Gebouwen vanuit inventaris plaatsen vanuit het bouwmenu

DeletedUser9089

Guest
Mijn idee is eigenlijk vrij simpel. namelijk, de optie toevoegen om gebouwen te plaatsen die in je inventaris zitten vanuit het bouwmenu. (dus eigenlijk het tabblad inventaris toevoegen aan je bouwmenu)
het is nu namelijk zo dat je bergen met gebouwen krijgt van GE en Missiereeksen/events, en die stapelen zich op in je inventaris. dat is natuurlijk prima. maar op het moment dat ik er een aantal van zou willen plaatsen. Dan moet ik voor elk afzonderlijk gebouw opnieuw mijn inventaris openen, 15pagina's doorbladeren om het gewenste gebouw te vinden, om m daarna te plaatsen. wil ik er 2 plaatsen? dan moet ik weer mn inventaris openen, doorbladeren, selecteren en dan plaatsen.
als je dus een aantal wachtvuren of rituele vlammen wilt plaatsen kost dit een hoop moeite, omdat je elke keer opnieuw je inventaris moet openen.

de voordelen hiervan lijken me duidelijk, namelijk het scheelt een hoop moeite als je meerdere gebouwen wilt plaatsen.

nadelen kan ik zo 123 niet bedenken, maar als die er zijn hoor ik het graag natuurlijk.

mvg Sjaak
 

DeletedUser11204

Guest
Het zou leuk zijn moest er een optie komen dat je gebouw kunt draaien om u stad beter in te kunnen richten
 

Joey-the-king

Actief lid
Mijn idee is eigenlijk vrij simpel. namelijk, de optie toevoegen om gebouwen te plaatsen die in je inventaris zitten vanuit het bouwmenu. (dus eigenlijk het tabblad inventaris toevoegen aan je bouwmenu)
het is nu namelijk zo dat je bergen met gebouwen krijgt van GE en Missiereeksen/events, en die stapelen zich op in je inventaris. dat is natuurlijk prima. maar op het moment dat ik er een aantal van zou willen plaatsen. Dan moet ik voor elk afzonderlijk gebouw opnieuw mijn inventaris openen, 15pagina's doorbladeren om het gewenste gebouw te vinden, om m daarna te plaatsen. wil ik er 2 plaatsen? dan moet ik weer mn inventaris openen, doorbladeren, selecteren en dan plaatsen.
als je dus een aantal wachtvuren of rituele vlammen wilt plaatsen kost dit een hoop moeite, omdat je elke keer opnieuw je inventaris moet openen.

de voordelen hiervan lijken me duidelijk, namelijk het scheelt een hoop moeite als je meerdere gebouwen wilt plaatsen.

Dit zou indd wel handiger zijn en minder moeite kosten.

Het zou leuk zijn moest er een optie komen dat je gebouw kunt draaien om u stad beter in te kunnen richten
Dit is al vaker voorgesteld en afgekeurd. Alles in je stad is 2dimensional daarom kan je niet draaien, en anders zouden de makers van INNO het drukker krijgen gezien ze meer "tekeneningen" moeten maken.
 

DeletedUser

Guest
Mijn idee is eigenlijk vrij simpel. namelijk, de optie toevoegen om gebouwen te plaatsen die in je inventaris zitten vanuit het bouwmenu. (dus eigenlijk het tabblad inventaris toevoegen aan je bouwmenu)
het is nu namelijk zo dat je bergen met gebouwen krijgt van GE en Missiereeksen/events, en die stapelen zich op in je inventaris. dat is natuurlijk prima. maar op het moment dat ik er een aantal van zou willen plaatsen. Dan moet ik voor elk afzonderlijk gebouw opnieuw mijn inventaris openen, 15pagina's doorbladeren om het gewenste gebouw te vinden, om m daarna te plaatsen. wil ik er 2 plaatsen? dan moet ik weer mn inventaris openen, doorbladeren, selecteren en dan plaatsen.
als je dus een aantal wachtvuren of rituele vlammen wilt plaatsen kost dit een hoop moeite, omdat je elke keer opnieuw je inventaris moet openen.

Ik vind dit een goed idee!
 

DeletedUser11180

Guest
Ik vind het ook een goed idee!

Maar hoe wil je de wachtvuren, rituele vlammen en wat nog meer toevoegen aan het bouwmenu? Met meer keuzemogelijkheden aan de rechtse kant van het bouwmenu bijvoorbeeld?
 

DeletedUser9089

Guest
Ik vind het ook een goed idee!

Maar hoe wil je de wachtvuren, rituele vlammen en wat nog meer toevoegen aan het bouwmenu? Met meer keuzemogelijkheden aan de rechtse kant van het bouwmenu bijvoorbeeld?

nee eigelijk heel simpel, door gewoon het tabblad inventaris toe te voegen aan het bouwmenu.
waar je nu dus productiegebouwen, goederengebouwen, legergebouwen, vesieringen, etc etc hebt staan. daar een extra tabje aan toevoegen, met als titel "inventaris" en daar dan alle gebouwen die in de inventaris zitten op een grote hoop :)
 

DeletedUser

Guest
Het zou ook fijn zijn als de inventaris op de app niet éen grote vergaarbak was maar wat tabbladen zou bevatten.
 

Markus

Actief lid
het zou al voldoende moeten zijn als je kon zoeken in je inventaris, of dat hij op de laatst bezochte positie/pagina blijft staan als je meerdere dingen wil bouwen :p
 
Bovenaan