Geld in wisselen voor grondstoffen?

DeletedUser256

Guest
Hallo,

Ik heb heel vaak tegen de 5,000goude munten.
Ik dacht misschien kunnen we dat eens inwisselen voor grondstoffen.



Groetjes Bluestorm18;)
 

DeletedUser

Guest
Ik heb ook enorm overschot aan goudmunten. (momenteel 21.000 goud en 200 voorraden... :s)
Goud is eigenlijk te makkelijk aan te komen en grondstoffen gaan veel langzamer. Zo versnel je het spel wel enorm. Het lijkt me praktischer dat je voorraden kunt kopen tegen een betamelijke prijs aan goudmunten.
 

DeletedUser

Guest
oke, ik heb meer dan veertig duizend grondstoffen en rond de 10.000 goud, van beide geen tekort. Ik kan jullie aanraden meer voorradenproductie aan te schaffen, die kosten soms best wat grond maar dat moet je er voor over hebben. Die dingen kun je zo bouwen, ze kosten namelijk voornamelijk goud, en zo te horen hebben jullie dat genoeg. Ik heb nu 3 geitenstallen (had er eerst 4, maar dat was toch wel erg veel van het goede) en dat werkt perfect.
 

DeletedUser

Guest
Ik zit ongeveer gelijk met mijn goud en grondstoffen, rond de 30k en ik dacht eerst om een geitenstal weg te doen (heb er nu 3) maar als ik naar mijn techtree kijk en zie dat er straks wat dingen aankomen die 10k grondstoffen vragen en meer... dan denk ik dat ik mijn grondstoffen toch nog maar wat oppot :p

En zoals HowToPwn zegt, gewoon zorgen voor meer productie door iets bij te bouwen. Natuurlijk, wanneer je bouwt moet je meestal wel iets opofferen dus misschien doe je wel een barak weg dat je toch niet meer gebruikt, of enkele huisjes waardoor je minder goud produceert, ... Het is altijd een beslissing dat je moet nemen ;)
 
Bovenaan