Gefeliciteerd FoE!

nietje52

Actief lid
Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag en bedankt voor de bonussen op een wereld waar ik er geen ruk aan heb.
Ik heb me laten misleiden door het woordje "ophalen" wat dus gewoon betekent: "Waar je ingelogd bent op t moment dat het ons uitkomt daar krijg je ze"
 

Seconddream

Actief lid
Ja daar ging ik ook de mist in, ik klikte op het kruisje rechtsboven in de veronderstelling dat ik de bonus op een andere wereld kon inzetten.
Helaas, de uitleg had daar best wat duidelijker mogen zijn.
Toch bedankt voor het presentje en gefeliciteerd met de 9e verjaardag. :)
 

kaluha

Lid
Oh, ik snapte het ook niet. Ik dacht ook dat ik ergens iets aan kon klikken. Krijg je ze gewoon ergens? Hoe zie je dat dan?
 

Bullspirit Dancer

Actief lid
Gefeliciteerd en er staat toch echt, denk na welke wereld je inlogt. Om "per ongeluk" te voorkomen gewoon alle werelden uitgelogd en na 10.30 op de gewenste ingelogd.
Prima gelukt al is ophalen misleidend maar aangezien dit iedere keer is als er een "cadeau" gegeven wordt hadden zeker de spelers welke langer
rondklikken op FoE gewaarschuwd moeten zijn.
 
Gefeliciteerd! Ik vind het alleen jammer dat het op de browserversie soms zo is dat hij automatisch op 1 actieve wereld inlogt, waardoor ik die bonus op mijn wereld heb gekregen waar ik bijna niet actief ben, en als ik dit hier zo lees, hebben meer mensen het probleem, dus als je dan een bonus doet, dan vind ik dat je het wel goed moet regelen, en dat het anders via de support te regelen is, wat ook niet kan. Zo heb ik dus echt helemaal niets aan die bonus en hebben ze hem beter zelf kunnen houden.
 

Felair

Actief lid
Het is wel leuk combineren met al die flesjes die ik toch nog had, is een leuke oogst zo met de meeste gebouwen in venus :-D
1618662656025.png
 

nietje52

Actief lid
Kun je alle verschillende maten flesjes tegelijk gebruiken?
Dat wist ik niet, grappig.
Had ik mijn 5% niet hoeven verkopen :)
 

53 K-Aman

Actief lid
Ja daar ging ik ook de mist in, ik klikte op het kruisje rechtsboven in de veronderstelling dat ik de bonus op een andere wereld kon inzetten.
Helaas, de uitleg had daar best wat duidelijker mogen zijn.
Toch bedankt voor het presentje en gefeliciteerd met de 9e verjaardag. :)
I ging er ook de mist mee in
was andere dingen gaan doen en had FoE openlaten staan in een wereld waar ik het niet wilde gebruiken. toen ik terugkwam stond de bonus er en ik klikte naar de gewenste wereld..... en de bonus ging in rook op.
 

slytherat

Nieuw lid
En ik maar zoeken naar een link naar die bonussen
Staan ze gewoon mooi geactiveerd in mijn stadhuis :cool:

Dankje en Happy Birthday :)
 
Bovenaan