Gebouwen verplaatsen idee!

Moet het mogelijk zijn om gebouwen te verplaatsen via een inventaris?


  • Totaal aantal stemmers
    43

DeletedUser274

Guest
ben het er helemaal mee eens. ik heb letterlijk ieder vierkantje van mijn map volgebouwd. als ik dus moet gaan verplaatsen moet ik eerst iets verwijderen. heel irritant.
 

DeletedUser

Guest
Ben het hier niet mee eens.
Dat je gebouwen kan verplaatsen indien je ruimte hebt vind ik zeer goed.
Maar verder dan dat hoeft het volgens mij niet te gaan. Het is nu juist even zoeken hoe je je gebouwen gaat zetten & vooral op voorhand nadenken.

Als je zoiets als een inventaris hebt waar gebouwen kunnen staan, dan gaat het allemaal maar gemakkelijk.
Voor mij hoeft dit niet. Beste wat je kan doen is wachten tot de volgende uitbreiding en al nadenken wat je gaat doen in de toekomst.

Mvg, MrTD123
 

DeletedUser

Guest
Ik ben voor het creëren van een soort opbergplaats voor gebouwen.
Zoals andere spelers ook al hebben aangehaald worden de gebouwen vreselijk duur, dus het zomaar afbreken van gebouwen om plaats te maken kan bij mij niet (want dan is mijn goud zo snel op dat ik het frustrerend wordt en dat is toch niet de bedoeling, toch?).
Dus zou het mogelijk maken van dit soort "opbergplaats" het spel zo erg veranderen dat het plots niet meer leuk wordt, voor mij alleszins niet. Het zou mij er juist wat meer plezier in geven.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het net een heel sterk tactisch punt van het spel. Hierin kan je je onderscheiden van diegenen met minder ervaring en tactisch inzicht. Ik heb ook al gebouwen moeten verkopen om andere gebouwen te kunnen verplaatsen, maar het geeft heel veel voldoening als je gelukkig bent met de posities van je gebouwen en dat je elk plaatsje nuttig kan gebruiken.

Ik stem absoluut tegen!
 

DeletedUser

Guest
Zoals velen van jullie al weten ben ik voor realiteit. Daarom ben ik eigenlijk ook tegen dit idee. In het echt kun je toch ook niet zomaar een gebouw in een inventaris stoppen?

Wat wel zou kunnen is dat je een gebouw kunt bouwen, waarin je andere gebouwen in onderdelen kunt opslaan. Als je een gebouw wilt verplaatsen zet je deze in het 'pakhuis'. Hier wordt echter alleen materiaal in geplaatst. Dus als je je gebouw daarna ergens neerzet, moet het eerst weer opgebouwd worden. Hier zitten echter geen extra kosten aan verbonden.

Dit is vanuit mijn oogpunt al veel realistischer. Ook gaat het tactische, waar sommige over klagen, hierdoor niet geheel verloren, aangezien het 'pakhuis' ook ruimte in beslag neemt.


Ik zie nu eveneens dat Deviant ook al zo'n soort idee heeft voorgesteld. ik denk dat ik voor dit bericht ook maar meteen een ideeëntopic maak, aangezien meerdere mensen mijn standpunt volgen.



Edit: Heb het topic aangemaakt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan