Gebouwen upgrades.

derock

Lid
Vraagje,zou het niet handig zijn dat als ik in een evenement een upgrade win en ik spaar die niet,om deze aan een gilde lid te kunnen geven cq ruilen.nu heb ik er niets aan en verkoop hem.ik bedoel als ik in een evenement kan blijven spelen voor mezelf en voor mijn gilde leden het een win win is.
 

Azgalaxa

Actief lid
Tot nu toe is elk evenementsgebouw het waard om te zetten geweest. Sommige zijn na een paar jaar nog steeds goed zelfs.

Je gilde en jij ook worden er veel beter van als je wel uitspeelt en neerzet. Het huidige zomerevent is hier geen uitzondering op. Ik zou het echt voor jezelf gaan uitspelen en dat gebouw zetten!


Stel dat evenementsgebouwen het inderdaad echt niet waard zijn voor bepaalde spelers of dat die liever fps of goedjes willen voor hun groei. Dan zou ik het volgende doen: gilde opzoeken waar veel spelers voor mij willen ruilen voor bv fp /goedjes en zo hele mooie extra evenementgebouwen scoren. Dat is niet echt eerlijk naar andere spelers.... Of wel soms?

En ten slotte inno kan een diamanten verkopen aan spelers die voor zichzelf 2 of meer gebouwen willen hebben. Elk event krijg je 1 gebouw kado, wil je er mee kan je die kopen met euros (je koopt diamanten en daarmee kan je gebouwen kopen).
 

derock

Lid
Ik ben nog vrij nieuw in de foewereld.ik heb 2 kraaiennest upgrades gewonnen,alleen ik heb er niets aan.dus had het handig geweest om hem aan iemand te geven binnen de gilde die hem wel heeft staan.en dan in de toekomst gaat er iets de ander kant op.
 

Azgalaxa

Actief lid
gewoon doorsparen dus. kraaiennest is best heel goed als je hem compleet hebt.

En wat ik zeg. als je die dus weg zou kunnen geven of ruilen kan iemand die alles al heeft ze eenvoudig zelf pakken en er vandoor gaan met extra kraaiennesten. Dat zou een behoorlijk spelbalans probleem worden.


Stel ik zou voor 1 kraaiennest upgrade een ruimtevaartschip pakket verkopen. Ik heb die rvs goedjes pakketten wel 10 op voorraad nu. Dan is dat toch niet netjes naar andere spelers die niet zoveel goedjes hebben. En dus nooit dat extra kraaiennest kunnen zetten.

Je bent nieuw. kijk maar eens in de top 10 ranking van je server en kijk wat daar staat allemaal. Zelfs als je op de jongste wereld F kijkt zie je al dat er spelers zijn die alles hebben.
 
Bovenaan