +73% vuurkracht en +60% weerstand. Waardoor de bonus als het
ware geneutraliseerd wordt of in de verhouding 1:1 komt.

De eenheden??? Het is er maar eentje en dus blijft het 8 tegen 1. Dat is leuk???


Nog even los van mijn oplossing. Wat moeten mensen die geen aanvallende GG's willen bouwen en ook
niet willen onderhandelen met bonuskaarten met mil. bonussen oplopend tot 130% tot zelfs 150%. Als ik
me niet vergis is er een of een paar sectoren van indu bonuskaart met 150% versterkte troepen. Zelfs met
de aanvallende GG's was het haast niet te doen met indu troepen.


Onderhandelen misschien? :wacko:
 
Vragen en reacties op het idee: gevechten tegen vijandelijke heersers

Dit zijn nogmaals mijn antwoorden op sommige reacties:

Mijn idee was gewoon: "Vecht letterlijk of onderhandel sterk met de vijandelijke heerser in een speciaal eindgevecht"
Mijn idee was niet: "Bedenk speciale vaardigheden"
Voor mij moet onderhandelen ook niet uitgesloten worden, maar het moet natuurlijk met onderhandelen even moeilijk zijn als dat je vecht! ;)
Als onderhandelen ook een uitdaging wordt bij de vijandelijke heerser, dan wordt er niemand uitgesloten met een andere speelstijl.
Je kan een wereldrijk besturen met diplomatie, maar als leider van een wereldrijk moet je een leger hebben! Anders kan één of andere vijand met een zwaard je direct komen neersteken in je onbeveiligde kasteel of paleis.
Ik vind Drakenridder zijn idee met de speciale vaardigheid "imitatie" ook wel een goed idee! Mag ik er ook even op wijzen dat spelers die bijvoorbeeld al aan Darkblood zitten wel degelijk bonussen hebben, door gebouwen te krijgen na acties of barbarenprovincies.
Wie aan mijn tijdperk op FOE twijfelt, ik zit al in het progressieve tijdperk en heb meer dan 200 000 punten. Bovendien zit ik in het continent met de 10 progressieve provincies!
Mijn bedoeling is niet om het hele spel aan te passen, maar om gewoon te kunnen vechten tegen hemzelf of sterk te kunnen onderhandelen.
Je krijgt nu missies, zoals: "Verwijder 2 eenheden"
En even later komen die 2 armzalige soldaatjes terug met de voortvluchtige heerser die al zovele maanden of jaren op de vlucht was.
Is dat logisch? Dat is toch geen uitdaging?
Ik vind mijn idee tof en leuk, en er zijn nog veel mensen die er ook zo over denken. Mijn ideeën rond speciale vaardigheden waren veel slechter, maar waarom zou ik die vaardigheden al bedenken als dit idee misschien afgekeurd wordt?

Sl8yer schildert me af als één of andere debiele gestoorde gek die hier een beetje komt zeveren over een oerstom idee! Ik weet al dat je het een slecht idee vindt! Ik heb hier wel al wat positieve reacties ook op gekregen!

De meeste vragen en reacties zijn al beantwoordt, maar moesten er nog zijn, zeg het dan maar!

Met vriendelijke groeten,

Varkentje2001
 
Sl8yer schildert me af als één of andere debiele gestoorde gek die hier een beetje komt zeveren over een oerstom idee! Ik weet al dat je het een slecht idee vindt! Ik heb hier wel al wat positieve reacties ook op gekregen!

Ik zou je aan willen raden reacties op je ideeën wat minder persoonlijk op te vatten en wat meer inhoudelijk te bekijken. Aangezien het namelijk niet meevalt genoeg steun te krijgen voor een nieuw idee, zal je echt je best moeten doen om met een goed uitgewerkt verhaal mensen te overtuigen (zelfs sl8yer). Dus met reacties als "het was maar een voorstel" laat je vooral zien dat je het idee gepost hebt voordat je het goed uitgewerkt hebt. De kans van slagen wordt dan wel heel erg klein.
 
Bovenaan