Gebouwen verplaatsen en verwisselen naar Inventaris

DeletedUser10903

Guest
Jammer dat we geen gebouwen (productie, goederen en soldaten barakken) en dergelijke kunnen verplaatsen naar inventaris.
Dat we kunnen verwisselen indien nodig voor latere gebeuren.
 

Mr.Quib

Actief lid
Deze gebouwen kun je heel simpel opnieuw bouwen. Dus gewoon afbreken en als je ze weer nodig hebt opnieuw bouwen.
 

DeletedUser

Guest
Deze gebouwen kun je heel simpel opnieuw bouwen. Dus gewoon afbreken en als je ze weer nodig hebt opnieuw bouwen.

Ik denk dat hij op deze manier de bouwtijd wil omzeilen. Dat kan dus niet, omdat die bouwtijd blijft bestaan.
 

DeletedUser10111

Guest
Ik heb recentelijk gevonden dat de taveerne voor 400 zilver 25% korting op bouwtijd geeft. 1200 zilver geeft 50%, en 3600 zilver 75% korting. Als je veel moet bouwen, is dat best de moeite waard.
 

micbas

Lid
Ik zou ook graag een inventaris hebben, zeker voor diamantgebouwen. En waarom kan je de gebouwen niet draaien zodat ze beter kunnen passen?
 

DeletedUser

Guest
Ik zou ook graag een inventaris hebben, zeker voor diamantgebouwen. En waarom kan je de gebouwen niet draaien zodat ze beter kunnen passen?

Dit kan niet omdat passen en meten in je stadje en keuzes maken deel van de speluitdaging vormt.
 
Bovenaan