Opgelost gebouwen

DeletedUser

Guest
kreeg opdracht om 2 nieuwe gebouwen te zetten uit de vroege middeleeuwen .heb ik gedaan maar de beloning kreeg ik niet en krijg nu terug dezelfde opdracht opnieuw .ben nu wel goederen en bevolking kwijt
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Probeer altijd te vernieuwen (ctrl + F5) bij dit soort "problemen". Mocht dit niet helpen kan je nog altijd je cache geheugen wissen (ctrl + shift + delete).
 

DeletedUser

Guest
Welke missie spreek je over? (exacte naam gaarne)

Gelieve ook de stappen vermeld door Skoopy te doorlopen. Dank bij voorbaat!
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij betreft het de opdracht "Bouw moderne goederengebouwen"

Ik heb de taak: "bouw een goederengebouw uit de vroege middeleeuwen" nu volbracht door een Bijenhouder te bouwen, maar bij de opdrachtgever staat deze nog steeds rood gearceerd.

Ik zal vanmiddag van deze opdracht taak 2: "bouw een cultureel gebouw uit de vroege middeleeuwen" afronden en kijken wat er gebeurd.

De stappen aangegeven hierboven voor het opschonen van de browser bieden geen uitkomst.
 

DeletedUser

Guest
Er zit wel degelijk een fout in deze opdracht.

Ik heb gisteren een Marktplaats gebouwd, maar ook hiermee kan ik de de opdracht niet afronden, want ook taak 2 van de opdrachtgever blijft rood gearceerd.

***EDIT***

Op het Engelstalige forum wordt deze fout al bevestigd: http://forum.en.forgeofempires.com/showthread.php?2910-Quest-bugs-solution-Please-read-me

Aangegeven wordt dat de opdracht handmatig wordt voltooid door het Support Team.

Ik heb reeds via de support funktie in het spel een ticket met titel "Quest-bug" doorgegeven.

Vraag is: kan ik de opdracht nu afbreken en verder gaan of moet ik wachten tot de quest door het Support Team wordt voltooid?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
na het wissen van de cookies (firefox13.0) is mn opdrachtgever vergeten dat ik allebei de deelopdrachten (in dit geval kruisboog) heb voltooid:confused:
Bekijk bijlage 175
 

DeletedUser

Guest
Er zit wel degelijk een fout in deze opdracht.

Ik heb gisteren een Marktplaats gebouwd, maar ook hiermee kan ik de de opdracht niet afronden, want ook taak 2 van de opdrachtgever blijft rood gearceerd.

***EDIT***

Op het Engelstalige forum wordt deze fout al bevestigd: http://forum.en.forgeofempires.com/showthread.php?2910-Quest-bugs-solution-Please-read-me

Aangegeven wordt dat de opdracht handmatig wordt voltooid door het Support Team.

Ik heb reeds via de support funktie in het spel een ticket met titel "Quest-bug" doorgegeven.

Vraag is: kan ik de opdracht nu afbreken en verder gaan of moet ik wachten tot de quest door het Support Team wordt voltooid?

Ik denk dat je hiervoor even moet wachten totdat de quest handmatig wordt voltooid nadat je een supportaanvraag hebt ingediend, als je deze quest afbreekt is er geen quest meer om te voltooien.
 

DeletedUser199

Guest
ik heb het ook, maar waar kan ik support aanschrijven?
 

DeletedUser

Guest
ik heb het ook, maar waar kan ik support aanschrijven?

Ticket versturen:

In het spel "rechts" klikken -> er verschijnt een menu -> kies "Support" (het kan zijn dat je browser de pop-up blokkeerd, in dat geval moet je een paar keer klikken / de pop-ups van Innogames toestaan)

Vervolgens selecteer je in het keuzemenu de regel "Fouten, bugs en problemen" en klik je op versturen.

Bij het formulier voor de Ticket geef je als onderwerp: "Quest-bug" en schrijf je eronder dat je de quest "Bouw moderne goederengebouwen" niet kan voltooien door een bug in het spel.
 

DeletedUser

Guest
Ok! Mijn Ticket is nog onbehandeld, hopelijk hebben ze deze week nog tijd om het te fixen ^^
 
Bovenaan