Geen Bug geen nieuwe troepen kunnen trainen

DeletedUser

Guest
als ik een gevecht doe, moeten mijn legers genezen. dit zou maar een paar seconden duren maar ze blijven gewoon staan waardoor ik geen nieuwe legers kan trainen.
 

DeletedUser

Guest
Je kunt per barak/slingeraarsterrijn maar 4/5 manschappen maximaal trainen.
Als het goed is zouden ze uit zichzelf moeten herstellen, waar die 1sec hersteltijd van de speervechter op slaat weet ik ook niet, want bij mij duurt het 1 minuut ofzo.
 

DeletedUser

Guest
oké, dus dan moet ik meer barakken bouwen.
en ja het duurt ongeveer 1 minuut maar ze blijven op 1 sec staan.

bedankt voor de uitleg
 

DeletedUser

Guest
Klopt, wat ik doe is gewoon drie barakken, van de 3 keer 4 speervechters zijn er altijd wel 8 helemaal genezen.
 

DeletedUser

Guest
Ik moet ook nog eens een derde barak aanschaffen, maar eigenlijk heb ik het niet zo meer nodig, meestal zitten er nog wel wat slingeraars en/of ruiters in mijn leger.
 

DeletedUser

Guest
Ik moet ook nog eens een derde barak aanschaffen, maar eigenlijk heb ik het niet zo meer nodig, meestal zitten er nog wel wat slingeraars en/of ruiters in mijn leger.
Ik ben effe aan 't focussen op zo snelmogelijke uitbreiding van voorzieningen, ik ben vrij suicide bezig met allemaal speervechters, het maakt me niet uit hoeveel ik er verlies als het resultaat er maar is :p
 

DeletedUser

Guest
Ja, dat is waar.
Die poppetjes kosten geen drol.
Alleen heb ik nu even te weinig goud om door te kunnen veroveren.
Ik heb net de ijzertijd PvP toren veroverd, maar dan moet ik het volgende landje verkennen, waar ik nog niet genoeg goud voor heb. :(
 

DeletedUser

Guest
oh ik heb al de ijzertijd toren veroverd en het land daar achter verkent, ik was en ben nog steeds de eerste en enige die de ijzertijd toren heeft vrijgespeeld van mijn 79 medespelers.
 

DeletedUser

Guest
Hoe kan je nou ooit zien dat je de eerste en enige bent?
Er is nog niemand die ijzertijd manschappen heeft, dus zal er nog niemand in het lijstje bij die toren staan.
 

DeletedUser

Guest
Hoe kan je nou ooit zien dat je de eerste en enige bent?
Er is nog niemand die ijzertijd manschappen heeft, dus zal er nog niemand in het lijstje bij die toren staan.
Bij die toren staat nog geen enkele andere speler ;)
 

DeletedUser

Guest
Nee, dat bedoel ik dus.
Daar kom je pas te staan als je ijzertijd poppetjes heb, en daarmee gevochten hebt.
Dus ik vermoedt dat wel meer mensen die toren vrijgespeeld hebben.
 
Bovenaan