fp's omzetten naar pakketten

bonke35

Actief lid
Soms weet je niet meer wat je met je fp's moet doen omdat je er elke dag een paar overhoud
Zal het een mogelijkheid zijn om de fp's die je niet gebruikt uit je fpbalk om te zetten in pakketjes ?
Zo spaar je je overbodige fp's op om pas te gebruiken op het moment dat je ze nodig hebt
 

DeletedUser

Guest
Wat weerhoudt je er dan van om al je fp's in pakketten om te zetten?
 

DeletedUser10486

Guest
Dat kan toch al? Je stopt ze in iemand zijn GG en dan krijg je pakketten terug.
 
Soms weet je niet meer wat je met je fp's moet doen omdat je er elke dag een paar overhoud
Zal het een mogelijkheid zijn om de fp's die je niet gebruikt uit je fpbalk om te zetten in pakketjes ?
Zo spaar je je overbodige fp's op om pas te gebruiken op het moment dat je ze nodig hebt

FP over? Ik heb nooit fp over hahahaha, er is altijd wel een GG waar ik ze in kwijt kan. Maar als ik ze wel 1 op 1 om zou kunnen zetten, zou ik dat sowieso waarschijnlijk voor al mijn fp gaan doen, aangezien ik dan veel meer vrijheid heb over wanneer ik hoeveel fp uit wil geven. Dus misschien toch niet zo'n goed idee, dat zou het wel heel simpel maken.
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het met Miepje eens dit zou voor mensen die graag sparen, zoals ik, behoorlijk uit de hand kunnen lopen.
Ook schat ik zo in dat het feit dat de Forge Punten lopen en de balk ook vol kan raken als motivatie noet dienen om dagelijks in te loggen en de Forge Punten "economy" draaiende te houden.
Het overschot aan FPs investeren ed.
Dit houdt het spel ook levendiger dat terwijl als iedereen zijn/ haar Forge Punten kan oppotten die levendigheid stagneerd.
Tenslotte hoef je dan maar eens in de tien uur in te loggen om een groot FP pakket te maken en dan ben je weer klaar.
 

DeletedUser7153

Guest
nou mijn fp balk is nu ook steeds te vol dus ik ben voor :p
 

bonke35

Actief lid
Dat kan toch al? Je stopt ze in iemand zijn GG en dan krijg je pakketten terug.
dat klopt, maar het is zonde om ergens 100 fp in te stoppen om er een paar pakketjes voor terug te krijgen ( of je moet een deal hebben)
maar ik zit op het eind van mijn tech. ik heb twee deals en op het eind van de dag rond de 30 fp's over
dan is het zonde om ze maar ergens in te gooien of te gebruiken voor je eigen gg's
dan liever pakketjes maken en ze opsparen voor een nieuw tijdperk of voor grote deals
 
dat klopt, maar het is zonde om ergens 100 fp in te stoppen om er een paar pakketjes voor terug te krijgen ( of je moet een deal hebben)
maar ik zit op het eind van mijn tech. ik heb twee deals en op het eind van de dag rond de 30 fp's over
dan is het zonde om ze maar ergens in te gooien of te gebruiken voor je eigen gg's
dan liever pakketjes maken en ze opsparen voor een nieuw tijdperk of voor grote deals

Klinkt meer alsof het tijd wordt dat je je spelstrategie een beetje gaat wijzigen. Het feit dat jij blijkbaar geen zin/behoefte hebt aan een extra deal en dat je die fp niet in je eigen GG's wilt gooien, lijkt me geen aanleiding iets in het spel te veranderen. Dus gooi die extra fp in je Arc, als die wat hoger wordt kan je die paar 100 fp zonder verlies doneren en je fp alsnog omzetten naar pakketjes.
 

DeletedUser

Guest
Als je 20 of 100 fp in GE wint krijg je die ook niet in pakketjes, maar rechtstreeks in je balk. Dat wijst er volgens mij op dat pakketjes niet echt de bedoeling zijn.
 

DeletedUser6877

Guest
Lijkt me idd niet heel moeilijk om een deal van 30 fp per dag erbij af te sluiten
 

DeletedUser9559

Guest
Het spel zou te makkelijk worden als je zo veel FP op kunt sparen om in je nieuwe tijdperk te gebruiken.
Ook ik zit bijna aan het einde van de tech tree en daarom moet je ze wel in GG kwijt.
Heb hier geen problemen mee aangezien er altijd wel iemand in is voor een FP deal.
En de pakketten die ik hier van krijg gaan (je raad het al) ook naar FP deals.
 
Bovenaan