Geef belegeringslegers een ondersteuningsbonus.

Wil je dat de berekening de ondersteuningsbonus op aanvallen op omliggende sectors mee berekent?

  • Ja

    Stemmen: 4 25,0%
  • Nee

    Stemmen: 12 75,0%

  • Totaal aantal stemmers
    16
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Guest
Dit forumonderdeel is totaal nutteloos. Een idee waar iedereen van profiteert wordt ook weggestemd, omdat wegstemmen leuk is. Hef dit forumonderdeel maar op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Omdat in dit geval jouw idee afgekeurd wordt betekent het nog niet dat dit forumonderdeel nutteloos is. Er is een meerderheid die met dit idee een ander idee heeft dan jij, helaas, maar zo is het nu eenmaal.
 

DeletedUser

Guest
Dat ik het heb voorgesteld is totaal irrelevant. Als je even oplet zal je zien dat het al een hele tijd zo is. Geen enkel idee haalt het nog. Ieder idee wordt gesaboteerd.
 

DeletedUser10486

Guest
Goede ideeën worden blijkbaar weggestemd door spelers die er geen persoonlijk voordeel uit halen, met de redenering "ik niets, dan jij ook niets".
Misschien is die 75% toch wat te streng? Voor de Brexit volstond 52%.
 

DeletedUser

Guest
Dat ik het heb voorgesteld is totaal irrelevant. Als je even oplet zal je zien dat het al een hele tijd zo is. Geen enkel idee haalt het nog. Ieder idee wordt gesaboteerd.
De meeste ideeën worden weggestemd. De meeste is echter niet alle. Er zijn echt nog wel ideeën die het wel halen.
Dat jij dit idee voor hebt gesteld is in zoverre relevant dat dit dan precies het idee is dat je kiest om commentaar in te leveren.

De meeste ideeën worden afgekraakt door jou, dus ik snap je probleem hier niet echt mee.

Goede ideeën worden blijkbaar weggestemd door spelers die er geen persoonlijk voordeel uit halen, met de redenering "ik niets, dan jij ook niets".
Misschien is die 75% toch wat te streng? Voor de Brexit volstond 52%.
Wij hebben hierover eerder in het team over gesproken. De 75% blijft staan.
 

DeletedUser

Guest
De meeste ideeën worden weggestemd. De meeste is echter niet alle. Er zijn echt nog wel ideeën die het wel halen.
Dat jij dit idee voor hebt gesteld is in zoverre relevant dat dit dan precies het idee is dat je kiest om commentaar in te leveren.

Commentaar had op ieder idee gegeven kunnen worden. Sinds februari dit jaar haalt geen enkel idee het.

De meeste ideeën worden afgekraakt door jou, dus ik snap je probleem hier niet echt mee.

Gaan we nu persoonlijk worden? Ik heb een mening als het gaat om slechte ideeën. Ik kraak niet ieder idee af. Ik stem ook voor ideeën van anderen maar dat maakt geen enkel verschil.

Ik ben actief en heb een mening. Als jou dat niet bevalt dan mag je weer een waarschuwing of een berisping sturen, want je opmerking nu is het commentaar van een zak zand.
 
Bovenaan