Geen Reproductie Geschiedenis window sluit niet bij bekijken gevecht

DeletedUser10111

Guest
1.73.cf98c4c (11.04.2016 11:04), MR24rtc35gh (929442), nl4, nl_NL, LNX 21,0,0,216, Linux, Chrome/50.0.2661.75, 1308x903, OpenGL (336 MB VRAM)

In het geschiedenis window kun je de camera gebruiken om het gevecht terug te kijken. Deze stond bij mij op de 2e bladzijde (misschien niet relevant) in de geschiedenis. Na aanklikken van de camera blijft het geschiedenis window staan, en verandert de achtergrond naar het gevecht. Het gevecht wordt nagespeeld (achter het window). Het resultaat van het gevecht komt dan aan het einde bovenop de geschiedenis. Zie plaatje.
Als je ok klikt op het resultaat kom je weer terug in de stad, met de geschiedenis nog steeds open.
history_window_gevecht_sluit_niet.png
 

DeletedUser9703

Guest
Dit is makkelijk op te lossen door het geschiedenis scherm te sluiten door op het kruisje te klikken. Is zelfs noodzakelijk als je na een herstart een gevecht wilt voortzetten. Anders zie je immers niet wat je aan het doen bent.
 

DeletedUser10111

Guest
Tuurlijk, maar voorheen deed FOE dit niet, en sloot het scherm zelf.

Dat lijkt me ook de betere oplossing, in alle gevallen wil je zien wat er op het slagveld gebeurt, er is geen reden om het scherm niet dicht te doen, volgens mij.
 

DeletedUser10111

Guest
Update: Lijkt een glitch in FOE te zijn, vandaag kon ik het niet meer reproduceren.
 

DeletedUser10111

Guest
Ik had er vandaag weer last van, maar bij het zien van de 2e (en de 3e) veldslag, de 1e ging wel goed.
 
Bovenaan