Geen Reproductie Geen toegang op FoE

DeletedUser5986

Guest
Is dit probleem ondertussen opgelost?

Nee. Sinds vannacht kom ik er NIET meer in. en krijg ik de volgende melding;
Deze webpagina is niet beschikbaar

ERR_SPDY_PROTOCOL_ERROR
Details verbergen
De webpagina op https://nl3.forgeofempires.com/game...=324328738&ref=dotcom&start_page_type=game_v1 is mogelijk tijdelijk uitgeschakeld of permanent verplaatst naar een nieuw webadres.

ik kom tot wereld kiezen en dan dit....ik BAAAAAAAALLLLLL hier erg van.
cache clearen, pc refresh, andere browser, niks helpt.
t enigste wat ik kan doen is wachten.

ik kom wel op elvenar, dus ergens moet de fout bij foe liggen


Toevoeging; na tig pogingen uiteindelijk nu wel toegang.
Soms loopt ie echter al vast tijdens de laadtijd wijzer (55% en 85%) en dan zit je gelijk weer in het eerste probleem.
en zolang ik niet in het spel kan komen kan ik support ook niet bereiken dus maar via hier.. sorry
als t maar bij de mensen van innogames terecht komt dat die er iets aan kunnen doen

ik ben vooralks eerst weer binnen , tot de boel weeer crasht.

btw als elvenar crasht dan crasht foe ook , maar andersom niet... misschien handig om te weten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4527

Guest
Nee. Sinds vannacht kom ik er NIET meer in. en krijg ik de volgende melding;


ik kom tot wereld kiezen en dan dit....ik BAAAAAAAALLLLLL hier erg van.
cache clearen, pc refresh, andere browser, niks helpt.
t enigste wat ik kan doen is wachten.

ik kom wel op elvenar, dus ergens moet de fout bij foe liggen


Toevoeging; na tig pogingen uiteindelijk nu wel toegang.
Soms loopt ie echter al vast tijdens de laadtijd wijzer (55% en 85%) en dan zit je gelijk weer in het eerste probleem.
en zolang ik niet in het spel kan komen kan ik support ook niet bereiken dus maar via hier.. sorry
als t maar bij de mensen van innogames terecht komt dat die er iets aan kunnen doen

ik ben vooralks eerst weer binnen , tot de boel weeer crasht.

btw als elvenar crasht dan crasht foe ook , maar andersom niet... misschien handig om te weten


dus je hebt 2 spellen tegenlijk lopen ? heb je een supercomputer ?
 
ik heb ook altijd 2 spellen aan staan( forge of empires & stormfall age of war)anno online doe alleen kost wel wat, jaar gelden had ik ook nog ogame aan staan of damoria deze 2 spellen kosten niet veel geheugen en heelle maal geen fleas player gebruik,
heb dan ook 8 gi geheugen en beste prosesor en moederboord van 8 jaar gelenden draadt nog steeds goed heb wel wat dingen vervaneng over de jaren.
 

ThaMartin

Actief lid
Aangezien er geen andere spelers lijken te zijn met soortgelijke problemen, ligt het probleem waarschijnlijk aan "jouw kant" Robin. Wellicht een virusscanner/firewall die dingen blokkeert bijvoorbeeld? Ik zal dit topic voor nu archiveren als "Niet Reproduceerbaar" maar laat hem open voor eventuele reacties voor het geval andere spelers deze problemen ook ervaren.
 
Bovenaan