gebouwen tijdelijk opslaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser4137

Guest
het lijkt me handig als je je gebouwen tijdelijk kunt opslaan

stel je wilt wat gebuwen verplaatsen maar je moet daarvoor een groot gebouw van 4 bij 4 ff aan de kant zetten en je hebt er geen ruimte voor zou je het gebouw moeten slopen
mij lijkt het daarom handig als je gebouwen voor 1 dag kunt opslaan in je inventairs
de rede maar een dag is dat anders je gebouwen die je niet meer nodig hebt er in gaat opslaan en dit is alleen voor het opnieuw inrichten
 

DeletedUser

Guest
Een dag vind ik eigenlijk nog best wel lang... Een uurtje zou genoeg moeten zijn, toch? Anders kun je bijvoorbeeld de ene dag de houtzagerij neerzetten en laten lopen, de volgende dag de ververij op dezelfde plek zetten en laten lopen, en de derde dag weer de houtzagerij daar laten werken.

Maarre ik vind het wel een goed idee :).
 

DeletedUser4137

Guest
misschien is anders een lostaand raster van 8bij 8 want het grootse gebouw is 8bij8
en je kunt het gebouw daar niet gebruiken want is niet aangesloten op stadhuis
versieringen moeten dan wel niet toegestaan zijn om erop te zetten want die hoeven niet aangesloten te zijn
 

DeletedUser4137

Guest
wa jij zei over lemiet is denk een uur lang genoeg ja
 

Seconddream

Actief lid
Het idee opzich kan ik me voorstellen echter zie ik ( persoonlijk dan ) het meer als een spel element, ook kun je er wat aan doen door een beetje vooruit te denken.
Kun je een uitbreiding vrij spelen? Voordat je deze volbouwt is het goed om eerst even kritisch naar je stad te kijken om te zien of je niet wat moet aanpassen.
Door op die manier je uitbreidingen te benutten hoef je niks te slopen. :)
 

DeletedUser

Guest
Kun je een uitbreiding vrij spelen? Voordat je deze volbouwt is het goed om eerst even kritisch naar je stad te kijken om te zien of je niet wat moet aanpassen.
Door op die manier je uitbreidingen te benutten hoef je niks te slopen. :)

Dit.

1 van de belangrijkste dingen in FoE.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan