Gebruik van Bots en Scripts

Het lijkt erop dat er steeds meer gebruik gemaakt wordt van Bots en Scripts, zowel bij GvG als ook bij GSP.
Dit reeds meerdere malen via support aangegeven, maar blijkbaar wordt er niets mee gedaan.
Het halve internet staat vol met hoe je die kan gebruiken en downloaden.
Kom op Hamburg doe er nu eindelijk eens wat aan.
 
Frustrerend inderdaad. Ook vanuit ons gilde diverse mailtjes naar support gestuurd. Tussen 2 bls in wist het andere gilde 6 legers te plaatsen...bijzonder knap en in mijn jarenlange ervaring met GVG nog nooit gelukt. Na klacht verstuurd waren ze binnen 3 dagen met 1 sector ingesloten en waren ze geen schim meer van wat ze waren de dagen ervoor. Ik heb t idee dat er een soort van waarschuwing uitgaat maar dat de desbetreffende persoon geen sancties krijgt. Wat wel zou moeten in mijn optiek.
 
Het blijft maar doorgaan, blijkbaar niet interessant genoeg?
Antwoord geven blijkt bij de ontwikkelaars of support ook heel moeilijk te zijn.
Zo jammer, het is best een leuk spel. Maar wordt door deze arrogante houding wel om zeep geholpen.
 

Felair

Actief lid
Dit probleem is niet nieuw, maar met dit probleem oplossen is geen droog brood te verdienen dus waarom zouden ze er iets aan doen.

Deze speler die de videos gemaakt heeft is inmiddels daarom dus ook gestopt.

2 jaar geleden:
En de followup:
 

Atokirina

Actief lid
Het is eigenlijk ontzettend triest dat ze daar niets aan willen doen, ondanks de gigantische inkomsten die ze krijgen van het spel.
 

Didi 666

Actief lid
Tsja, soms ook wel lachen, heb op meerdere werelden Scripters, als ik me GG level staan er direct weer 3 in met alle 3 de FP voor P1, gaat wel rap dan hehehehe
Verder lijkt het me voor Inno niet echt heel lastig om te zien wat er gebeurd en wie er een script gebruikt, maar denk dat dat over het algemeen ook de Dia kopers zijn, al is dat laatste mijn idee wat nergens op gebaseerd is behalve dat ze er anders al wel wat aan gedaan zouden hebben ?
 
Bovenaan